سایت خبری پیام ما آنلاین | دولت قصد دارد همه آزادانه در انتخابات شرکت کنند

دولت قصد دارد همه آزادانه در انتخابات شرکت کنند





۸ خرداد ۱۳۹۵، ۱۶:۰۱

دولت قصد دارد همه آزادانه در انتخابات شرکت کنند
استاندار کرمان گفت: با طرح های افتتاحی امسال، در دولت تدبیر و امید حدود 5 هزار میلیارد تومان پروژه در استان کرمان بهره برداری شده ضمن آنکه در طرح های امسال 2 هزار و 404 نفر مشغول به کار خواهند شد. گزیده صحبت های علیرضا رزم حسینی را در همایش یک روزه فرمانداران استان کرمان به نقل از ایسنا در زیر بخوانید:
در هفته دولت 187 پروژه بخش خصوصی آماده افتتاح است که 3 هزار میلیارد تومان سرمایه گذاری را در حوزه های صنعت، معدن، انرژی، کشاورزی و میراث فرهنگی شامل می شود.
حدود 510 پروژه دولتی در سراسر استان در حوزه های مختلف مسکن، جاده روستایی، آبرسانی و … آماده بهره برداری است که اعتبار این طرح ها نیز بالغ بر 637 میلیارد تومان می باشد.
حدود 143 پروژه از این تعداد طرح های؛ به صورت ملی و مابقی استانی می باشد این در حالی است که در هفته دولت سال گذشته قریب به 1600 میلیارد تومان طرح های دولتی و خصوصی را بهره برداری رساندیم.
تقریبا بازار آب سال گذشته در استان راه افتاد و در جاهایی آب خریداری و برای آب شرب مورد استفاده قرار گرفت و بازار آب به صرفه جویی و بهره وری حوزه کشاورزی خیلی کمک می کند.
در حوزه اقتصادی نیز در خلق ثروت و حضور بخش خصوصی موفقیت های بسیار خوبی در استان کرمان داشتیم و در جهت این حرکت می کنیم که پروژه های نیمه تمام بالای 80 درصد را به اتمام برسانیم که در این راستا در سال گذشته 23 درصد پروژه ها در این زمینه به بهره برداری رسید.
در ابتدای سال جاری منشور همدلی را در استان کرمان تدوین کرده و فعالان سیاسی با همدلی و نجیبانه در راستای تدوین این منشور تلاش کرده اند و در حال حاضر گروه های سیاسی مختلف برای توسعه استان کرمان تلاش می کنند.
نمونه روشن همدلی برگزاری جشنواره فرهنگی اقتصادی استان کرمان در تهران بود که همه شخصیت های کرمانی موثر در این جشنواره حضور فعال داشتد.
در سرجمع مسائل امنیتی وضعیت خوبی داریم و حرکات ایذایی در جنوب وجود دارد که جدی نیست و فرمانداران این منطقه تلاش بسیاری در حوزه امنیت می کنند.
در مقابله با حاشیه نشینی حرکت شجاعانه ای به منظور اجرای فرمان مقام معظم رهبری انجام شد و تقریبا ساخت و ساز غیرمجاز در استان تا 90 درصد کاهش یافته و این حرکت ادامه خواهد داشت و فاز ساماندهی را برای کسانی که مستحق آن هستند، انجام خواهد شد.
کرمان یکی از استان هایی است که قرار است به عنوان پایلوت و الگوی اجرای اقتصاد مقاومتی کار کند که نیازمند الزامات و اختیاراتی است و اگر دولت مصوب کند، می توانیم کار را اجرا کنیم.
امسال سال بسیار تعیین کننده و مهمی برای کشور می باشد و نظام به دنبال حضور حداکثری مردم در انتخابات است ضمن آنکه دولت نیز قصد کرده شرایط را به گونه ای فراهم کند که همه بتوانند آزادانه در انتخابات شرکت کنند.

به اشتراک بگذارید:





مطالب مرتبط

نظر کاربران

نظری برای این پست ثبت نشده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *