سایت خبری پیام ما آنلاین | مس کرمان بدون یار دوازدهم داماش را برد

مس کرمان بدون یار دوازدهم داماش را برد





۸ خرداد ۱۳۹۵، ۱۶:۴۲

مس کرمان بدون یار دوازدهم داماش را برد

تیم فوتبال مس کرمان در روزی که بازهم تماشاگران خود را به دلیل محرومیت در اختیار نداشت، یک پیروزی شیرین را برابر تیم داماش ثبت کرد تا با جمع شش امتیاز خود را به بالای جدول و یک قدمی صدر آن برساند.
در بدو شروع این بازی به دلیل تاخیر در ورود توپ جمع‌کن‌ها به زمین مسابقه، این دیدار با 5 دقیقه تاخیر شروع شد. ظاهرا همچنان برگزاری بازی در پشت درهای بسته موجب شده بود که آن‌ها نتوانند به راحتی داخل ورزشگاه شوند.
در این بازی برای ورود خبرنگاران نیز تدابیر خاصی اندیشه شده بود و اهراز هویت خبرنگاران برای ورود به ورزشگاه به دقیق‌ترین شکل ممکن انجام شد تا فرد دیگری به عنوان خبرنگار وارد استادیوم نشود.
در حالی که اکثر بازی‌های این هفته لیگ یک به صورت مستقیم پخش نشد، بازی تیم مس و داماش از معدود بازی‌های این هفته بود که به طور زنده روی آنتن رفت تا هواداران مس که از حضور در ورزشگاه محروم بودند، از طریق تلویزیون این بازی را به طور زنده مشاهده کنند.
اسکوربورد ورزشگاه باهنر که حداقل تا فصل پیش زمان بازی را نشان می‌داد، در رقابت‌های این فصل همین قابلیت خود را هم از دست داده است تا کاملا بلا استفاده گردد.
وزش باد شدید در جریان بازی موجب مشکلاتی برای بازیکنان و حاضرین در ورزشگاه شده بود.
اما در کنار باد شدید طلوع ماه شب چهارده جلوه‌ی خاصی به شب ورزشگاه باهنر داده بود و مسی ها زیر لبخند ماه یک پیروزی شیرین کسب کردند.
در بین دو نیمه‌ی بازی آقای مراد حاج‌جعفری سرپرست باشگاه مس داخل زمین بازی شد و چمن ورزشگاه و همچنین وضعیت صندلی‌های شکسته و قسمت سوخته‌ی ورزشگاه را به طور دقیق مورد بررسی قرار داد.
در آغاز نیمه‌ی دوم تیم داماش گیلان با تاخییر چند دقیقه‌ای وارد زمین بازی شد.
در این بازی نیز داور مسابقه در حالی که می توانست در دقیقه‌ی 75 بازی با دادن کارت زرد دوم شماره‌ی 6 تیم داماش را از زمین بازی اخراج کند، اما از این کار اجتناب کرد و خطای هند مسلم بازیکن حریف را بدون کارت گذاشت تا مس در این بازی هم از داور کارت قرمز طلبکار شود.
در اواخر بازی بازیکنان داماش در حالی که فرازد حسین‌خانی از ناحیه‌ی سر آسیب دیده بود، از انجام بازی جوانمردانه اجتناب کردند و توپ را به بیرون نزدند.
برخی از لیدرها و هواداران مس در پایان بازی از پشت درهای بسته خود را به ورزشگاه رساندند تا به بازیکنان مس بابت کسب این پیروزی خسته نباشید بگویند.
گل فوق‌العاده‌ی بهنام داداش‌وند سبب شد که او از سوی حاضرین در ورزشگاه لقب روبرتو کارلوس بگیرد هرچند لوکا رادمن مربی بدنساز مس اصرار داشت داداش‌وند را اینیستا بنامد! سرمربی تیم مس کرمان پس از پیروزی تیمش برابر داماش گیلان در جمع خبرنگاران از تداوم روند رو به رشد بازی‌های تیمش گفت.
وینگو بگوویج با تبریک این پیروزی به هواداران تیمش گفت: در بازی امروز بازیکنان ما هرچند در دقایقی از بازی عالی بودند اما در برخی دیگر از اوقات در زمین از آنچه که انتظار داشتیم دور بودند که این نیز به واسطه شروع مسابقات است. بهرشکل ما تازه سومین مسابقه را پشت سر گذاشتیم و با توجه به اینکه برخی از نفرات ما دیر به ترکیب تیم اضافه شده‌اند، قطعا در هفته‌های آتی این بازیکنان انتظارات را بیشتر برآورده می‌کنند.
سرمربی مس با بیان اینکه نتیجه‌ی دو بر صفر نتیجه‌ی خطرناکی در فوتبال است گفت: ما اگر گل سوم را به ثمر می‌رساندیم قطعا بازی روان‌تری انجام می‌دادیم اما ترس دریافت گل بعد از به ثمر رسیدن گل دوم ما سبب شد که بازیکنان تیم مس کمی با گره بازی خود را ادامه دهند.
بگوویچ به بازی خوب تیمش در نیمه‌ی اول اشاره کرد و گفت: ما در نیمه‌ی دوم نتوانستیم همان بازی خوب نیمه‌ی اول را تکرار کنیم که این به خاطر اشتباهات فردی برخی از بازیکنان ما بود. بهرشکل ما در تمرینات روزهای آتی کارمان را ادامه خواهیم داد تا تیم در بازی‌های بعد در طول 90 دقیقه تیم کاملی باشد.
مجید جهانپور سرمربی تیم داماش نیز در پایان این بازی گفت: شرایط تیم ما به هیچ عنوان قابل مقایسه با تیم مس کرمان نیست و ما از هر نظر دچار مشکل هستیم.
وی افزود: ما پیش از این هم اعلام کرده بودیم هفت تا هشت هفته در طول بازی‌ها زمان می‌خواهیم تا تیم را به مرز آمادگی برسانیم و شما دیدید که در بازی امروز هم اصلا تیم آماده‌ای در اختیار نداشتیم.
سرمربی داماش گفت: در طول 20 روز گذشته که به این تیم اضافه شدم هیچ تغییری از نظر اداره‌ی تیم رخ نداده است و لازم است مدیریت تیم انگیزه را به بازیکنان داماش تزریق کند و با این روند ما در هفته‌های آتی نیز دچار مشکل خواهیم شد.
فرزاد حسین‌خانی با گل زیبای خود در بازی برابر داماش زمینه‌ساز پیروزی شیرین مس شد.
کاپیتان تیم مس کرمان در دقیقه‌ی 6 بازی با یک ضربه‌ی سر محکم و دقیق دروازه‌ی تیم داماش را فرو ریخت تا کار مس در این بازی راحت شود.
حسین‌خانی بعد از این بازی گفت: هنوز مسابقات زیادی در پیش است و ما باید روند پیروزی‌های خود را ادامه دهیم تا جایگاه خودمان را در بالای جدول تثبیت کنیم. خوشبختانه این پیروزی سبب شد که در همین هفته‌های ابتدایی جزو مدعیان باشیم و باید برای بهتر شدن جایگاه تیم همچنان با تمام توان کار کنیم.
کاپیتان تیم مس در رابطه با گل خود در این بازی نیز گفت: این گل حاصل زحمات تمام بازیکنان تیم است که به نام من ثبت شد و علاقه‌مندم که این گل را به پیمان نصیری دونده‌ی پر افتخار استان تقدیم کنم که این روزها برای گرفتن جواز مسابقات پاراالمپیک سخت مشغول تمرین است و با تقدیم این گل به وی امیدوارم انگیزه‌های او چند برابر شود.
فرزاد حسین‌خانی در این فصل از رقابت‌های لیگ یک در قلب دفاع تیم مس بازی کرده است که در این مسابقه نیز بسیار مطمئن و خوب بازی کرد و با گل زیبای خود، بازی خوب خود را هم تکمیل نمود.
بازی‌های هفته‌ی سوم رقابت‌های لیگ دسته اول به مراتب جذاب‌تر و تماشایی‌تر از دیدارهای هفته قبل خود شد.
در این هفته تیم‌ها در بازی‌های خود تقریبا دو برابر هفته‌ی قبل گل به ثمر رساندند و با ثبت 25 گل در این هفته آمار قابل قبول‌تری در ده بازی این هفته به جای گذاشتند.
در بازی‌های هفته‌ی سوم فقط بازی مس رفسنجان و خیبر خرم‌آباد بود که گل نداشت و با تساوی صفر بر صفر خاتمه یافت و در سایر بازی‌ها شاهد رویش گل بودیم.
در همین هفته چند پیروزی پر گل از جمله سه بر صفر پیکان برابر ایرانجوان و شهرداری اردبیل برابر گیتی‌پسند بودیم و دو پیروزی دو بر صفر مس برابر داماش و آلمینیوم هرمزگان برابر گل‌گهر موجب بهبود آمار گل‌زده‌ی این رقابت‌ها شد.
دو نتیجه‌ی تساوی دو بر دو در این هفته نشان داد که بازی‌های مساوی هفته‌ی سوم هم پر گل بوده‌اند تا تیم‌های لیگ یکی انتقادات کارشناسان در هفته‌ی گذشته بابت فقر گل در این رقابت‌ها را به خوبی پاسخ دهند.
ضمن اینکه رفته رفته فاصله‌ی تیم‌های بالای جدول و پائین آن نیز در حال مشخص شدن است و چهره‌ی تیم‌های مدعی صعود نمایان‌تر می‌شود. هرچند برای روشن شدن این قضیه، بعد از هفته هشتم می‌توان اظهار نظر دقیق‌تری انجام داد.

به اشتراک بگذارید:





نظر کاربران

نظری برای این پست ثبت نشده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *