سایت خبری پیام ما آنلاین | معاونت برنامه ریزی و توسعه شرکت معدنی و صنعتی گل گهر: باید بومی سازی ساخت قطعات صنعتی را در استان نهادینه کنیم

معاونت برنامه ریزی و توسعه شرکت معدنی و صنعتی گل گهر: باید بومی سازی ساخت قطعات صنعتی را در استان نهادینه کنیم





۹ خرداد ۱۳۹۵، ۱۷:۲۴

معاونت برنامه ریزی و توسعه شرکت معدنی و صنعتی گل گهر: باید بومی سازی ساخت قطعات صنعتی را در استان نهادینه کنیم

معاونت برنامه ریزی و توسعه شرکت معدنی و صنعتی گل گهر گفت: با تشکر از مدیریت عالی شرکت در خصوص ایده برپایی نمایشگاه بومی سازی قطعات شرکت معدنی و صنعتی گل گهر در کرمان و تشکر از دست اندر کاران نمایشگاه که با زحمات بسیار زیاد در مدت کوتاهی نمایشگاه خوب و مناسبی را آماده کردند.
مهندس اشرفی افزود: امیدوارم با حمایتهای ویژه ای که مدیر عامل محترم شرکت از تفکر استفاده حداکثری از توانمندی های داخل استان دارند، بتوانیم نقش موثری در جهت ایجاد اشتغال و صنعتی شدن استان داشته باشیم. وی تصریح کرد: در قسمت طرحهای توسعه منطقه گل گهر بالغ بر 40 پروژه در حوزه های زیربنایی و صنعتی به ارزش تقریبی 19000میلیارد تومان تعریف شده است . تنوع و میزان قطعات مورد نیاز این پروژه ها بسیار بالا می باشد.
اشرفی اظهار داشت: هرچند در حال حاضر نیز تاحد امکان از توانمندی های استان در زمینه تولید لوله های انتقال آب ، ساخت تجهیزات فلزی و شاخت تابلو های برق استفاده می شود ، با این حال برای افزایش سهم استان در ساخت و تامین قطعات ، همکاری و همدلی مسئولان استان و صنعت گران با مجموعه گل گهر را بیشتر از پیش نمایان می سازد همچنین دستورات لازم را آقای مهندس تقی زاده اعلام داشته اند من بعد در مناقصات شرکت امتیاز خاصی به پیمانکارانی که همکاری بیشتری با سازنده های محلی و داخلی خواهند داشت، در نظر گرفته خواهد شد. معاونت برنامه ریزی و توسعه شرکت معدنی و صنعتی گل گهر خاطرنشان کرد: پیمانکاران طرح های توسعه علی رغم وجود مشکلات عدیده و فشردگی فعالیتهایشان در قسمت های اجرای پروژه های خود با تمام توان خود در برپایی نمایشگاه شرکت دارند که این امر نشان دهنده اهمیت موضوع در طرح های توسعه است.
اشرفی در پایان گفت: با توجه به اینکه برپایی این نمایشگاه تجربه اول از این نوع بود ، امیدوارم بتوانیم در نمایشگاههای آتی با فرصت بیشتر نسبت به برنامه ریزی و جداسازی قطعاتی که از نظر ساخت و جنس با هم متفاوت هستند اقدام کنیم و بومی سازی ساخت قطعات صنعتی را در استان نهادینه کنیم.

به اشتراک بگذارید:





نظر کاربران

نظری برای این پست ثبت نشده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *