سایت خبری پیام ما آنلاین | اخبار آبفا

اخبار آبفا





۹ خرداد ۱۳۹۵، ۲۲:۰۰

توسعه و بازسازی بیش از
77 کیلومتر از شبکه آبرسانی شهرستان کرمان طی سال گذشته
طی سال گذشته بیش از 77 کیلومتر شبکه آبرسانی در شهرستان کرمان توسعه یافت و بازسازی شد. غلامرضا زین الدینی مدیر امور آب و فاضلاب شهرستان کرمان در تشریح عملکرد این امور در سال گذشته گفت: یکی از اقداماتی که توسط این امور طی سال گذشته به صورت مستمر انجام شد بازسازی شبکه فرسوده آبرسانی و توسعه این شبکه به منظور ارائه خدمت به مشترکین جدید می باشد. وی افزود: در سال گذشته 77 کیلومتر و 266 متر شبکه آبرسانی در این شهرستان توسعه یافت و بازسازی شد. مدیر امور آبفای شهرستان کرمان در ادامه بیان داشت: این میزان توسعه و بازسازی در شهرهای کرمان (47033 متر)، چترود (630) ،جوپار (4278)، راین (829)، شهداد (2415)، گلباف (2513)، ماهان (11372)، باغین (532)، محی آباد (1285) ،اختیارآباد (665)، کاظم آباد (815)، زنگی آباد (2869) و اندوهجرد (2030) متر انجام شد.

تشریح عملکرد اداره آب شهر ماهان در سال 94
دو طرح پایش مشترکین و نشت یابی شبکه طی سال گذشته در شهر ماهان انجام شد. صابری رئیس اداره آب و فاضلاب شهر ماهان طی گفتگویی عملکرد این اداره را در سال 94 تشریح کرد. وی گفت: طی سال گذشته به منظور کمک به منابع تامین آب این شهر ،چاه شماره 3 تجهیز شد و پس از اجرای پست برق هوایی و اتصال به خط انتقال آب، وارد مدار بهره برداری شد. وی افزود: همچنین دو حلقه چاه (چاههای شماره 1 و 4) تجهیز مجدد شد. صابری در ادامه به تعمیرات خط برق اختصاصی و ایستگاه پمپاژ ماهان و نصب ارتفاع سنج آنلاین مخزن 6000 مترمکعبی اشاره نمود. رئیس اداره آبفا ماهان همچنین از اجرای دو طرح پایش مشترکین و نشت یابی شبکه طی سال گذشته در این شهر خبر داد. واگذاری 122 فقره انشعاب به مشترکین جدید، تعویض 508 دستگاه کنتور خراب و توسعه و بازسازی 11000 متر از شبکه توزیع از دیگر اقداماتی است که توسط اداره آبفای ماهان طی سال گذشته انجام شد. شهر ماهان در ۳۵ کیلومتری جنوب شرقی شهر کرمان واقع شده است.

کاهش قابل توجه حوادث انشعابات و شبکه در شهرستان بافت با مدیریت فشار شبکه
حوادث انشعابات و شبکه در شهرستان بافت با مدیریت شبکه به صورت قابل توجهی کاهش یافته است. تیمور رجایی مدیر امور آب و فاضلاب شهرستان بافت گفت: طی دو ماه نخست سال جاری در شهرستان بافت 46 فقره حوادث انشعابات و شبکه شامل حوادث انشعابات (35 فقره) حوادث شبکه اصلی (6 فقره) و حوادث شبکه فرعی (5 فقره) توسط واحد اتفاقات رفع گردید. رجایی دلیل کاهش حوادث انشعابات و شبکه در این شهرستان را مدیریت فشار شبکه عنوان کرد و افزود: با نصب 6 دستگاه شیر فشارشکن (3 دستگاه در بافت، 2 دستگاه در بزنجان و 1 دستگاه در روستای شورباز) فشار شبکه تعدیل شد و علاوه بر اینکه مشکل افت فشار در مناطق مختلف شهر رفع گردید ، میزان حوادث انشعاب و شبکه نیز به طور قابل ملاحظه ای کاهش یافت.

به اشتراک بگذارید:





مطالب مرتبط

نظر کاربران

نظری برای این پست ثبت نشده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *