پیام ما؛ رسانه توسعه پایدار ایران | روحانی، رئیس جمهور 8 ساله است

روحانی، رئیس جمهور 8 ساله است





۹ خرداد ۱۳۹۵، ۱۴:۱۹

روحانی، رئیس جمهور 8 ساله است
عبدالرضا رحمانی فضلی در گفت و گوی مفصلی با پایگاه اطلاع رسانی دولت، گزارش عملکرد دو ساله خود را ارائه داده است. البته او بر این باور است که عمر دولت، نصف نشده، بلکه فقط یک چهارم آن سپری شده، چرا که از نگاه او روحانی یک رئیس جمهور هشت ساله است. اهم سخنان وزیر کشور را در ادامه به نقل از خبرآنلاین بخوانید:
بر جریانات ضد انقلاب،گروههای انحرافی، افراطی و فرقه ای مثل تکفیری ها، داعش، طالبان و القاعده که احتمال حضورشان درداخل کشور می رفت، تسلط کامل داریم. علیرغم اینکه این جریانات در مرزهای مشترک ما با پاکستان، افغانستان وعراق حضور دارند، به لطف خدا حتی یک مورد هم تعرض از سوی آنها نداشته ایم.
هماهنگی نیروی انتظامی با ما بیشتر است. چون وزیر کشور جانشین رهبری در نیروی انتظامی است و از نظر امنیت داخلی هم تابع شورای تامین استان هستند. اما در استان ها، ما فعالیت سپاه را به عنوان یک نهاد پرقدرت داریم. همینطور بسیج. این دو نهاد مهم درحوزه امنیت داخلی نقش مهمی ایفا می کنند.
عمر این دولت، به نیمه نرسیده، یک چهارم آن سپری شده! آقای روحانی قرار است 8 سال رئیس جمهور باشند! ما به 70 درصد برنامه هایی که اعلام کردیم، رسیده ایم.
قفل خاصی نداریم و همه مسائل در اینجا روان است و مشکل لاینحلی نداریم که «قفل» به شمار برود. انتخابات برای ما مهم است اما «قفل» نیست. تلاش می کنیم انتخاباتی باشکوه و در شان نظام برگزار کنیم.
پرونده انتخاب استانداران و فرمانداران در رسانه ها همچنان باز است ! تقریبا 38 نفر از فرمانداران ما تاکنون تغییر نکرده اند که اکثرآنها با سیاست های دولت هماهنگ هستند. تغییرات در سطح استانداری هم تمام شده، پرونده انتخاب استانداران بسته شده اما ممکن است ما در روز انتخابات تصمیم به تغییر استانداری بگیریم، اگر چه این کار برایمان هزینه زیادی دارد اما اگر لازم باشد، حتما این کار را می کنیم.
در مورد لغوکنسرت ها هم بزرگ نمایی می شود. به اعتقاد من هرکنسرتی که مجوز قانونی دارد، باید اجرا شود. اما مساله آنجا ایجاد می شود که برگزاری کنسرتی می تواند مجوز قانونی بگیرد و از طرف دیگر، ممکن است به شکل قانونی هم لغو شود!
دلواپس ها می خواستند در خیابان ها برای بررسی مذاکرات هسته ای، مراسم هایی برگزارکنند. ولی ما نگذاشتیم.

به اشتراک بگذارید:





مطالب مرتبط

نظر کاربران

نظری برای این پست ثبت نشده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *