پیام ما؛ رسانه توسعه پایدار ایران | خبر

خبر





۸ خرداد ۱۳۹۵، ۱۵:۲۹

اردوی رکاب‌زن طلایی مس به احتمال زیاد در کرمان
مربی تیم دوچرخه‌سواری مس کرمان از احتمال برگزاری اردوی آماده‌سازی محمد دانشور رکاب‌زن طلایی تیم مس در کرمان برای کسب سهمیه‌ی المپیک خبر داد.
محمد ابوحیدری در مورد وضعیت این رکابزن جهت کسب سهمیه المپیک گفت: پس از مسابقات قهرمانی آسیا به دانشور برنامه دادم و او طبق برنامه‌ها کار می‌کند، اما باید یک نفر بالای سرش باشد و در این صورت بهتر می‌تواند ایراداتش را برطرف کند. من به مقامات مسئول هم گفتم فدراسیون کم کاری کرده است. استعدادی مانند دانشور باید بعد از بازی‌های آسیایی به اردوهای خارج از کشور اعزام می‌شد و بهترین مربی دنیا را باید برایش می‌آوردند. مانند احسان حدادی که مربی خصوصی داشت و در نهایت هم نتیجه‌ گرفت.
ابوحیدری در پایان گفت: برای هدایت دانشور هنوز بر سر یکسری مسائل به توافق نرسیده‌ایم. من خواستم در کرمان هم اردو داشته باشد زیرا دانشور رکابزن تیم مس کرمان است و می‌توانیم امکاناتی را برایش مهیا کنیم. با این حال فکر می‌کنم به احتمال 90 درصد موضوع قطعی است.

کرمان میزبان مسابقات ورزشی زنان روستایی منطقه 6 کشور
نایب رئیس هیئت ورزش های روستایی و بازی های بومی محلی استان کرمان گفت: مسابقات ورزشی زنان روستایی منطقه 6 کشور در رشته والیبال و دو ومیدانی از امروز در کرمان آغاز شده است.عذرا ریاحی با اشاره به اینکه این مسابقات در رده سنی بزرگسالان و نوجوانان برگزار می شود افزود : در این مسابقات کرمان میزبان منطقه 6 کشور است وی خاطرنشان کرد : کرمان ، یزد ، هرمزگان و بوشهر از استان های شرکت کننده در این مسابقات هستند وی گفت : تیم برتر این مسابقات به مسابقات نهایی قهرمانی کشور اعزام می شود. ریاحی هدف از برگزاری این مسابقات را ایجاد روحیه ی نشاط و شادابی در بین زنان و توسعه ی ورزش های کلاسیک در بین بانوان روستایی در سطح کشور دانست. وی افزود: مسابقات انتخابی قهرمانی کشور بانوان روستایی با 40 نفر شرکت کننده در قالب 4 تیم برگزارشد. در پایان مسابقه امروز تیم کرمان و بوشهر به عنوان برنده انتخاب شدند.

کرمان قهرمان مسابقات پهلوانی و زورخانه‌ای جوانان استان شد
جوانان کرمانی در مسابقات پهلوانی و زورخانه‌ای قهرمانی استان، عنوان نخست را به دست آوردند. مسابقات پهلوانی و زورخانه‌ای قهرمانی جوانان استان در رشته‌های تیمی زورخانه‌ای، هنرهای فردی و مرشدی انفرادی با حضور ۴۵ ورزش‌کار از شهرستان‌های کرمان، زرند، انار، رفسنجان، سیرجان و بردسیر درسالن مولای متقیان (علیه‌السلام) شهرستان بردسیر برگزار شد. در پایان مسابقات و در مجموع کلیه‌ی رشته‌ها، تیم شهرستان کرمان با ۱۴۲ امتیاز مقام اول را کسب کرد و تیم‌های شهرستان‌های رفسنجان، انار، بردسیر، زرند و سیرجان به ترتیب با ۱۲۹، ۷۷، ۷۳، ۱۶ و ۱۰ امتیاز به مقام‌های دوم تا ششم دست یافتند. در بخش انفرادی و در رشته‌ی سنگ آقایان «رسول شجاعی»، «مهدی فرهمند» و «علی لری» به ترتیب از کرمان، بردسیر و رفسنجان عناوین نخست تا سومی را از آن خود کردند. در رشته‌ی چرخ چمنی «امیر کرنگ‌زاده» از کرمان به‌عنوان نخست رسید و «محمد رضاعرب» از رفسنجان دوم شد.

بیت الله عباسپور درگذشت
بیت الله عباسپور قهرمان پرورش اندام جهان که از یک بیماری نادر ( واسکولیت) رنج می برد و مدتها با این بیماری دست و پنجه نرم می کرد شامگاه سه شنبه در بیمارستان آتیه تهران درگذشت. واسکولیت به معنی التهاب و ورم رگ‌های خونی است. التهاب رگ‎ها می‎تواند موجب ورم دیواره رگ‎ها و در نتیجه کاهش جریان گردش خون و حتی انسداد رگ‎ها و عدم خون‎رسانی به بافت‌ها و اندام‎های مختلف بدن شود. این ورزشکار که متولد ۱۳۵۸ در بیجار و وپرورش یافته در کرج و به سبب اخلاق نیک نیز زبانزد بود. وی ابتدا ورزش فوتبال را در سطح بالایی دنبال می‌کرد و در کنار آن به ورزش یوگا می‌پرداخت. اما به دلیل آسیب دیدگی در رقابت‌های فوتبال مدتی با وزنه‌های ابتدایی سعی به قدرتمند کردن بدن خود نمود. در سال ۱۳۷۴ به پیشنهاد عمویش به باشکاه بدنسازی رفت که از همان روز اول به خاطر داشتن بدنی ورزیده و عضلانی مورد توجه مربی باشگاه قرار گرفت. وی در سن ۱۶ سالگی برای اولین بار در مسابقات جوانان کرح شرکت کرد و پس از آن در مسابقات مختلف شرکت و موفق به کسب عناوین متعدد قهرمانی شد. مرحوم عباسپور تنها ایرانی یی است که به مسابقات فینال مستر المپیا ، معتبرترین تورنمنت بین المللی پرورش اندام راه یافته و جدای آن نیز بارها در سطوح ملی و بین المللی افتخار کسب کرده است.

به اشتراک بگذارید:





پیشنهاد سردبیر

مسافران قطار مرگ

مسافران قطار مرگ

نظر کاربران

نظری برای این پست ثبت نشده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *