پیام ما؛ رسانه توسعه پایدار ایران | 6 14کیلومتر راه در استان کرمان بهره برداری می شود

6 14کیلومتر راه در استان کرمان بهره برداری می شود





۸ خرداد ۱۳۹۵، ۱۵:۳۲

6 14کیلومتر راه در استان کرمان بهره برداری می شود
مدیرکل راه و شهرسازی استان کرمان گفت: 146 کیلومتر راه در حوزه ساخت و توسعه راه ها هفته دولت در استان کرمان به بهره برداری می رسد.
به گزارش روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان کرمان، مهندس خداداد مقبلی افزود: این راه ها با صرف یکهزار و 524 میلیارد و 166 میلیون ریال از محل اعتبارات ملی و استانی احداث شده است.
وی بیان کرد: در حوزه مدیریت راهداری نیز 282 کیلومتر بهسازی و روکش آسفالت، 200 کیلومتر آسفالت حفاظتی و 180 کیلومتر شانه سازی و اصلاح شیب شیروانی و ایمن سازی راه ها، نصب تابلو و علائم ایمنی با اعتباری بالغ بر 80 میلیارد ریال انجام شده است که این طرح ها نیز در هفته دولت به بهره برداری می رسند.
وی گفت: سه هزار و 21 واحد مسکن مهر نیز هفته دولت در شهرستان های کرمان، سیرجان، شهربابک، بافت، زرند و رفسنجان آماده بهره برداری است.
مدیرکل راه و شهرسازی استان کرمان افزود: در حوزه راه روستایی نیز 134 کیلومتر راه با صرف 313 میلیارد و 600 میلیون ریال افتتاح خواهد شد.
وی اظهار کرد: این میزان راه روستایی در شهرستان های ارزوئیه، بم، رابر، راور، رفسنجان، ریگان، زرند، سیرجان، فهرج، کرمان و نرماشیر قرار دارند.
مقبلی گفت: بیمارستان کوهبنان با صرف 93 میلیارد ریال و بیمارستان ارزوئیه با اعتباری بالغ بر 97 میلیارد ریال از اعتبارات ملی احداث شده که به مناسبت هفته دولت افتتاح می شود.
وی ادامه داد: تکمیل ساختمان شماره دو اداره راه و شهرسازی کرمان، تجهیز و آکوستیک کردن کانون بردسیر، احداث و تجهیز ساختمان اداری شهرستان کرمان، تکمیل بخشداری بم، حصار و محوطه سازی بخشداری دهج، حصارکشی اداره کار شهربابک، حصار و محوطه سازی فرمانداری راور و تکمیل و تجهیز آمفی تئاتر مجتمع فرهنگی هنری سیرجان نیز انجام شده است.
وی گفت: این طرح ها نیز با صرف 31 میلیارد و 234 میلیون ریال در هفته دولت به بهره برداری می رسند.
مدیرکل راه و شهرسازی استان کرمان افزود: احداث قسمتی از مجتمع اداری ارزوئیه و احداث بخشی از مجتمع اداری نرماشیر نیز در هفته دولت کلنگ زنی می شود.
وی گفت: اعتبار پیش بینی شده برای اجرای این طرح ها 42 میلیارد ریال است.

به اشتراک بگذارید:





مطالب مرتبط

نظر کاربران

نظری برای این پست ثبت نشده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *