سایت خبری پیام ما آنلاین | مسعود پزشکیان در جمع دانشجویان علوم پزشکی کرمان: مشکل لیست امید اختلاف بر سر ریاست مجلس نیست

مسعود پزشکیان در جمع دانشجویان علوم پزشکی کرمان: مشکل لیست امید اختلاف بر سر ریاست مجلس نیست





۸ خرداد ۱۳۹۵، ۲۱:۵۰

مسعود پزشکیان
در جمع دانشجویان علوم پزشکی کرمان:
مشکل لیست امید اختلاف بر سر ریاست مجلس نیست
میثاق ایرانپور/خبرنگار پیام‌ما- مسعود پزشکیان وزیر بهداشت کابینه اصلا حات و منتخب مردم تبریز و اسکو در سه دوره ی اخیر پنجشنبه گذشته در آستانه باز گشایی مجلس دهم در جمع دانشجویان علوم پزشکی کرمان گفت: اصلاحات نیازی به سیاهی لشگر ندارد. ما آن هنگام که تنها مانده بودیم مطالب و عقاید خود را بیان کردیم.
وی در ادامه در ارتباط با عملکرد دولت های نهم و دهم در دانشگاه ها گفت: در دولت قبل افرادی را به ریاست دانشگاه ها منصوب کردند که هیئت علمی نبودند در حالی که قانون حداقل شرط این منصب را دانشیاری می داند و این یکی از هزار مورد ظلم در دولت قبل است.
وزیر بهداشت اسبق تصریح کرد: بعد از دوران وزارتم برای اتمام پروژه های ناتمام به دانشگاه تهران رفتم و مرا بیرون کردند. حتی وقتی که برای خدمت به مردم شهرم به دانشگاه تبریز رجوع کردم آن ها هم از پذیرفتنم سر باز زدند و من را محدود به اتاق عمل کردند.
او همچنین به این موضوع که در دولت نهم استانداران اصلاحات را در اختیار کار گزینی قرار دادند اشاره کرد. وزیر بهداشت دولت اصلاحات در بخش دیگری از سخنانش به انتقاد از نابسامانی های موجود پرداخت و گفت: ما در هیچ قسمتی ساختار منسجم و کاملا موفق نداریم ولی دائم در حال انتقاد از هم هستیم و اصلاح را از حوزه مربوط به خود شروع نمی کنیم.
در ادامه جلسه پزشکیان پاسخگوی سوالات خبرنگاران و دانشجویان شد. وی در پاسخ به پرسش پیام ما در مورد کاندیداتوری وی برای سمت نایب رییسی اول و احتمال رقابتش با علی مطعری دیگر کاندیدای لیست امید گفت: هر کسی که صلاحیت این موضوع را در خود می بیند برای موثر واقع شدن حرفش باید خود را در معرض رای منتخبان ملت قرار دهد. وی افزود: مشکل لیست امید اختلاف بر سر ریاست نیست بلکه نداشتن برنامه مدون توسعه است.
این عضو خانه ملت در پاسخ به انتقاد جمعی از دانشجویان در خصوص انفعال وی در مجلس نهم بیان کرد: من مفتخرم که طرح 10 درصد خالص هدفمندی رابه مجلس ارائه دادم و برای تصویب آن به نفع مستضعفین در برابر دولت احمدی نژاد مقاومت کردم که از منابع این طرح سالیانه 5000 ملیارد تومان خرج درمان و سلامت قشر آسیب پذیر جامعه می گردد.
او در جواب سوالی در مورد وضعیت پرونده مینو خالقی هم گفت: ما باید با چنین رویه ای مقابله کنیم. در این جا فرد مهم نیست بلکه مهم ایجاد بدعتی دیگر است.

به اشتراک بگذارید:





پیشنهاد سردبیر

مسافران قطار مرگ

مسافران قطار مرگ

مطالب مرتبط

نظر کاربران

نظری برای این پست ثبت نشده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *