پیام ما؛ رسانه توسعه پایدار ایران | دولت یازدهم شکل گرفته از تدبیر رهبری است، زمانی که گفتند رای مردم حق الناس است

دولت یازدهم شکل گرفته از تدبیر رهبری است، زمانی که گفتند رای مردم حق الناس است





۸ خرداد ۱۳۹۵، ۱۶:۰۵

دولت یازدهم شکل گرفته از تدبیر رهبری است، زمانی که گفتند رای مردم حق الناس است
پایگاه اطلاع رسانی دفتر ریاست جمهوری متن سخنان روحانی در دیدار اعضای هیات دولت با رهبر معظم انقلاب اسلامی را منتشر کرد. به گزارش خبرآنلاین به نقل از پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری، حجت الاسلام و المسلمین روحانی در دیدار اعضای هیات دولت با رهبر معظم انقلاب اسلامی، حفظ فناوری هسته ای و تجاری سازی آن، لغو قطعنامه های قبلی شورای امنیت در مورد ایران، برداشته شدن تحریم های مالی و اقتصادی بعد از اجرای توافق و خروج پرونده ایران در ده سال آینده از شورای امنیت را از دستاوردهای مذاکرات هسته ای برشمرد و گفت: اکنون به مرحله ای رسیده ایم که نام آن را باید «بازدارندگی حقوقی» گذاشت. گزیده ای از صحبت های حسن روحانی را در زیر می خوانید:
ما دولت یازدهم را شکل گرفته از تدبیر حضرت مستطاب عالی می‌دانیم؛ آن زمانی که فرمودید این رأی حق الناس هست و فرمودید همه پای صندوق آرا بیایند حتی آنهایی که با نظام خیلی میانه خوبی شندارند بخاطر کشورشان پای صندوق آرا بیایند و این رهنمود و تدبیر جنابعالی به یک حماسه بزرگ سیاسی منجر شد که 73 درصد مردم در انتخابات شرکت کردند.
انتخابات نشان داد که مردم کاملاً امیدوارند و کاملاً به نظام اعتماد دارند.
همه تلاش دولت طی 2 سال اخیر این بوده که این امید و اعتماد را در جامعه حفظ کند؛ اعتماد مردم نسبت به یکدیگر، گروه ها و جناح ها به یکدیگر و مهمتر از همه اعتماد مردم نسبت به نظام و امیدی که به آینده این نظام دارند.

به اشتراک بگذارید:





نظر کاربران

نظری برای این پست ثبت نشده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *