سایت خبری پیام ما آنلاین | تاکنون در مورد دولت قبل چیزهای زیادی نگفته ام؛ این موضوع ها بگم بگمی نیست

تاکنون در مورد دولت قبل چیزهای زیادی نگفته ام؛ این موضوع ها بگم بگمی نیست





۹ خرداد ۱۳۹۵، ۱۵:۳۰

تاکنون در مورد دولت قبل چیزهای زیادی نگفته ام؛ این موضوع ها بگم بگمی نیست
معاون اول رییس جمهوری گفت: دولت در مبارزه با مفاسد اقتصادی جدی است و در این مسیر کمترین تردیدی به خود راه نمی دهد. گزیده صحبت های اسحاق جهانگیری در آخرین روز از هفته دولت و در حاشیه جلسه هیات دولت را در زیر به نقل از انتخاب می خوانید:
در مبارزه با فساد من جدی هستم و کمترین تردیدی به خود راه نداده‌ام. دولت هم کمترین تردیدی به خودش راه نمی‌دهد، علت آن هم این است که متاسفانه مفاسد در کشور بسیار بد شده و اینکه گفته می‌شود یک فساد سیستمی سیاهی مثل یک موریانه به جان این کشور افتاده یک واقعیت است و همه باید همت کنیم و نباید بگذاریم این راه متوقف شود. رسانه‌ها هم خیلی می‌توانند در این زمینه نقش داشته باشند.
من تعجب می‌کنم از برخی افرادی که از نظر سابقه خودشان را همواره سردمدار و پرچمدار مبارزه با مفاسد می‌دانستند، اکنون کند شده‌اند و به مسائل جدی نمی‌پردازند. موضوع بابک زنجانی بزرگترین فساد است که من معتقدم اصلا مشابهی ندارد و یک وقتی هم گفتم این مورد فساد قرن است که یکی از بندهای شکایت از بنده هم مطرح کردن همین موضوع است.
من گفتم اگر کسی پیدا شد فردی را معرفی کرد ،حتی در دنیا، که یک دلار از بابک زنجانی بیشتر پول برده، من از مردم ایران عذرخواهی می‌کنم.
عجب می‌کنم وقتی که این مساله یا موضوع دکل مطرح می‌شود یک عده زود می‌آیند و می‌گویند یک مورد هم در دولت قبلی بوده و یا پسر فلان فرد هم بوده است. خب وجود داشته باشد ، مگر ما گفتیم به مفاسد رسیدگی کنید و اگر رسیدید به پسر فلان فرد یا فلان مقامی که حتی احتمال دارد در این دولت باشد کار را جلو نبرید؟
من تا به امروز سعی کرده ام در روش مدیریتی خود تا آنجا که ممکن است موضوع و مساله ای در مورد مدیران قبلی نگویم و تاکنون نیز چیزهای زیادی نگفته ام و این موضوع ها بگم بگمی نیست؛ اگر هم حرفی می زنیم در مورد مسائلی است که مراحل خود را در قوه قضاییه طی کرده است.
اخیرا آقای سیف نامه‌ای به بنده نوشت و اعلام کرد عدد خیلی بزرگی از منابع بانک مرکزی در سال‌های گذشته استفاده شده. اگر طبق قانون، قانونی نبوده و همین‌طوری رفتند از مرکزی پول برداشت کردند حتما کسی که تصمیم گرفته این پول برداشت شود باید به دستگاه قضایی معرفی شود.

به اشتراک بگذارید:





پیشنهاد سردبیر

مسافران قطار مرگ

مسافران قطار مرگ

نظر کاربران

نظری برای این پست ثبت نشده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *