پیام ما؛ رسانه توسعه پایدار ایران | خبر

خبر





۸ خرداد ۱۳۹۵، ۱۱:۰۹

محرومیت ملی پوشان هدیه بازگشت کی روش
سازمان تر‌بیت ‌بدنی نیروهای مسلح برابر مصوبه کمیته‌ رسیدگی به تخلفات سربازان فو‌تبا‌لیستی که کارت پایان خدمت آنها باطل شده است و این افراد در حال‌ حاضر مشغول به گذراندن خدمت سربازی هستند تاکید کرد که این بازیکنان تا اطلاع ثانوی مجاز به حضور و ادامه فعالیت‌های ورزشی در باشگاه‌های تابعه نیروهای مسلح بوده و حضور آنان در تیم‌های ملی بز‌ر‌گسالان و امید امکان پذیر نیست.
بدین ترتیب، بازیکنان سربازی که در تیم های نظامی در حال گذراندن دوران سربازی شان هستند مشکلی برای همراهی تیم ملی بزرگسالان و امید ندارند. اما برخلاف محمد خاکپور سرمربی تیم ملی امید، کارلوس کی روش نمی تواند تمام نفراتش را در اختیار داشته باشد.حسین ماهینی و آرش افشین دو بازیکن آماده ملوان به خاطر اعلام سازمان نظام وظیفه نمی توانند تیم ملی را همراهی کنند. از تراکتور هم سروش رفیعی و بختیار رحمانی مجوز ندارند که شاید همین مساله عصبانیت سرمربی پرتغالی تیم را به همراه داشته باشد.

اراده دولت، ‌حمایت از حوزه جوان است
وزیر ورزش و جوانان با بیان اینکه جوان ها محور اصلی تحرکات اجتماعی هستند اظهار داشت : جوان باید دیده و شنیده شود و در اتخاذ تصمیمات استراتژیک اثر گذار باشد.
به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، دکتر محمود گودرزی در همایش جوان ایرانی، گفت و گوی جهانی در محل هتل المپیک ضمن گرمیداشت هفته دولت و یاد و خاطره شهدای گرانقدر، رجایی و باهنر اظهار داشت : بسیار خوشنود هستم که حوزه جوان آرام آرام از سایه ی ورزش خارج شده و به جایگاه واقعی خود می رسد.
او در این نشست جذابیت های ورزش را مورد توجه قرار داد و افزود :هر چند بخشی از جذابیت های ورزش مرتبط به جوانان است اما مفاهیم دیگری هم در این حوزه وجود دارد که نباید مظلوم واقع شود.
وزیر ورزش و جوانان همچنین گفت: جوان محور اصلی تحرکات اجتماعی است و عموما به خاطر ویژگی آرمان خواهی اش ، جهت گیری مثبتی دارد . جوان باید دیده و شنیده شود ودر اتخاذ تصمیمات استراتزیک اثر گذار باشد.
دکتر گودرزی در ادامه با اشاره به برگزاری جلسه شورای عالی جوانان با حضور معاون اول رییس جمهور، افزود: در این جلسه قرار شد جایگاه جوانان در معاونت کنونی ( معاونت جوانان) ارتقای قابل ملاحظه ای داشته باشد.
وی در ادامه حمایت از جوانان را اراده قطعی دولت تدبیر و امید برشمرد و وظایف 18 نهاد و دستگاه در رابطه با جوانان را خاطرنشان کرد.
وزیر ورزش و جوانان تاکید کرد: وظیفه اصلی معاونت ساماندهی امور جوانان، هماهنگ سازی موضوعات حوزه جوانان در این تعداد دستگاه است.
گودرزی ، هویت را یکی از موضوعات مهم در خصوص جوانان برشمرد و اظهارداشت: به نظر من تفاوت نسلی وجود دارد اما به مباحثی چون گسست نسلی اعتقادی ندارم.
وزیر ورزش و جوانان افزود: به نگاه امیدوارانه دولت به حوزه جوانان اعتقاد داریم و جوانان با دیدگاه های متفاوت باید از سوی سیاستگذاران و تصمیم گیران دیده و به آنان احترام گذاشته شود.
وزیر ورزش و جوانان در پایان اظهار داشت: جوانان موتور محرک جامعه هستند بنابراین توجه به جوانان باید سر لوحه کارها باشد و برای تحقق این امر مهم باید ساختار حوزه جوان تقویت شود.

به اشتراک بگذارید:





نظر کاربران

نظری برای این پست ثبت نشده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *