پیام ما؛ رسانه توسعه پایدار ایران | خبر

خبر





۸ خرداد ۱۳۹۵، ۱۶:۰۳

حضور قطعی فرشید فلاح در استانداری
استاندار کرمان خبر انتقال فرشید فلاح به استانداری کرمان را تایید کرد. به گزارش گفتارنو علیرضا رزم حسینی شامگاه پنج شنبه در آیین اختتامیه دومین سالانه عکس کرمان گفت: هنرمندان و آنهایی که دغدغه اوضاع فرهنگی کرمان را دارند باید مطمئن باشند که مدیرکل کنونی فرهنگ و ارشاد اسلامی در مسوولیت جدید خود نیز کار هنرمندان را تقویت می کند. موضوع انتقال فرشید فلاح به استانداری کرمان مدتی است که به یکی از مهمترین اخبار حوزه فرهنگ تبدیل شده است. هفته گذشته برخی رسانه‌ها از ابقای فرشید فلاح در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خبر داده بودند. فرشید فلاح زمستان 92 به عنوان مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان منصوب شد. علی‌رغم مخالفت‌های صورت گرفته توسط هنرمندان با کناره‌گیری فلاح از اداره کل ارشاد ،مدیریت استان مصر به استفاده از فلاح در بخش دیگری است و معتقد است که فرشید فلاح در جایگاه جدید نیز می‌تواند به اهل فرهنگ خدمت کند. موضوعی که فرشید فلاح نیز به صورت تلویحی به آن اشاره کرده است.

افتتاح دو طرح راهسازی در ماهان
دو طرح راهسازی همزمان با چهارمین روز هفته دولت با حضور استاندار کرمان در بخش ماهان به بهره برداری رسید. مدیرکل راه و شهرسازی استان کرمان عصر پنجشنبه در حاشیه این افتتاح گفت: بهسازی و روکش آسفالت میدان هفت باغ تا پلیس راه ماهان به طول 12 کیلومتر با بهره برداری شد. خداداد مقبلی در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این طرح توسط شرکت فراگیر عمران با اعتبار 31 میلیارد ریال اجرا شد و این اعتبار از محل اعتبارات ملی است. وی همچنین از افتتاح باند دوم بهسازی محور میدان هفت باغ علوی تا ماهان خبر داد. مدیرکل راه و شهرسازی کرمان گفت: این مسیر به طول 2 کیلومتر و با اعتباری بالغ بر 15 میلیارد ریال افتتاح شد. وی تصریح کرد: حجم خاکریزی اجرا شده در این مسیر 42 هزار و 772 متر مکعب و دارای هفت دهانه پل است. سرپرست معاونت عمرانی استانداری، فرماندار کرمان و شماری دیگر از مسوولان نیز در این آیین حضور داشتند.

آغاز عملیات اجرایی سه طرح عمرانی دانشگاه علوم پزشکی کرمان
همزمان با هفته دولت عملیات اجرایی ساختمان دانشکده طب سنتی، مدیریت و اطلاع رسانی پزشکی و همچنین مرکز همایش های بین المللی در پردیس دانشگاه علوم پزشکی کرمان آغاز شد. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دانشگاه علوم پزشکی کرمان، مسوول دفتر فنی نظارت بر طرح های عمرانی دانشگاه گفت: مرکز همایش های بین المللی دانشگاه در شش هزار و 800 متر مربع و با اعتبار چهل میلیارد و 500 میلیون ریال در پردیس دانشگاه احداث خواهد شد. محمدحسین ایرانمنش افزود: ساختمان دانشکده مدیریت و اطلاع رسانی پزشکی نیز با چهار هزار و 860 متر مربع زیربنا، با اعتبار 30 میلیارد و 500 میلیون ریال احداث خواهد شد. وی گفت: همچنین ساختمان دانشکده طب سنتی در سه هزار و 100 متر مربع و با اعتباری حدود 10 میلیارد و 800 میلیون ریال احداث خواهد شد. مسوول دفتر فنی نظارت بر طرح های عمرانی دانشگاه افزود: بر اساس نقشه جامع پردیس دانشگاه، قرار است تا چند سال آینده مجموعه آموزشی، اداری و علمی دانشگاه علوم پزشکی در پردیس دانشگاه واقع در ابتدای جاده هفت باغ کرمان مستقر شوند.

کرمان پیشتاز برخی اقدامات است
معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزیر کشور با اشاره به اجرای طرح های بزرگ اقتصادی و شهری در کرمان گفت: مردمانی با آرمان های بلند در این منطقه از کشور زندگی می کنند که پیشرو و پیشتاز برخی اقدامات در کشور هستند. به گزارش ایرنا هوشنگ خندان دل افزود: این مردم در این زمینه دیگران را به تبعیت از خود فرا خوانده اند. وی گفت: منطقه شرق کشور را اقلیمی با محدودیت های آب می شناختیم اما با اجرای طرح ابتکاری همیاران آب سال گذشته در استان کرمان 370 میلیون مترمکعب صرفه جویی در مصرف آب های زیر زمینی صورت گرفته است. وی اظهار کرد: فضایی همراه با همدلی، امید و میل بسیار فزاینده خدمت به مردم در این شهر و منطقه حاکم است که نتیجه آن افتتاح چنین پروژه هایی است. معاون وزیر کشور افزود: هرچند آمدن معاون اول رییس جمهوری که قرار بود فردا به کرمان سفر کند به تاخیر افتاد اما قرار بود بیش از سه هزار میلیارد تومان پروژه توسط بخش خصوصی و غیر دولتی که آماده ارایه خدمات به مردم است در این سفر افتتاح شود.

به اشتراک بگذارید:





مطالب مرتبط

نظر کاربران

نظری برای این پست ثبت نشده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیشترین بازنشر