پیام ما؛ رسانه توسعه پایدار ایران | تکنولوژی

تکنولوژی





۹ خرداد ۱۳۹۵، ۱۴:۳۵

تایید رسمی مشخصات فنی آیفون 6 اس اپل توسط China Telecom
براساس شایعات قبلی قرار است اپل روز نهم سپتامبر (۱۸ شهریور) از دو گوشی آیفون 6 اس و آیفون 6 اس پلاس رونمایی کند. امروز یکی از اعضای اپراتور چینی چاینا تله‌کام نیز اعلام کرده که هر دو محصول بین ۱۸ تا ۲۵ سپتامبر (۲۷ شهریور تا ۳ مهر) وارد بازار خواهند شد. به نظر می‌رسد این تاریخ با زمان معرفی آیفون‌های جدید همخوانی دارد.
براساس اعلام یکی از کارمندان اپراتور چینی چاینا تله‌کام قرار است آیفون 6 اس و آیفون 6 اس پلاس بعد از معرفی رسمی در تاریخ ۱۸ شهریور، در فاصله‌ی زمانی ۲۷ شهریور تا ۳ مهر وارد بازار شوند. سوال اصلی درباره‌ی فناوری فورس‌تاچ است که به گفته‌ی این اپراتور چینی، هر دو گوشی از این قابلیت بهره می‌برند. به جز آیفون‌های جدید اپل، دو گوشی اکسون مینی زد‌تی‌ای و میت اس هوآوی به این فناوری مجهز شده‌اند. به کمک فناری فورس‌تاچ نمایشگر دستگاه می‌تواند بین ضربه زدن عادی روی صفحه‌نمایش یا ضربه با فشار بیشتر انگشت تمایز قائل شود.
کارمند چاینا تله‌کام می‌گوید دربار‌ه‌ی رنگ‌های طلایی و صورتی آیفون 6 اس و 6 اس پلاس نیز خبرهایی شنیده است. چند روز قبل تصاویر منتسب به یکی از این مدل‌های منتشر شده بود. همچنین این فرد تایید کرده که اپل از ۲ گیگابایت رم در آیفون‌های بعدی استفاده خواهد کرد و طبق انتظار باید هر دو مدل به یک سنسور دوربین ۱۲ مگاپیکسلی جدید مجهز شوند. البته این عضو چاینا تله‌کام استفاده از پردازنده‌ی A9 اپل را نیز تایید کرده که خبر جدیدی نیست.
البته شایعات و گمانه‌زنی‌های دیگری درباره‌ی معرفی آیفون 6c با نمایشگر ۴ اینچی و تبلت آیپد پرو ۱۲.۹ اینچی در ماه آینده وجود دارد که هنوز به صورت رسمی تایید نشده است اما اپل ساخت چنین دیوایس هایی را در کارنامه خود دارد، پس دور از انتظار نیست تاشاهد عرضه محصولات احتمالی فوق باشیم. تا زمان معرفی نسل جدید آیفون‌های اپل زمان زیادی باقی نمانده است و قطعا تا آن روز بازار شایعات حسابی داغ خواهد بود.

YOUTUBE از امروز به صورت رسمی وارد رقابت با TWITCH می شود
در ماه June امسال، شرکت Google با رونمایی از سرویس قدرتمند YouTube Gaming سر و صدای زیادی به راه انداخت و خط و نشان پر رنگی برای Twitch کشید.
همان طور که پیش از این اعلام شده بود، این سرویس قرار بود که در تابستان امسال راه اندازی شود. بالاخره امروز انتظارها به پایان می رسد و YouTube Gaming فعالیت خود را به صورت رسمی آغاز می کند.
YouTube Gaming هم مانند Twitch، یک سرویس آنلاین، مربوط به بازی های ویدئویی و پخش برنامه های مربوط به کنفرانس شرکت ها می باشد، که با توجه به قدرت و سابقه Google انتظار می رود که خیلی سریع از Twitch پیشی بگیرد.

به اشتراک بگذارید:





نظر کاربران

نظری برای این پست ثبت نشده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *