سایت خبری پیام ما آنلاین | موضوع شهرک گلهای کرمان تعیین تکلیف می شود

موضوع شهرک گلهای کرمان تعیین تکلیف می شود





۸ خرداد ۱۳۹۵، ۱۴:۱۸

موضوع شهرک گلهای کرمان تعیین تکلیف می شود

رئیس کمیسیون اصل ۹۰ مجلس شورای اسلامی گفت: با بررسی انجام شده و طرح موضوع در این کمیسیون، موضوع شهرک گلها تعیین تکلیف می شود.
به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی دفتر ارتباطات مردمی نماینده مردم کرمان و راور در مجلس، محمدعلی پورمختار شب گذشته در پایان سفر یکروزه خود در فرودگاه کرمان با بیان اهداف سفر خود به کرمان، گفت: شکایاتی در موضوعات مختلف از جمله شهرک گلهای کرمان از حدود دو ماه پیش به کمیسیون واصل شده بود که زمینه ساز این سفر شد.
وی با بیان اینکه کمیسیون اصل ۹۰ برای بررسی عملکرد دستگاه های اجرایی و همچنین مبارزه با زمین خواری به اقتضای موضوع به استان ها سفر می کند، افزود: لازم بود برای بررسی دقیق تر موضوع شهرک گلهای کرمان و چندین پرونده دیگر به کرمان سفر کنیم و از نزدیک مستندات موجود، بررسی شود.
پورمختار با اشاره به اینکه این سفر با پی گیری های پورابراهیمی نماینده مردم کرمان انجام شد، گفت: با بررسی انجام شده و طرح موضوع در کمیسیون اصل ۹۰، موضوع شهرک گلها تعیین تکلیف می شود.
وی تصریح کرد: پیچیدگی موضوع در این شهرک به این صورت است که روزی از طریق شورای بخش مرکزی مجوزهایی صادر شده است که آن هم در حال بررسی است و از طرفی دیگر قراردادهایی بین خریدار و فروشنده بسته شده که تعهداتی را برای فروشنده بوجود آورده است و نشان می دهد که فروشنده از همان اول بنای ایجاد شهرک در این منطقه را داشته است و در این پرونده مالکین باید بیشتر پاسخگوی مردم باشند.

به اشتراک بگذارید:





پیشنهاد سردبیر

مسافران قطار مرگ

مسافران قطار مرگ

نظر کاربران

نظری برای این پست ثبت نشده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *