پیام ما؛ رسانه توسعه پایدار ایران | خبر

خبر





۹ خرداد ۱۳۹۵، ۱۵:۴۴

برخورداری 589 روستای کرمان از نعمت گاز
مدیرعامل شرکت گاز کرمان گفت: تاکنون 589 روستای این استان از نعمت گاز برخوردار شده و 218 روستا در دست اجرا و 152 روستا در دست طراحی است. به گزارش خبرگزاری فارس محمدعلی ودیعتی در آیین کلنگ‌زنی انتقال گازرسانی به دهستان خرمدشت اظهار داشت: در حال حاضر 410 هزار مشترک شهری و تجاری و 80 هزار مشترک روستایی گاز در استان داریم که تا امروز 220 هزار انشعاب شهری و 85 هزار انشعاب روستایی واگذار شده است. وی ادامه داد: در حال حاضر 340 هزار خانوار شهری از گاز طبیعی بهره‌مند می‌شوند و بیش از 90 هزار خانوار روستایی از گاز روستایی استفاده می‌کنند که با همت بلند دولت‌مردان هر روز شاهد کلنگ‌زنی و افتتاح طرح جدید گازرسانی به مناطق شهری و روستایی هستیم. مدیرعامل شرکت گاز استان کرمان ابراز داشت: در حال حاضر 73 جایگاه CNG در استان کرمان گازدار شدند و بیش از 606 مشترک صنعتی از خدمات گاز شهری بهره‌مند می‌شوند. وی تصریح کرد: تاکنون 41 شهر در استان کرمان گازدار شده‌ و 11 شهر نیز در دست اجرا‌ست‌ و هشت شهر برای اجرای گازکشی شهری در دست طراحی است‌ و این در حالی است که تاکنون 589 روستای استان از نعمت گاز برخوردار شده و 218 روستا در دست اجرا و 152 روستا در دست طراحی هستند. ودیعتی یادآور شد: آغاز و تکمیل عملیات گازرسانی به 11 شهر بم، گلزار، راین، گلباف، رودبار، دهج، جوزم، هجدک، ارزوئیه، درب‌بهشت، هنزا و 218 روستا و شش خط انتقال گاز طبیعی هدیه‌ای از طرف دولت تدبیر و امید به مردم فهیم استان کرمان است.

تیراندازی افراد مسلح به سوی 3 جوان موتور سوار در راور کرمان
افراد مسلح در راور به سوی 3 جوان موتورسوار تیراندازی کردند. به گزارش خبرآنلاین حاج سید حسن میرصادقی فرماندار راور پیرامون حادثه تیراندازی در راور گفت: سرنشینان یک دستگاه خودرو سواری با تعقیب و گریز از محل ورودی شهر راور پارک جنگلی تا شهرآباد راور به سوی 3 جوان موتور سوار تیراندازی نمودند و متواری شدند. فرماندار راور افزود: در این حادثه هر 3 جوان راننده و راکبان موتور از ناحیه بازوی دست راست مجروح شدند که پس از طی مسافت در خیابان قدس به بیمارستان اعزام اما بعلت وخیم بودن حال راننده موتور به کرمان منتقل گردیده است. وی در پایان گفت: انگیزه تیراندازی هیچگونه مسئله امنیتی نبوده اما موضوع از سوی مقام قضایی و ماموران انتظامی در دست پیگیری است.

قبض برق ریگانی‌ها را گرفت
این روزها و در گرمای بالای 45 درجه در فصل خرماپزان، قبض‌های سنگین برق مشکلاتی را برای شهروندان ریگانی به وجود آورده است. به گزارش فارس شهرستان ریگان با گرمای بالای 45 درجه و سوز قبض‌های برق مشکلاتی را برای شهروندان ریگانی به وجود آورده است، اما در شهرستان‌های اطراف ریگان این امر محقق شده و قبوض برق آنها با توجه به شرایط آب و هوایی لحاظ شده است. فرماندار ریگان در این زمینه به خبرنگار فارس گفت: یکی از مشکلاتی که در این شهرستان با توجه به گرمای بالای 50 درجه و رطوبت زیاد آن وجود دارد، مشکل قبوض برق است. امین باقری با بیان اینکه ریگان را با توجه به شرایط آب و هوایی‌اش منطقه دو گرمسیری نامیدند و این بی‌انصافی است، بیان داشت: با پیگیری‌های صورت گرفته از هواشناسی آماری را استخراج و به استان و وزارت نیرو ارسال شده است تا مشکل شهرستان برطرف شود. فرماندار ریگان تصریح کرد: اختلاف فاحش زیادی در زمینه قبوض برق ریگان با شهرستان‌های همجوار وجود دارد به طوری که اگر قبضی در شهرستان ریگان 214 هزار تومان باشد در شهرستان‌های همجوار 40 تا 45 هزار تومان است.

به اشتراک بگذارید:





پیشنهاد سردبیر

نظر کاربران

نظری برای این پست ثبت نشده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *