پیام ما؛ رسانه توسعه پایدار ایران | خبر

خبر





۸ خرداد ۱۳۹۵، ۱۲:۳۷

به هیچ عنوان اجازه جولان به سوداگران مرگ نخواهیم داد
فرمانده انتظامی استان گفت: کرمان کریدور عبور مواد مخدر از مرز های شرقی به نقاط مرکزی کشور شده و قرار گرفتن در مسیر قاچاق این مواد به ناحق رنج و مسائل اجتماعی فراوانی را به شهروندان تحمیل کرده است با این حال به هیچ عنوان اجازه جولان به سوداگران مرگ نخواهیم داد. سردار حسین چناریان گفت: با رشادت دلیرمردان پلیس کرمان از ابتدای سال جاری تا کنون بیش از 40 تن انواع مواد مخدر از سوداگران مرگ کشف و ضبط شده است. سردار چناریان تبعات عبور مواد مخدر از استان کرمان را بسیار سنگین خواند و افزود: : کرمان کریدور عبور مواد مخدر از مرز های شرقی به نقاط مرکزی کشور شده و قرار گرفتن در مسیر قاچاق این مواد به ناحق رنج و مسائل اجتماعی فراوانی را به شهروندان تحمیل کرده است.
وی تصریح کرد: با این حال به هیچ عنوان اجازه جولان به سوداگران مرگ نخواهیم داد. سردار چناریان حجم وسیع کشفیات مواد مخدر در عملیات ماموران انتظامی استان را نشانه عزم جدی پلیس برای مبارزه با مواد افیونی دانست و گفت: کشف بیش از یک و نیم تن مواد مخدر در 24 گذشته تنها نمونه ای از فداکاری ها و احساس مسوولیت پلیس کرمان است. فرمانده انتظامی استان نظارت والدین را در کاهش ابعاد مسائل اجتماعی مرتبط با مواد مخدر بسیار مهم قلمداد کرد.

انتقاد واقع‌بینانه و مخلصانه از ضروریات جامعه اسلامی است
نماینده ولی فقیه در استان کرمان گفت: انتقاد واقع بینانه و مخلصانه از ضروریات جامعه اسلامی است، اگر نقد نباشد، هیچگونه تعالی و ترقی برایمان حاصل نمی شود.آیت الله سیدیحیی جعفری صبح دیروز 2 شهریورماه در دیدار با استاندار و جمعی از مسوولان کرمان به مناسبت آغاز هفته دولت با تبریک هفته دولت و بیان اینکه کار اجرایی کار سختی است، اظهار کرد: من کاری به خط و خطوط اصولگرا و اصلاح طلب ندارم. معیار بنده عمل درست و صحیح و خوب است. وی افزود: اگر دولتی اصولگرا شد اما بد عمل کرد، بنده انتقاد می کنم، البته به گونه ای که تضعیف دولت نباشد و باید رعایت کنیم و اگر در گذشته غفلت شده و به خوبی عمل نکرده ایم، باید استغفار کنیم. ایت الله جعفری تصریح کرد: از خدمات آقای رزم حسینی در زمینه آب، گاز و … در استان به نحو اجمال اطلاع دارم و توصیه می کنم هر کاری که در هر نقطه ای صورت می گیرد، سعی شود به طور صحیح، محکم و مطابق با قانون باشد. امام جمعه کرمان در ادامه بیان کرد: انتقاد واقع بینانه و مخلصانه از ضروریات جامعه اسلامی است، اگر نقد نباشد، هیچگونه تعالی و ترقی برایمان حاصل نمی شود. وی افزود: در سایه نقد است که معایب را متوجه شده و بدانیم چگونه عمل کرده و در گذشته چه اشتباهاتی داشته ایم. البته نقد غیر از اهانت، توهین به مسوولان و فحاشی است و باید رسانه ها و منتقدان و حتی ائمه جمعه به این مسائل دقت داشته باشند.

رسیدگی به پرونده اختلاس در شهرداری سیرجان
دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کرمان در خصوص پرونده شهرداری سیرجان گفت: پرونده مذکور با هشت نفر متهم به بازپرسی شعبه اول دادسرای کرمان ارجاع شده است. به گزارش روابط عمومی دادگستری استان، دادخدا سالاری در در این خصوص اظهار داشت: پس از انجام تحقیقات و بررسی های لازم مشخص شد که افراد بیشتری از سازمان های تابعه این نهاد از جمله سازمان اتوبوسرانی و فضای سبز نیز اقدامات غیر قانونی و حیف و میل اموال عمومی داشته اند. وی ادامه داد: به علت اهمیت موضوعات مطرح و لزوم رعایت حقوق بیت المال و برخورد با مجرمین و تضییع کنندگان اموال عمومی و اجرای قانون، دستور تحقیقات رسیدگی به اتهامات سایر افراد ذیمدخل صادر و ۲۰ متهم دیگر به اتهامات اختلاس،اخذ رشوه، پرداخت رشوه ،تبانی در معاملات دولتی، تحصیل مال نامشروع دستگیر و به آنان تفهیم اتهام صورت گرفته است. وی افزود: در خصوص برخی متهمین قرار بازداشت موقت صادر و به بازداشتگاه معرفی شده اند و پرونده هم اکنون با ۲۸ متهم در حال تحقیقات قرار دارد. سالاری عنوان کرد: چندین جلد پرونده در این رابطه تشکیل و ده ها سند اداری طی چند ماه گذشته از سوی کارشناسان ذیصلاح مورد بررسی قرار گرفته و پرونده به صورت ویژه در حال تحقیق و رسیدگی می باشد.

۳۳ پروژه در هفته دولت به بهره برداری می‌رسد
فرماندار بم از بهره برداری از ۳۳ پروژه در حوزه های مختلف در شهرستان بم طی هفته دولت خبر داد. رضا اشک اظهار داشت: طی هفته دولت بیش از ۳۳ پروژه با اعتباری بالغ بر ۱۵ میلیارد تومان به بهره برداری می رسد. وی یکی از مهم ترین این پروژه ها را کشتارگاه صنعتی بم دانست و گفت: سال گذشته اقدام در خصوص اجرای این پروژه که چندین سال مسکوت مانده بود، آغاز شد و این کشتارگاه با صرف اعتبار پنج میلیارد تومان افتتاح می شود. فرماندار بم از بهره برداری از مجتمع آبرسانی مرغک با اعتبار یک میلیارد و ۳۰۰ میلیلون تومان خبر داد و افزود: همچنین با کمک خیران مدرسه دبیرستان دخترانه خواجه عسکر با اعتبار یک میلیارد و ۳۰۰ میلوین تومان احداث شده که در هفته دولت افتتاح خواهد شد. اشک ادامه داد: چندین پروژه نیز در حوزه های راه های روستایی، برق رسانی، عمران و آبادی در روستا، عمران شهرداری و احداث پارک به بهره برداری خواهد رسید. وی در ادامه سخنانش پیشرفت های بخش خصوصی در بم را مطلوب ارزیابی کرد و ادامه داد: در راستای طرح مثلث توسعه استان کرمان طرح های متعددی در شهرستان بم اجرا شده است.

به اشتراک بگذارید:





پیشنهاد سردبیر

مسافران قطار مرگ

مسافران قطار مرگ

مطالب مرتبط

توانمندسازی بدون تعیین هدف

طرح‌های مختلفی برای زنان شهر برگزار می‌شود که چندان تأثیرگذار نیستند

توانمندسازی بدون تعیین هدف

کسی «گشت ارشاد» را گردن نمی‌گیرد

کسی «گشت ارشاد» را گردن نمی‌گیرد

بارش برف و باران امروز ادامه دارد

بارش برف و باران امروز ادامه دارد

انسداد راه دسترسی ۱۶۰ روستای لرستان

۲۲ استان کشور تا پایان هفته بارش برف و باران سنگین را تجربه می‌کنند

انسداد راه دسترسی ۱۶۰ روستای لرستان

اکوسیستم استارتاپی عامل آشتی کسب‌وکاری مردم و نوآوران

گزارش «پیام ما» از نشست بررسی کاربرد فناوری‌های نوین در صنایع خلاق

اکوسیستم استارتاپی عامل آشتی کسب‌وکاری مردم و نوآوران

مسافران قطار مرگ

گروهی از زنان مکزیک جان خود را برای رساندن غذا به مهاجران به خطر می‌اندازند

مسافران قطار مرگ

چتر سیاه بر آسمان اهواز

دود نیشکرهای سوخته هوای خوزستان را آلوده کرد

چتر سیاه بر آسمان اهواز

مداخلهٔ بی‌نتیجهٔ دولت در بازار شیرخشک

کشمکش‌ بین ارگان‌های دولتی و تولیدکنندگان کمبود شیرخشک را تشدید کرد

مداخلهٔ بی‌نتیجهٔ دولت در بازار شیرخشک

موضع‌گیری دوگانه  دربارهٔ حقابهٔ هیرمند

وزیر نیرو و رئیس سازمان حفاظت محیط زیست با معاون رئیس‌الوزرای طالبان دیدار کردند

موضع‌گیری دوگانه دربارهٔ حقابهٔ هیرمند

اشتغال پایدار تعصبات مخرب را از بین برد‎‎‏

روایت‌هایی از توانمندی زنان حاشیه‌نشین زاهدان

اشتغال پایدار تعصبات مخرب را از بین برد‎‎‏

نظر کاربران

نظری برای این پست ثبت نشده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *