پیام ما؛ رسانه توسعه پایدار ایران | خبر

خبر





۸ خرداد ۱۳۹۵، ۱۷:۰۹

علی بهرامی رییس حزب اعتدال و توسعه در کرمان شد
اولین جلسه حزب اعتدال و توسعه به منظور انتخاب رییس و نایب رییس موقت با حضور هیئت مؤسس هفته گذشته در کرمان برگزار شد. به گزارش پویان نیوز ، یکی از اعضای این حزب اظهار داشت:در این جلسه ابتدا حجت الاسلام پیشگویی وسیف الدینی به اتفاق ارا برای اداره جلسه انتخاب گردیدند.وی گفت: سپس رای گیری از حاضرین برای انتخاب رییس ونایب رییس بعمل امد که در مرحله اول علی بهرامی با کسب اکثریت ارا بعنوان نفر اول ورییس این حزب در کرمان انتخاب شد. وی تصریح کرد:دکتر غضنفری وحجت الاسلام پیشگویی مشترکا رای دوم را به خود اختصاص دادند ودر مرحله دوم به منظور تعیین نایب رییس رای گیری مجدد بعمل امد که دکتر دادخداغضنفری با اختلاف یک رای بعنوان نایب رییس انتخاب شده وبه دفتر مرکزی حزب در تهران معرفی خواهند شد.
این منبع اگاه خاطر نشان کرد: رحیم ابوسعیدی رییس ستاد حسن روحانی رییس جمهور وقت نیز دبیر این حزب در کرمان شد. وی بیان داشت:نامبردگان به زودی در جلسه هماهنگی حزب در تهران با حضور اعضا ارشد حزب شرکت خواهند کرد.

تعلیق، مرخصی اجباری و اخراج تعدادی از کارگران ارگ جدید بم
رکود در مونتاژ مجموعه‌های خودرو ارگ جدید واقع در شهرستان بم باعث تعلیق، مرخصی اجباری و یا بعضا اخراج تعدادی از کارگران در چند روز گذشته شده است؛ تعلیقی که مدت آن دو هفته بیان شده است.
به گزارش خبرگزاری آنا، منطقه اقتصادی ارگ جدید واقع در شهرستان بم در چند سال گذشته با مشارکت چینی‌ها قطب تولید خودروهای چینی در ایران شده است و حدود ۱۰ هزار کارگر ایرانی در این مجموعه مشغول به فعالیت هستند که با کاهش تقاضای مردم کارخانه‌های بم با رکود روبرو شده‌اند. منطقه ارگ جدید هر چند سال یکبار شاهد اوج گرفتن و نزول یکباره رونق فعالیت‌ها است اما این بالا و پایین شدن‌ها به طور معمول به ضرر قشر جوان وضعیف جامعه می‌شود. نبود امنیت شغلی و پایدار کارگران ارگ جدید ناشی از التهابات بازار کشور است. مشخص نیست که بعد از پایان تعلیق‌ها و مرخصی‌ها بازهم اخراج در کار خواهد بود و یا اینکه با یک مکث چند ماهه رونق مجدد به کارخانه‌های بم تزریق خواهد شد.

زن شیشه‌ای در دام پلیس
رودبار جنوب
فرمانده انتظامی شهرستان رودبار جنوب استان کرمان از کشف 500 گرم شیشه در این شهرستان خبر داد. به گزارش ایسنا سرهنگ قزلباش در تشریح جزئیات این خبر اظهار کرد: ماموران ایستگاه بازرسی بهادرآباد در حین کنترل خودروهای عبوری در محور کهنوج – جیرفت به یک دستگاه خودروی سمند مشکوک و آن را متوقف کردند. وی افزود: در بازرسی از یکی از سرنشینان این خودرو که خانمی حدودا 35 ساله بود مقدار 500 گرم مواد مخدر از نوع شیشه که به طرز بسیار ماهرانه ای در کمربند وی جاساز شده بود کشف و متهم پس از تشکیل پرونده و سیر مراحل قانونی تحویل مقامات قضائی شد.
فرمانده انتظامی رودبار جنوب در پایان از شهروندان خواست تا با هوشیاری کامل مراقب جوانان و نوجوانان خود باشند تا در چنگال مواد مخدر، به ویژه مواد مخدر صنعتی گرفتار نشوند چراکه خسارات جبران ناپذیری را در پی خواهد داشت و در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوکی مراتب را از طریق پل ارتباطی بین مردم و پلیس 110 اطلاع دهند.

به اشتراک بگذارید:





پیشنهاد سردبیر

مسافران قطار مرگ

مسافران قطار مرگ

مطالب مرتبط

آب کپرهای «زرآباد» را برد

امدادرسانی به مناطق سیل‌زده ادامه دارد، اما مردم می‌گویند کافی نیست

آب کپرهای «زرآباد» را برد

معدن‌کاوی در کمین«دره‌برفی»

در منطقه‌ای که فعالان محیط زیست خوزستان پیشنهاد تأسیس ژئوپارک داده‌اند، مجوز برداشت معدن صادر شد

معدن‌کاوی در کمین«دره‌برفی»

گرد مرگ بر «باغ عدن»

ناقوس مرگ تالاب‌هایی که میزبان نخستین تمدن‌ها بودند، به‌صدا درآمده است

گرد مرگ بر «باغ عدن»

سکوت مرگبار طبیعت

دانشمندان هشدار می‌دهند

سکوت مرگبار طبیعت

جنجال روز تعطیل

فعالان اقتصادی و شهروندان در یک کارزار به تعطیلی پنجشنبه‌ها به‌جای شنبه‌ها اعتراض کردند

جنجال روز تعطیل

برنامه‌ریزی بنگاه‌های اقتصادی قربانی نااطمینانی‌ها

اتاق بازرگانی شاخص مدیران خرید (شامخ) اسفند ۱۴۰۲ را اعلام کرد

برنامه‌ریزی بنگاه‌های اقتصادی قربانی نااطمینانی‌ها

آفت به گندمزار زد

هشدار شیوع «زنگ زرد» گندم برای استان‌های پربارش صادر شد

آفت به گندمزار زد

روز  اشتباه

فعالان اقتصادی با تعیین پنجشنبه‌ها به جای شنبه‌ها به‌عنوان دومین روز تعطیل هفته مخالفند

روز اشتباه

خبردرمانی دریاچهٔ ارومیه به‌ سبک دولت

خبردرمانی دریاچهٔ ارومیه به‌ سبک دولت

ابتلای زعفران به بیماری پسته و فرش

کشورهای دیگر زعفران ایران را به‌نام خود بسته‌بندی می‌کنند و می‌فروشند

ابتلای زعفران به بیماری پسته و فرش

نظر کاربران

نظری برای این پست ثبت نشده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *