سایت خبری پیام ما آنلاین | مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمان: تولید خودرو در بم افزایش می یابد

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمان: تولید خودرو در بم افزایش می یابد





۸ خرداد ۱۳۹۵، ۱۳:۳۵

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمان: تولید خودرو در بم افزایش می یابد

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمان گفت: شرکت های کرمان موتور و مدیران خودرو قصد افزایش تولید را دارند که قطعا افزایش اشتغال را به دنبال دارد.
رضا اسماعیلی پور با سفر به شهرستان بم و در حاشیه بازدید از شرکت های خودورسازی در گفت و گو با خبرنگار ایرنا هدف از سفر خود را بررسی وضعیت اشتغال مجموعه شرکت های خودروسازی در این شهرستان عنوان کرد.
وی با بیان اینکه تغییر قیمت هایی در بعضی خودروها بویژه خودروهای واردات چینی شاهد هستیم گفت: بررسی امروز بر پایه بحث تغییر اشتغال مجموعه کرمان خودور، مدیران خودرو و شرکت های دیگر متاثر از اتفاقات بازار خودرو بود.
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمان افزود: بررسی و بازدید امروز برای این بود که آیا تغییری در اشتغال کارکنان این مجموعه ها بابت بازار خودرو ایجاد شده است یا خیر.
وی گفت: نزدیک به هشت هزار نفر در مجموعه کرمان خودرو مشغول به کار هستند که آمار قابل توجهی است.
اسماعیلی پور با اشاره به نزدیکی هفته تعاون افزود: این مجموعه خودروساز تعاونی مصرفی تشکیل دادند که نزدیک به 10 میلیارد ریال گردش مالی در یک ماه دارد و همچنین مسوولین قول مساعد دادند که تعاونی مسکن هم برای کارکنان مجموعه کرمان موتور راه اندازی شود.
شرکت کرمان موتور (سهامی خاص) اسفند سال 1373 تاسیس و در اسفند ماه همان سال در اداره ثبت شرکت ها و مالکیت صنعتی تهران ثبت شد.
ساخت، مونتاژ و فروش اتومبیل سواری و ارایه خدمات بعد از فروش محصولات و انجام هر گونه عملیات و اقدام تجاری و فعالیت های مربوط از اهدف تاسیس این شرکت است. همچنین شرکت صنایع خودروسازی مدیران (‹MVM ‹، مدیران خودرو) با هدف تولید، واردات و صادرات انواع خودروهای سبک و سنگین و همچنین تحقیق و توسعه در زمینه خودرو و صنعت خودروسازی سال 1381 در منطقه ویژه اقتصادی ارگ جدید بم راه اندازی شد.

به اشتراک بگذارید:





مطالب مرتبط

نظر کاربران

نظری برای این پست ثبت نشده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *