پیام ما؛ رسانه توسعه پایدار ایران | خبر

خبر





۸ خرداد ۱۳۹۵، ۲۱:۴۵

جرائم مطبوعاتی در کرمان اندک است
رئیس شعبه اول دادگاه کیفری یک استان کرمان و دادگاه مطبوعات استان کرمان گفت: اصحاب رسانه در سطح استان افراد متدین و مقید به مبانی، نام آشنا به حقوق و تکالیف قانونی هستند و براین اساس جرائم مطبوعاتی در سطح استان اندک و ناچیز است. به گزارش ایسنا حسین روحانی اظهار کرد: مطبوعات نقش کلیدی در آگاه سازی مردم از حقوق و وظایف خود و همچنین پیشگیری از وقوع جرم دارند. وی با اشاره به اهمیت نقش مطبوعات در پیشبرد اهداف قوه قضائیه ابراز کرد: فلسفه وجودی مطبوعات بالا بردن سطح آگاهی عمومی جامعه در ابعاد اقتصادی، سیاسی و فرهنگی است. روحانی تصریح کرد: از آنجایی که مهم ترین هدف و برنامه قوه قضائیه در بعد اجتماعی پیشگیری از وقوع جرم و کاهش جرائم و اختلافات حقوقی است و منشاء بسیاری از این مسائل عدم اطلاع افراد از حقوق و تکالیف قانونی می باشد، مطبوعات در تحقق این مهم دارای نقش اساسی می باشند. رئیس دادگاه مطبوعات استان کرمان در ادامه بیان کرد: فصل ششم از قانون مطبوعات مصوب 1364 و اصلاحی1379 به جرائمی که قابل ارتکاب از طریق مطبوعات هستند، پرداخته است.

با هدف حضوری فعال و حداکثری در نمایشگاه معدنی کرمان برگزار می شود
گردهمایی فعالان و مسئولان معدن، صنایع معدنی و فرآوری مواد معدنی جنوب شرق کشور در هتل پارس کرمان

امروز فعالان و مسئولان معدن، صنایع معدنی و فرآوری مواد معدنی جنوب شرق کشور در هتل پارس کرمان با هدف حضوری فعال و حداکثری در نمایشگاه معدنی کرمان گرد هم می آیند. این گردهمایی در حالی برگزار می شود که چهارمین نمایشگاه بین المللی معدن، صنایع معدنی ، فرآوری مواد معدنی، سنگهای تزیینی و تجهیزات وابسته و دومین نمایشگاه بین المللی ماشین الات معدنی و راهسازی با حضور بیش از 150 شرکت داخلی و خارجی در 10 هزار متر مربع فضای نمایشگاهی 22 تا 25 تیرماه در کرمان برگزار خواهد شد. گفتنی است چندی پیش محمود بندرچی مدیرعامل شرکت رستاک پاد ویژن مجری و برگزارکننده نمایشگاه های تخصصی به حضور قطعی شرکتهای خارجی از کشورهای آلمان، فرانسه، روسیه، ترکیه و چین اشاره کرد و گفت:همزمان با برگزاری نمایشگاه کارگاه‌های آموزشی، کاربردی و عملی از سوی اساتید ایرانی مقیم استرالیا اجرا خواهد شد. وی همچنین به برگزاری همایش یک روزه فرصت ها و پتانسیل ها سرمایه گذاری در جنوب شرق ایران اشاره کرد و گفت: همایش یک روزه فرصت ها و پتانسیل ها سرمایه گذاری در جنوب شرق ایران با همکاری اتاق بازرگانی و صنایع و معادن ایران، سازمان صنعت، معدن و تجارت کرمان، شرکت سرمایه گذاری خارجی ایران و سایر ارگانهای ذیربط همزمان با نمایشگاه برگزار خواهد شد. وی با انتقاد از نبود زیر ساخت های لازم جهت برگزاری نمایشگاه های تخصصی گفت: با توجه سیاست شرکت رستاک پاد ویژن در پوشش دهی منطقه جنوب شرق ایران بیش از 10 هزار متر مربع فضا جهت برگزاری این نمایشگاه اختصاص داده شده است. به گزارش ستاد خبری چهارمین نمایشگاه بین المللی معدن، صنایع معدنی ، فرآوری مواد معدنی و تجهیزات وابسته و دومین نمایشگاه بین المللی ماشین الات معدنی و راهسازی با هدف دستیابی به آخرین فن آوری های نوین، ارائه ماشین آلات و تجهیزات معدنی و راهسازی و همچنین انتقال و ارتقاء دانش، فناوری و توسعه تکنولوژی در محل دائمی نمایشگاه بین المللی کرمان در تاریخ 22 تا 25 تیرماه برگزار خواهد شد.

آغاز ثبت نام نقل و انتقالات فرهنگیان از دهم خرداد
رئیس اداره امور اداری و تشکیلات آموزش و پرورش استان کرمان گفت: ثبت نام نقل و انتقال درون و برون استانی فرهنگیان استان از دهم خرداد آغاز می شود. به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان کرمان علی اسماعیل زاده افزود: متقاضیان انتقال درون و برون استانی باید ضمن مراجعه به کارشناسی های امور اداری شهرستان ها و مناطق محل خدمت و دریافت کد کاربری و رمز عبور ثبت نام اینترنتی نسبت به ثبت درخواست و تکمیل فرم های امتیازبندی خود در سامانه نقل و انتقالات فرهنگیان استان کرمان به نشانی اینترنتی kerman.enteghalat.com اقدام کنند. وی بیان کرد: متقاضیان نقل و انتقال برون استانی باید علاوه بر ثبت اطلاعات در سامانه نقل انتقال فرهنگیان استان درخواست ومدارک لازم را جهت بررسی در سامانه نقل و انتقال وزارتی به نشانی entghal.medu.ir ثبت کنند. اسماعیل زاده گفت: زمان ثبت نام تمدید نمی شود و متقاضیان باید تا نهم تیر سال جاری نسبت به ثبت نام اقدام کنند. وی افزود: متقاضیان می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به پورتال اداره کل آموزش و پرورش استان کرمان به نشانی اینترنتی http://kerman.medu.ir مراجعه کنند.

به اشتراک بگذارید:





مطالب مرتبط

بارش برف و باران امروز ادامه دارد

بارش برف و باران امروز ادامه دارد

انسداد راه دسترسی ۱۶۰ روستای لرستان

۲۲ استان کشور تا پایان هفته بارش برف و باران سنگین را تجربه می‌کنند

انسداد راه دسترسی ۱۶۰ روستای لرستان

اکوسیستم استارتاپی عامل آشتی کسب‌وکاری مردم و نوآوران

گزارش «پیام ما» از نشست بررسی کاربرد فناوری‌های نوین در صنایع خلاق

اکوسیستم استارتاپی عامل آشتی کسب‌وکاری مردم و نوآوران

مسافران قطار مرگ

گروهی از زنان مکزیک جان خود را برای رساندن غذا به مهاجران به خطر می‌اندازند

مسافران قطار مرگ

چتر سیاه بر آسمان اهواز

دود نیشکرهای سوخته هوای خوزستان را آلوده کرد

چتر سیاه بر آسمان اهواز

مداخلهٔ بی‌نتیجهٔ دولت در بازار شیرخشک

کشمکش‌ بین ارگان‌های دولتی و تولیدکنندگان کمبود شیرخشک را تشدید کرد

مداخلهٔ بی‌نتیجهٔ دولت در بازار شیرخشک

موضع‌گیری دوگانه  دربارهٔ حقابهٔ هیرمند

وزیر نیرو و رئیس سازمان حفاظت محیط زیست با معاون رئیس‌الوزرای طالبان دیدار کردند

موضع‌گیری دوگانه دربارهٔ حقابهٔ هیرمند

میراث «غزه» زیر بمباران

فعالان جهانی هشدار می‌دهند

میراث «غزه» زیر بمباران

فصل انارچینی

پیگیری برای ثبت یک میراث ناملموس ادامه دارد

فصل انارچینی

توزیع قطره‌چکانی دارو‌های بیماران SMA

بیماران «آتروفی عضلانی نخاعی» معطل پاس‌کاری وزارت بهداشت برای تدوین پروتکل‌های توزیع دارو هستند

توزیع قطره‌چکانی دارو‌های بیماران SMA

نظر کاربران

نظری برای این پست ثبت نشده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *