پیام ما؛ رسانه توسعه پایدار ایران | فرش کرمان زینت بخش سایر غرفه ها است

فرش کرمان زینت بخش سایر غرفه ها است





۸ خرداد ۱۳۹۵، ۱۲:۵۹

فرش کرمان زینت بخش سایر غرفه ها است
مسئول کمیسیون فرش و صنایع دستی اتاق بازرگانی کرمان در حاشیه بازدید از غرفه قالی همایون کرمان در بیست و چهارمین نمایشگاه فرش دستباف در کرمان گفت: حضور فرش کرمان به نسبت سال های گذشته در نمایشگاه فرش دستباف پررنگ تر شده است.
فخری الله توکلی افزود: تاجران می گویند فرش کرمان از بین رفته است اما در این نمایشگاه می بینیم که سکوت فرش کرمان شکسته شده است. وی تصریح کرد: از نظر تنوع و کیفیت حضور پررنگ تری را از فرش کرمان در این نمایشگاه شاهد هستیم اما با توجه به شهرت جهانی فرش کرمان، این حضور کافی نیست.
الله توکلی با اشاره به قالی همایون کرمان گفت: برندسازی حلقه مفقوده فرش کرمان بود که خوشبختانه این موضوع هم به تدریج رو بهبود است. مسئول کمیسیون فرش اتاق کرمان درباره اقدامات اتاق بازرگانی در حوزه فرش اظهار داشت: در ارتباط با این نمایشگاه ما از انجمن های محلی و افراد فعال در حوزه فرش دعوت کردیم تا ایده بگیرند و سال آینده حضوری پر قدرت در نمایشگاه فرش دستباف داشته باشیم. وی برگزاری دوره های آموزشی و احیای فرش در مناطق محروم را بخشی از فعالیت های اتاق بازرگانی در حوزه فرش خواند و گفت: از استاد مظفر به عنوان کارشناس حوزه فرش در اتاق بازرگانی استفاده می کنیم.

به اشتراک بگذارید:





مطالب مرتبط

نظر کاربران

نظری برای این پست ثبت نشده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *