پیام ما؛ رسانه توسعه پایدار ایران | خبر

خبر





۸ خرداد ۱۳۹۵، ۱۵:۰۲

56 طرح عمرانی در عنبرآباد افتتاح می شود
فرماندار عنبرآباد گفت: 56 طرح عمرانی به مناسبت هفته دولت در این شهرستان افتتاح و عملیات اجرایی 15 طرح هم آغاز می شود.
محمد حجتی پور افزود: اعتبار هزینه شده و مورد نیاز برای این تعداد طرح 200 میلیارد ریال می باشد و همه این فعالیت ها در راستای توسعه و عمران شهرستان صورت گرفته است. وی گفت: ساماندهی محور گردشگری دوساری، احداث سالن ورزشی شهر مردهک، احداث بوستان روستایی، بهره برداری از ساختمان آتش نشانی، افتتاح سه آموزشگاه، چند طرح هادی و طرح های حوزه راه از جمله طرح هایی هستند که بهره برداری می شوند.
وی اظهار کرد: بهره برداری از سردخانه نگهداری محصولات کشاورزی، افتتاح کارخانه کیک و کلوچه عنبرآباد، خانه بهداشت، طرح های آبیاری نوین و توسعه و بازسازی شبکه برق از دیگر طرح هایی هستند که در این هفته افتتاح می شوند.
فرماندار عنبرآباد با اشاره به آغاز عملیات اجرایی 15 طرح دیگر در این شهرستان گفت: احداث میدان ورودی شهر، احداث بازارچه شهرداری و بوستان روستایی از جمله این طرح هاست. وی با بیان این که هفته دولت فرصت مناسبی برای ارایه عملکرد دولتمردان است افزود: مردم باید از خدمات دولت مطلع شوند زیرا این اطلاع رسانی موجب افزایش اعتماد مردم به دولت می شود.
حجتی پور بیان کرد: بهره برداری از این طرح ها گوشه ای از خدمات دولت در این شهرستان است.
شهرستان عنبرآباد در فاصله 260 کیلومتری جنوب کرمان واقع شده است.

71 طرح به مناسبت هفته دولت در جیرفت افتتاح می شود
فرماندار جیرفت گفت: همزمان با هفته دولت 71 طرح در بخش های مختلف افتتاح و عملیات اجرایی 28 طرح دیگر آغاز می شود.
به گزارش ایرنا احمد امینی روش روز دوشنبه در جمع خبرنگاران افزود: در مجموع اعتبار 99 طرح عمرانی که افتتاح یا عملیات اجرایی آنها آغاز می شود 136 میلیارد و 300 میلیون ریال است. وی گفت: 21 طرح در بخش راه و شهرسازی افتتاح و 19 طرح دیگر نیز اجرایی می شود. وی خاطرنشان کرد: در حوزه آبرسانی شش طرح به بهره برداری می رسد و عملیات اجرایی دو طرح دیگر آغاز می شود.
فرماندار جیرفت از افتتاح 10 طرح در بخش برق رسانی خبر داد و گفت: 18 طرح در بخش کشاورزی به بهره برداری می رسد و عملیات اجرایی سه طرح دیگر آغاز خواهد شد. وی افزود: در حوزه بهداشت و درمان نیز سه طرح به بهره برداری می رسد و دو طرح دیگر به مرحله اجرا در خواهد آمد.
امینی روش تعداد طرح های قابل افتتاح در حوزه آموزش و پرورش را دو طرح اعلام و اظهار کرد: در بخش مسکن روستایی چهار طرح دیگر افتتاح خواهد شد.
به گفته وی در بخش عمران شهری نیز هفت طرح مورد بهره برداری قرار می گیرد و عملیات اجرایی دو طرح دیگر آغاز خواهد شد. فرماندار جیرفت گفت: بهره برداری و اجرای این طرح ها در توسعه اقتصادی شهرستان موثر است.

ک طرح عمران شهری در سیرجان بهره برداری شد
میدان ورودی نجف شهر سیرجان و بلوار منتهی به این ورودی با هزینه 20 میلیارد ریال از اعتبارات شهرداری نجف شهر به بهره برداری رسید.
آیین افتتاح این طرح در اولین روز هفته دولت با حضور جمعی از مسوولان برگزار شد. 26 هزار مترمربع آسفالت، چهار هزار و 500 متر جدول گذاری و 25 هزار مترمربع عملیات خاکی در این طرح انجام شده است. همچنین مسوولان شهرستان سیرجان روز دوشنبه با حضور در گلزار شهدا ضمن عطرافشانی و گلباران قبور شهدا با شهیدان انقلاب اسلامی تجدید میثاق کردند.
خدام حرم رضوی نیز امروز ضمن دیدارهای مردمی از بیماران بستری در بیمارستان امام رضا (ع) عیادت و با خانواده شهدا و شهید غواض حمیدرضا سلطانی پور دیدار کردند.

مدیرکل ستاد بحران و حوادث غیر مترقبه کرمان:
کرمان میزبان
وزش‌ بادهای شدید
مدیرکل ستاد بحران و حوادث غیر مترقبه کرمان گفت: هم اکنون در جنوب استان شاهد سیلاب هستیم که در منطقه دلفارد و سربیژن؛ شاهد گرفتار شدن 4 ماشین در سیلاب منطقه بودیم که خوشبختانه با حضور به موقع نیروهای امدادی هلال احمر افراد این خودروها از سیلاب نجات پیدا کردند.
محسن صالحی پیرامون وزش باد و گرد و غبار ایجاد شده در شهر کرمان گفت: هم اکنون شاهد وزش باد و گرد و غبار شدیدی در شهر کرمان هستیم که از روزهای گذشته پیش بینی کرده بودیم و این رویداد یک گرد غبار است و طوفان نیست!
وی با اشاره به ریزش باران پراکنده در شهر کرمان نیز گفت: هم اکنون در جنوب استان شاهد سیلاب هستیم که در منطقه دلفارد و سربیژن؛ شاهد گرفتار شدن 4 ماشین در سیلاب منطقه بودیم که خوشبختانه با حضور به موقع نیروهای امدادی هلال احمر افراد این خودروها از سیلاب نجات پیدا کردند.

به اشتراک بگذارید:





مطالب مرتبط

نظر کاربران

نظری برای این پست ثبت نشده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *