پیام ما؛ رسانه توسعه پایدار ایران | حال محمدرضا شجریان خوب است

حال محمدرضا شجریان خوب است





۹ خرداد ۱۳۹۵، ۱۵:۰۱

حال محمدرضا شجریان خوب است
بر اساس خبری که روزهای گذشته منتشر شد محمدرضا شجریان استاد آواز ایران به دلیل مشکلات ریوی در بیمارستان بستری شده است. استاد شجریان به دلیل نوع صدا و سبک مخصوص به خود و تصنیف‌های ملی میهنی که اجرا کرده، شهرتی جهانی دارد به طوری که وب‌گاه آسیاسوسایتی او را پرآوازه‌ترین هنرمند موسیقی اصیل ایرانی و روزنامه ونکوورسان او را یکی از مهم‌ترین هنرمندان موسیقی جهان توصیف کرده‌است. همچنین رادیوی عمومی ملی (NPR) در سال ۲۰۱۰ شجریان را یکی از ۵۰ صدای برتر جهان معرفی کرد. با وجود این، شجریان مدت هاست که در ایران نخوانده است و در روزهای اخیر که اعلام شد قرار است این خواننده محبوب کنسرتی در ترکیه برگزار کند، علاقه‌مندان به او به دلیل سهولت رفتن به ترکیه و حضور در این کنسرت ابراز خوشحالی کردند.
کنسرت ترکیه شجریان اما چند روز بعد از آغاز فروش بلیت لغو شد. در حالی که لغو کنندگان برخی مشکلات را دلیل این مساله دانسته بودند، برخی از رسانه ها عنوان کردند به دلیل عدم استقبال از کنسرت شجریان، این برنامه در ترکیه لغو شده است! بر اساس خبری که درباره بستری شدن رئیس کنونی شورای عالی خانه موسیقی ایران در بیمارستان کسری منتشر شده است، دلیل لغو کنسرت ترکیه نیز بیماری استاد آواز ایران بوده است.
بر اساس این خبر شجریان تحت مراقبت‌های پزشکی قرار داشته و تا روز گذشته ممنوع الملاقات بوده است. به منظور جلوگیری از ازدحام جمعیت علاقه‌مندان و هنرمندان، خانواده شجریان اعلام کرده‌اند وی ممنوع الملاقات است و به زودی از بیمارستان مرخص خواهد شد. داوود گنجه‌ای از اعضای شورای عالی خانه موسیقی که صبح دیروز به عیادت محمدرضا شجریان رفت درباره وضعیت جسمانی شجریان گفت: حال آقای شجریان خوب بود و به زودی مرخص می شوند. مشکل تنهایک عفونیت ریوی بود که مسئله پیچیده‌ای نیست. محمدرضا شجریان از روز پنج شنبه در بیمارستان کسری بستری شده است.

به اشتراک بگذارید:





نظر کاربران

نظری برای این پست ثبت نشده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *