سایت خبری پیام ما آنلاین | خبر

خبر





۸ خرداد ۱۳۹۵، ۲۱:۵۶

مخالفت هیئت رئیسه با برگزاری پلی‌آف!
اعضای هیئت رئیسه سازمان لیگ برتر در تازه‌ترین نشست خود با برگزاری دیدار پلی‌آف در فصل آتی مخالفت کردند. این خیلی غیر طبیعی نبود به این دلیل که بیشتر اعضای هیئت رئیسه متعلق به تیم‌های لیگ برتری هستند و منافع تیم‌های لیگ برتری را دنبال می‌کنند! این پیشنهاد مطرح شد با توجه به اینکه در فصل آتی لیگ یک 18 تیم حضور دارند تیم‌های اول و دوم مستقیم به لیگ برتر صعود کنند و تیم سوم هم در بازی پلی‌آف با تیم چهاردهم لیگ برتر شرکت کند اما اعضای هیئت رئیسه به ضرس قاطع با اجرای این طرح مخالف هستند و می گویند بر اساس مصوبه قبلی که با 18 تیمی شدن لیگ یک اجرایی می‌شود فقط دو تیم باید از لیگ برتر سقوط کنند! شاید مخالفت با افزایش تیم‌های صعود کننده از لیگ یک به لیگ برتر به 2.5 یا سه تیم سازمان لیگ برتر دوباره تصمیم به کاهش تیم‌های حاضر در لیگ یک را بگیرد و تعداد تیم‌ها را به 16 تیم کاهش دهد تا صعود دو تیم از دسته اول به لیگ برتر منطقی‌تر به نظر آید. در این صورت از فصل آتی دسته اول هم 5 تیم به دسته پائین تر سقوط خواهند کرد و سه تیم از لیگ 2 به لیگ یک می‌آیند!

نصیرزاده
در باشگاه مس
هوشنگ نصیرزاده با حضور در باشگاه مس کرمان قرار است به این باشگاه در امر مسائل حقوقی هم چنین داوری کمک کند. باشگاه فرهنگی و ورزشی صنعت مس کرمان درصدد است در فصل جدید رقابت‌های فوتبال لیگ یک کشور، از حضور مشاوران و کارشناسان قوی در امور مختلف بهره بگیرد. از همین رو هوشنگ نصیرزاده ار کارشناسان برجسته‌ی امر داوری و حقوقی در فوتبال کشور و از اعضای تدوین مقررات فدراسیون فوتبال، با حضور در کرمان و باشگاه صنعت مس کرمان، با مدیران این باشگاه به صحبت و تبادل نظر پرداخت. نصیرزاده در این نشست پیشنهادات بسیار خوبی در زمینه تدوین و تنظیم قراردادهای ورزشکاران باشگاه مس و همچنین اصلاحاتی در آئین نامه‌ی انضباطی باشگاه مس ارایه کرد. در این نشست همچنین مقرر شد هوشنگ نصیرزاده در زمینه آموزش امور داوری فوتبال و بحث‌های نوین در این زمینه، به ورزشکاران و مربیان باشگاه مس مشاوره‌های لازم را ارایه نماید. موسوی مدیر عامل باشگاه مس از تداوم حضور کارشناسان خبره در باشگاه مس برای انجام امور مشاوره‌ای خبر داد و گفت سعی مدیریت باشگاه مس بر این است که از بهترین نظرات حداکثر استفاده انجام گردد.

حضور 4 کرمانی در اردوی والیبال نشسته بانوان کشور
این مرحله از اردو از دوشنبه 10 خرداد به میزبانی ساری آغاز می شود و تا 24 خرداد ادامه خواهد داشت. برای این مرحله، از 16 بازیکن دعوت شده است. بر این اساس نسرین فرهادی، طیبه جعفری (چهارمحال‌ و بختیاری)، زهرا عبدی، سمیرا خالقی (زنجان)، معصومه زارعی، ندا پنجه‌باشی (خراسان رضوی)، عشرت کردستانی، بتول جعفریان، مریم اسحاقی، بتول خلیل‌زاده (کرمان) همراه با زهرا دانایی (گلستان)، زهرا نجاتی‌عارف (همدان)، سعیده کشوری (لرستان)، مهری فلاحی (گیلان)، زینب ملکی (اصفهان) و فرزانه حیدری (هرمزگان) اردونشیان تیم ملی والیبال نشسته در مرحله سوم تمرینات هستند. مریم ایرانمنش و بتول مهران پور سرمربی و مربی تیم ملی والیبال نشسته بانوان، همچون اردوهای گذشته، در کنار فرید صائبی مدیر فنی، تمرینات را زیر نظر دارند، ضمن اینکه معصومه مهرورز و پوران سرلک نیز سرپرست و نماینده فرهنگی تیم هستند. حضور تیم والیبال نشسته بانوان در بازیهای پارالمپیک ریو به علت نایب قهرمانی در بازیهای پاراآسیایی کره جنوبی و موافقت مسئولان مربوطه برای اعزام این تیم (این موافقت شهریور سال گذشته اعلام شد) قطعی شد.

حاجی زاده نماینده کرمان در اردوی آماده سازی تیم ملی ووشو
مسابقات انتخابی تیم ملی ووشوی ایران در بخش ساندای مردان به پایان رسید و در نهایت 20 نفر جواز حضور در اردوهای آماده سازی را کسب کردند. به گزارش روابط عمومی اداره ورزش و جوانان و به نقل از فدراسیون ووشو؛ پیکارهای انتخابی تیم ملی ووشوی بزرگسالان ایران در بخش مردان روز چهارشنبه در آکادمی ووشو برگزار شد . در این دوره از مسابقات و در بخش ساندا، 45 نفر در 10 وزن با یکدیکر به رقابت پرداختند که در نهایت 20 سانداکار به اردوی تیم ملی رسیدند. در این مسابقات انتخابی ، معین حاجی زاده ، ووشو کار کرمانی موفق شد با برتری برابر حریفش به عنوان یکی از نفرات راهی اردوی پایانی تیم ملی ووشو در وزن 52 کیلو گرم شود .محسن ریاحی دیگر ورزشکار حاضر در این وزن است . همچنین بین دو نفر برتر هر وزن، یک رقابت انتخابی دیگر برگزار شد.طبق تصمیم کادر فنی، بین دو سانداکار برتر هر وزن مسابقه انتخابی برگزار می شود و هر ووشوکاری که به دو پیروزی دست یابد به عنوان نفر فیکس وزن خود انتخاب می شود.

به اشتراک بگذارید:





مطالب مرتبط

نظر کاربران

نظری برای این پست ثبت نشده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *