پیام ما؛ رسانه توسعه پایدار ایران | خبر

خبر





۹ خرداد ۱۳۹۵، ۲۳:۲۱

هشدار زنگ خطر هروئین در راور
کشف دو کیلو هروئین
در بدن یک مسافر
راور/ رحمانی- حجت الاسلام و المسلمین حاج اسماعیل بلوچ زاده دادرس دادگاه عمومی و انقلاب راور با اعلام این خبر گفت: ماموران انتظامی پلیس مبارزه با مواد مخدر راور حین بازرسی از یک دستگاه اتوبوس مسافربری کرمان – مشهد از داخل بدن یک مسافر مرد که مقدار دو کیلو هروئین در زیر لباس دور کمربند خود بسته بندی نموده بود کشف نمودند. قاضی بلوچ زاده افزود : این مرد متهم حمل کننده هروئین با هویت م ج اهل شهرستان بم تحت پوشش مسافرت خانوادگی با زن و فرزندانش از کرمان عازم مشهد شده بود و اعتراف نموده که شخصا اقدام به حمل دو کیلو هروئین انجام داده است که پس از دستگیری با حکم مقام قضایی روانه زندان کرمان شد. به گزارش خبرنگار ما بحث هروئین در راور به یک معضل بزرگ اجتماعی خانمان سوز تبدیل شده تا جایی که چندی قبل یک زن و شوهر راوری به اتهام خرید و فروش هروئین در راور با حکم دیوان عالی کشور هر دو به اعدام محکوم شدند و پس از آن خانواده چهار نفری پدر و سه پسرانش به اتهام حمل و نگهداری دو کیلو هروئین هم اکنون پدر و یکی از فرزندانش به حکم بدوی دادگاه به اعدام محکوم شدند و دو پسر دیگرش به زندانی و حبس های طولانی مدت محکوم گردیدند و هفته های گذشته نیز یک خانم دیگر به اتهام نگهداری نیم کیلو هروئین در منزلش دستگیر و در زندان کرمان بسر می برد و اخرین مورد همین مرد بمی است که تحت عنوان مسافر عبوری با اتوبوس از بدنش دو کیلو هروئین کشف گردیده که در زندان کرمان است.

در عملیات پلیس بافت
محموله 732 کیلویی تریاک
کشف شد
سرهنگ «محمود پوراحمدی» فرمانده انتظامی بافت اظهار داشت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر و یگان امداد شهرستان بافت در پی چندین روز تلاش شبانه روزی پلیسی و اطلاعاتی از حمل یک محموله مواد مخدر سنگین مطلع شدند و درصدد کشف آن بر آمدند. وی بیان داشت: ماموران با ایجاد ایست و بازرسی مقطعی در محور «بافت- سیرجان» و کنترل خودروهای عبوری دو خودروی زانتیا که مشکوک به حمل مواد بودند را شناسایی و متوقف که در بازرسی از آنها 732 کیلوگرم تریاک کشف کردند. فرمانده انتظامی شهرستان بافت تصریح کرد: قاچاقچیان مواد مخدر این محموله را از شرق کشور بارگیری و قصد عبور آن از شهرستان بافت و انتقال به مرکز کشور را داشتند که به دام افتادند. این مقام انتظامی خاطر نشان کرد: در این عملیات دو قاچاقچی دستگیر و دو دستگاه خودرو توقیف و به همراه مواد کشف شده برای سیر مراحل قانونی تحویل مقامات قضائی شدند.

رشوه 20 میلیونی نیز باعث رهایی قاچاقچیان نشد
سرهنگ « عباس احمد پور» فرمانده انتظامی «ریگان» در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس گفت: مأموران پاسگاه «عباس آباد سردار» حین گشت زنی در محور «ریگان -ایرانشهر» به یک دستگاه خودروی تویوتا مشکوک شدند و آن را متوقف کردند. این مقام ارشد انتظامی در ادامه افزود: در بررسی های صورت گرفته مشخص شد که خودرو حامل اتباع بیگانه غیرمجاز است که متهم و خودرو برای تشکیل پرونده به سمت مقر انتظامی انتقال داده شدند. وی بیان داشت: متهم اصلی پرونده هنگام انتقال به مقر انتظامی برای آزادی خود مبلغ پنج میلیون ریال رشوه به صورت نقد و 15 میلیون ریال به صورت کارت به کارت بعد از اتمام کار به مامور پاسگاه پیشنهاد کرد که پلیس وظیفه شناس با صحت عمل خود ضمن رد رشوه مذکور، آن را ضمیمه پرونده کرد. فرمانده انتظامی شهرستان ریگان در پایان خاطر نشان کرد: متهمان پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مقام قضائی معرفی شدند.

جانشین فرمانده انتظامی جیرفت خبرداد:
دستگیری دو برادر شرور در جیرفت توسط پلیس
سرهنگ نبی االله میر افضلی گفت: در پی اظهار نارضایتی اهالی یکی از روستاهای اطراف و اقدامات اطلاعاتی ماموران مبنی بر شرارت های متعدد دو برادر شرور، تحقیقات پلیس در خصوص موضوع در دستور کار قرار گرفت. وی گفت: با گسترش چتر اطلاعاتی ماموران مشخص شد نامبردگان از مجرمان سابقه‌دار هستند و دست به جنایاتی نظیر گروگان گیری، اخاذی مسلحانه و آدم ربایی زده اند. این مقام انتظامی تصریح کرد: با استعلام از سوابق محرز شد که این مجرمان طی حکم صادره از دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان جیرفت تحت تعقیب هستند لذا با هماهنگی مقام قضایی دستگیری آنان در دستور کار ویژه پلیس امنیت عمومی شهرستان قرار گرفت. میرافضلی ادامه داد: این دو برادر شرور پس از انجام شرارت سریعا به کوهستان‌های اطراف متواری شدند که با توجه به کوهستانی و صعب العبور بودن منطقه توفیقی در دستگیری آنان حاصل نشد که این امر احساس ناامنی ایجاد کرده بود. وی گفت: با این حال پلیس با انجام یک سری کار اطلاعاتی دقیق و استفاده از نقشه قبلی این دو شرور را از منطقه کوهستانی و صعب العبور به محل مورد نظر هدایت کرد و سپس محل اختفا را محاصره و در یک عملیات غافلگیرانه آنان را دستگیر کرد.

به اشتراک بگذارید:





مطالب مرتبط

نظر کاربران

نظری برای این پست ثبت نشده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *