پیام ما؛ رسانه توسعه پایدار ایران | زندان از اردو برایم بهتر بود

زندان از اردو برایم بهتر بود





۸ خرداد ۱۳۹۵، ۱۵:۲۶

زندان از اردو برایم بهتر بود

مهدی نوری درباره شکستش در دیدار انتخابی سنگین وزن تیم ملی کشتی فرنگی گفت: آنقدر شرایط بدی داشتم که نمی‌خواستم کشتی بگیرم چون توان این کار را نداشتم. به دلیل سرماخوردگی شدیدی که مبتلا شده بودم چهار روز زیر سرم بودم و تب و لرز شدیدی داشتم. حالا هم به خاطر آن شکست ناراحتم و نمی‌دانم چه بگویم.
وی ادامه داد: در 2 ماهی که در اردوی تیم ملی حضور داشتم انگار در زندان بودم. در این مدت تمام این مشکلات را توی خودم ریختم و خم به ابرو نیاوردم اما همواره من را تخریب می‌کردند. زندان از اردو برای من بهتر بود؛ آنقدر تحت فشار بودم که چندین بار می‌خواستم خانه کشتی را ترک کنم، اما به امید رسیدن به هدفم ادامه دادم و تنها دنبال این بودم این مسابقه برگزار شود تا از این شرایط خلاص شوم.
نوری با بیان اینکه آنقدر مرا تخت فشار قرار دادند تا بدنم خالی کرد گفت: تمام این اتفاقات زنجیروار دست به دست هم داد تا ببازم؛ اگر در اردبیل تمرین می‌کردم خیلی آماده‌تر بودم. در این مدت 5 بار تست سلامت دادم و هر بار به خاطر این موضوع در فشار و استرس قرار می‌گرفتم به طوری که از ترسم هیچ مکمل غذایی هم مصرف نکردم.
وی گفت: از مصاحبه‌های کادر فنی مشخص بود که هیچ نظری روی من ندارند؛ حتی در تمرینات یکبار هم اسم من را نمی‌بردند و می‌گفتند به آن «اردبیلی» بگویید فلان کار را انجام دهد. مگر من ایرانی نیستم؟ یکبار هم به خاطر تمرین خوب من را تشویق نکردند. در این ماه‌ها تنها سکوت کرده بودم تا نتیجه بگیرم. خودم باید کار را تمام می‌کردم چرا که حریفم در حد من نبود و حتی در تمرینات هم نمی‌توانست از من امتیاز بگیرد، اما سرماخوردگی من را از پا در آورد و در کشتی دوم و سوم دیگر توانی نداشتم.
نوری تصریح‌ کرد: می‌گویند من تجربه ندارم؛ این موضوع تقصیر چه کسی است؟ تقصیر خودشان بود که به من بها و اهمیت نمی‌دادند. در این 3 سال همواره در فینال انتخابی حضور داشتم، اما حتی در یک تورنمنت هم به من فرصت ندادند و تنها به خاطر شکست در لهستان من را تخریب کردند. کسی به من لطف نکرد که به تیم ملی راه پیدا کنم و با قهرمانی در انتخابی به اینجا رسیدم، اما در این 2 ماه حتی یک روز خوب هم نداشتم و همواره از نظر روحی با استرس روی تشک می‌رفتم؛ زحمت زیادی کشیده بودم، اما نتیجه نداد.
وی گفت: چرا برخی‌ها مشکلات شخصی را وارد کشتی می‌کنند؛ تنهابه خاطر اینکه از من خوششان نمی‌آید. عزیزی، رئیس هیأت کشتی تهران به خاطر اینکه من در لیگ برای تیم او کشتی نگرفته بودم گفته بود اجازه نمی‌دهم نوری در مسابقات جهانی کشتی بگیرد. کادر فنی طوری است که اگر بابک از یک نفر خوشش نیاید بقیه هم به او اهمیت نمی‌دهند. اگر من ضعف دارم برای رفع نقاط ضعفم به من کمک کنند نه اینکه تخریبم کنند.
نوری در پاسخ به این سؤال که با توجه به شرایط موجود چرا با اجازه کارد فنی اقدام به ترک اردو و پیگیری تمریناتش در اردبیل نکرد گفت: از ترس اینکه من را از انتخابی محروم نکنند یک روز هم از اردو خارج نشدم؛ حتی زمانی که چند دقیقه دیرتر به تمرین می‌آمدم سوژه می‌شدم. کشتی را باختم و بدشانسی آوردم؛ حرفی هم ندارم، اما شرایطی را فراهم کردند که کار به اینجا کشید. قبل از انتخابی روحیه من را تخریب کردند و آنقدر من را تحت فشار قرار دادند تا انگیزه‌ای نداشته باشم.

به اشتراک بگذارید:





مطالب مرتبط

نظر کاربران

نظری برای این پست ثبت نشده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *