سایت خبری پیام ما آنلاین | كاش اسحاق، معاون اول رئيس جمهور نشده بود!؟

کاش اسحاق، معاون اول رئیس جمهور نشده بود!؟





۹ خرداد ۱۳۹۵، ۱۶:۳۰

کاش اسحاق، معاون اول رئیس جمهور نشده بود!؟
اوایل انتصاب دکتر جهانگیرى به سمت معاون اولى ریاست جمهورى به اتفاق دخترم مریم وهمسر فداکار وصبور اسحاق که افتخار خواهرشهید بودن را علاوه بر همسرى اقاى جهانگیرى دارد عازم کرمان بودیم که هرچند بیشتر شنونده سخنان و مذاکرات خانمها ! در طول پرواز بودم واز پیشنهادات وانتقادات گاه تند مریم براى حل مشکلات جوانان وایرانیان خارج از کشور ! وبخصوص از دیدگاه یک جوان حقوقدان وتحصیل کرده غرب وتاکید وى براى انتقال این نظرات به معاون اول رییس جمهور وپیگیرى انها شگفت زده شده بودم اما، درد دل خواهرم فدایی که در طول سالهاى حماسه و اتش و ایثار رنج بسیار وسختى همراهى با همسرى سخت کوش ومبارز را با عمق جان حس کرده وخم به ابرو نیاورده شگفت انگیز تر بود وقتى که با اه گفت
کاش اسحاق معاون اول نشده بود!؟
و در ادامه از دوران هشت ساله خانه نشینى مردى گفت که سرمایه اى کم نظیر براى استان کرمان و ایران است !؟
دولت مردى رجایی گونه و باهنر صفت.
وى مى گفت خدا پدر ومادر اقاى احمدى نژاد و دوستانش را بیامرزد که اسحاق را هشت سال خانه نشین!! و فرصت دیدن وزندگى راحت با همسر و فرزندان ومسافرت وسیاحت وزیارت وخلاصه این توفیق اجبارى را نصیب ما کردند!
وى مى گفت اسحاق پس ازیک مرخصى اجبارى و فراموش نشدنى براى من و بچه هایش بازدوباره با همه وجود وظرفیت در گیر مسایل کشور شده وبا کار روزانه گاه بیش از بیست ساعت !! ما را نگران سلامتى اش کرده است، نگرانى که پر بى جا هم نبود وقتى تنها کمتر از دو سال پزشکان معالجش علت عارضه قلبى اخیرش راکه خدا به خیر گذراندفشار شدید کار واسترس وکم خوابى و… اعلام وترمز راننده ایثار گر و نگران قطار دولت را با جریمه استراحت مطلق و چند روزه در بیمارستان وخانه کشیدند.
خدا حافظ و نگهدارش و دعاى مادر گرانقدر و صبور ، مادر شهیدان محمد ویعقوب براى سلامتى اش مستجاب
هشتم شهریور سال یاس ۱۳۹۴

به اشتراک بگذارید:





نظر کاربران

نظری برای این پست ثبت نشده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *