پیام ما؛ رسانه توسعه پایدار ایران | رضا بنی اسدی فرمانده جدید انتظامی استان کرمان شد

رضا بنی اسدی فرمانده جدید انتظامی استان کرمان شد





۹ خرداد ۱۳۹۵، ۱۷:۱۱

رضا بنی اسدی فرمانده جدید انتظامی استان کرمان شد
فرمانده جدید انتظامی استان‌ کرمان با حکم فرمانده نیروی انتظامی منصوب شد. با حکم سردار «حسین اشتری»، فرمانده نیروی انتظامی سرهنگ «رضا بنی‌اسدی» به سمت فرماندهی انتظامی استان کرمان منصوب شد. در این حکم از زحمات 35 ساله سردار «حسین چناریان »در سمت فرماندهی انتظامی استان‌ کرمان تقدیر و تشکر شده است. به گزارش ایسنا، پیش از این سرهنگ بنی‌اسدی، در سمت رئیس پلیس اطلاعات و امنیت عمومی فرماندهی انتظامی استان کرمان مشغول به فعالیت بود. آیین تودیع و معارفه فرماندهان سابق و جدید انتظامی کرمان عصر دیروز برگزار شد.
فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران در این آیین گفت: وقوع جرایم در حوزه های مختلف کشور در سال جاری نسبت به مدت مشابه سال قبل پنج درصد کاهش یافته است. به گزارش ایرنا افزود: امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل شاهد افزایش 20 درصدی کشف مواد مخدر در سطح کشور هستیم. وی گفت: تلفات جاده ای نیز در سال جاری حدود شش درصد نسبت به مدت مشابه سال قبل کاهش داشته است. وی افزود: سیاست های کلی و ماموریت های نیروی انتظامی در تمام کشور مشخص است و باید با استفاده از طرفیت های موجود این روند را تسریع کرد.
فرمانده ناجا گفت: امروز نیروی انتظامی و سایر نیروهای نظامی، اطلاعاتی و قضایی با پیروی از رهبری و براساس همدلی و همزبانی موجود در کشور با هوشیاری و اشراف کامل اطلاعاتی بر دشمن کاری کرده اند که اشرار و گروه های ضد انقلاب، سودجود و قاچاقچی نتوانند آرامش مردم را به هم بزنند. وی تامین نظم و امنیت را از جمله وظایف نیروی انتظامی برشمرد و گفت: نیروی انتظامی برای استقرار نظم و امنیت تا پای جان ایستاده است و دلیل آن نیز همین شهدایی است که تقدیم شده اند. سردار اشتری افزود: امروز نیروی انتظامی افتخار دارد مقتدرانه در برابر هرگونه قانون شکنی و هر حرکتی که موجب سلب آسایش مردم می شود، می ایستد. وی اظهار کرد: امروز نیروی انتظامی افتخار این را دارد که پناهگاه و امین مردم است و این بزرگترین سرمایه برای این نیرو است. وی گفت: رویکرد نیروی انتظامی بر مبنای پیشگیری اجتماعی شکل گرفته تا بتوانیم از جرایم و ناهنجاری ها به وسیله مردم پیشگیری کنیم و این فرهنگ جامعه محوری و ارتباط با مردم و مسوولان برای نیروی انتظامی تبدیل به یک سرمایه شده که باید روز به روز افزایش یابد.

به اشتراک بگذارید:





مطالب مرتبط

نظر کاربران

نظری برای این پست ثبت نشده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *