پیام ما؛ رسانه توسعه پایدار ایران | مدیرکل ورزش استان کرمان از مدیران موفق در کشور است

مدیرکل ورزش استان کرمان از مدیران موفق در کشور است





۸ خرداد ۱۳۹۵، ۱۶:۲۷

مدیرکل ورزش استان کرمان از مدیران موفق در کشور است
نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی، در مراسم اختتامیه مسابقات طرح تکریم رمضان با ورزش با اشاره به فضای همدلی موجود در ورزش کرمان، گفت: مدیر کل ورزش استان کرمان از مدیران موفق در کشور است.
همزمان با هفته دولت مراسم اختتامیه دومین دوره مسابقات طرح تکریم رمضان با ورزش پیش از ظهر امروز با حضور پورابراهیمی نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی، محمودی نیا مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان، مسئولین هیئت های ورزشی و جمع با شکوهی از ورزشکاران در فرهنگسرای کوثر کرمان برگزار شد.
در این مراسم محمدرضا پورابراهیمی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر با اشاره به اینکه با همت مدیران و و رزشکاران کرمانی شاهد اتفاقات خوبی در حوزه ورزش کرمان شاهد هستیم، گفت: زحمات مدیر ورزشی کرمان بر هیچ کس پوشیده نیست و قابل تقدیر است.
وی با اشاره به جلسه اخیر خود با گودرزی وزیر ورزش و جوانان کشور در ارتباط با مشکلات ورزشی استان، افزود: در آن جلسه وزیر ورزش از عملکرد استان راضی بود و گفت: بر اساس شاخص های ارزیابی مدیریتی در استانها، مدیر ورزشی کرمان بسیار موفق عمل کرده است و آن را حمایت می کنیم.
پورابراهیمی فضای همدلی بوجود آمده در حوزه ورزش استان را قابل تقدیر دانست و خاطر نشان کرد: اگر بخواهیم استانی شاداب و پویا داشته باشیم، باید ورزش را امری واجب دانسته و در ترویج آن تلاش کنیم.
وی با بیان اینکه نسل شاداب و بانشاط بهتر می تواند در مسیر توسعه و تعالی کشور گام بر دارد، گفت: مجلس نیز همگام با دولت در مسیر ارتقاء توانمندی های روحی و جسمی جامعه ورزش تلاش می کند.
نماینده مردم کرمان و راور در مجلس با اشاره به دوران مسئولیت خود در استان از زمان معاونت برنامه ریزی استانداری تا کنون، تصریح کرد: فضایی که در حال حاضر در ارتباط با ورزش استان وجود دارد انصافا کم نظیر است و باید قدردان آن باشیم.
گفتنی است در این مراسم از دست اندرکاران و مدال آوران رشته های مختلف ورزشی در طرح ورزشی « تکریم رمضان با ورزش « در ماه مبارک رمضان تجلیل بعمل آمد.

به اشتراک بگذارید:





نظر کاربران

نظری برای این پست ثبت نشده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *