سایت خبری پیام ما آنلاین | خبر فرهنگ و هنر

خبر فرهنگ و هنر





۹ خرداد ۱۳۹۵، ۱۶:۱۳

شوک ناگهانی خبر مرگ یک بازیگر جوان به اهالی سینما
بازیگران سینما و تلویزیون ایران با انتشار پست‌هایی در صفحات اینستاگرامشان درگذشت علی طباطبایی بازیگر 32 ساله را تسلیت گفتند.
به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، نسرین مقانلو، امیر جعفری، گلاره عباسی، بهنوش بختیاری، لیلا بلوکات، صابر ابر و … با انتشار تصاویری از این بازیگر درگذشت او را تسلیت گفتند. على طباطبایى، بازیگر جوان سریال «قلب یخى» یکشنبه شب بر اثر ایست قلبی زندگی را بدرود گفت. امیر جعفری بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون کنار عکس طباطبائی نوشت: «خداحافظ رفیق»
صابر ابر عکسی ساه و سفید را به اشتراک گذاشت و نوشت: «برایت آرامش در آغوش خداوند را میخواهم و برای خانواده ات صبر …علی جان… علی طباطبایی عزیز را هیچ وقت ندیدم، اما از رفتنش سخت غمگین شدم و بیش از پیش به نبودن در زمانی که فکرش را نمی کنی مطمئن…»
سیدعلی طباطبایی متولد ۱۳۶۲ بود و با حضور در مجموعه «قلب یخی» و «بچه‌های نسبتا بد» مورد توجه مخاطبان به ویژه جوانان و نوجوانان قرار گرفته بود. او فرزند سید کمال طباطبایی تهیه کننده سینما و تلویزیون است
نسرین مقانلو هم این متن را به اشتراک گذاشت: «انا لله وانا الیه راجعون خدایا سخته دور از بچه ماندن چه رسد به اینکه حس میکنی دیگه هیچوقت نمیتونی ببینیش. خدایا به مادر و پدرش صبر بده. دلم داره میترکه،یا پروردگار باورم نمیشه…علی رفت…….»
از دیگر آثار طبا طبائی می‌توان به فیلم‌های «سالاد فصل» (فریدون جیرانی – ۱۳۸۳)، «ساعت ۲۵» (مسعود آب پرور)، «آماده باش» (بهرنگ توفیلی – ۱۳۸۸)، «اسب سفید پادشاه» (محمد حسین لطیفی – ۱۳۹۳)، تله فیلم «ماه از روی سکو» (آرش معیریان) و سریال‌های «باجناق‌ها» (داریوش مودبیان)، «آشپز باشی» (محمدرضا هنرمند) و «ترانه مادری» (حسین سهیلی‌زاده) اشاره کرد.
گلاره عباسی هم نوشت:«اخ که چقدر دل همه ی ما سوخت امشب با پر کشیدنت .علی عزیز .»
لیلا بلوکات هم این متن را به اشتراک گذاشت: «انّالله و انّا الیه راجعون، علی طباطبایی روحش شاد، شوکه شدم خدای من ….
بر اثر سکته قلبی فوت شده تسلیت میگم.»

دستیار ویژه رییس جمهور به عیادت شجریان رفت
حسین فریدون به عیادت محمدرضا شجریان رفت و از نزدیک جویای احوالش شد.
به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، دستیار ویژه رییس جمهور حامل سلام رییس جمهور دکتر حسن روحانی بود و برای استاد آرزوی سلامتی کرد. حسین فریدون همچنین با پزشک معالج استاد گفت‌وگوی کوتاهی داشت و در جریان روند درمان استاد آواز ایران قرار گرفت. محمدرضا شجریان روز شنبه به علت بیماری ریوی در بیمارستان کسری بستری شد.

تجربه یک عکاس از کار کردن با لیلا حاتمی و علی مصفا
ایسنا نوشت: عکاس فیلم سینمایی «در دنیای تو ساعت چند است؟» گفت:‌ عکاسی از این فیلم برایم با تمام کارهایی که تا کنون انجام داده‌ام، تفاوت داشت و عکس‌های آن همیشه حالم را خوب می‌کند.
صبا سیاه‌پوش اظهار کرد: نمایشگاه عکس‌های فیلم «در دنیای تو ساعت چند است؟» که در کافه – گالری موزه هنرهای دینی امام علی (ع) افتتاح شد، اولین نمایشگاه از عکس‌هایی است که من از 10 سال کار در سینما برگزار کرده‌ام. بدون شک، اگر از من می‌پرسیدند از عکس‌های کدام فیلم، نمایشگاه برگزار می‌کنی، قطعا نام همین فیلم را می‌گفتم. تمام جزییات فیلم «در دنیای تو ساعت چند است؟» برایم جذاب و خوب بود؛ از عوامل گرفته تا فضای فیلم و لوکیشن و جو آرامی که نتیجه همکاری با آدم‌هایی بود که کارشان را بلد هستند.

به اشتراک بگذارید:





مطالب مرتبط

نظر کاربران

نظری برای این پست ثبت نشده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *