پیام ما؛ رسانه توسعه پایدار ایران | احمدی نژاد خاطرات احمدی مقدم را تکذیب کرد

احمدی نژاد خاطرات احمدی مقدم را تکذیب کرد





۸ خرداد ۱۳۹۵، ۱۰:۴۸

احمدی نژاد خاطرات احمدی مقدم را تکذیب کرد
سردار احمدی مقدم بخشی از خاطرات خود از رویدادهای سال 88 را مطرح کرده بود که بازتاب زیادی در رسانه ها داشت. حالا یک روز بعد از انتشار سخنان او، این موضوع با واکنش دفتر احمدی نژاد مواجه شده است. به گزارش خبرآنلاین، دفتر محمود احمدی نژاد با انتشار اطلاعیه ای مطالبی که اسماعیل احمدی مقدم، فرمانده سابق نیروی انتظامی به وی نسبت داده بود را خلاف واقع عنوان کرد.
در بخشی از این اطلاعیه آمده است: ضمن تکذیب مطالب منسوبه که معلوم نیست با چه هدف و انگیزه ای اعلام شده است، تاکید می نماید که افرادی با مسئولیت های ایشان، اساسا در جایگاه ارائه مشورت به رئیس دولتهای نهم و دهم در موضوعات سیاسی و انتخاباتی قرار نداشتند. گرچه سیاق مطالب نگارش شده نیز به روشنی حاکی از بی پایه و اساس بودن آن است.
اظهاراتی که دفتر احمدی نژاد آنها را تکذیب کرد چه بود؟
ماهنامه «رمز عبور» در آخرین شماره خود گفت و گویی با اسماعیل احمدی مقدم فرمانده سابق نیروی انتظامی انجام داده بود که بخش هایی از آن به خاطرات او درباره رویدادهای سال 88 اختصاص داشت. احمدی مقدم در بخشی از این مصاحبه گفته بود: آقای احمدی‌نژاد آدمی چالشی بود و حداقل دو جور شکاف درست کرده که یکی‌اش شکاف نخبه- توده بود. از اول هم اعتقادی به نخبگان خاص نداشت و بارها به من گفته بود اینها 2 هزار نفرند که اگر بیرون‌شان کنیم، مشکلات نظام حل می‌شوداو ادامه داده بود: روزی که برگشته بودند از ساعت 6 در دفترش جلسه بود. رفتم دیدم هیچ کس نیامده است و فقط من بودم.
بعد از من، آقای حسین طائب رسید. قبل از آمدن آقای طائب، ایشان گفت: «چه خبر؟» گفتم: «خیابان‌ این جوری بود.» گفت: «خیلی خوب شد. دایره را تکان دادیم و اضافات و آشغال‌ها رو آمد. با آنها برخورد کنید و همه را جمع کنید ببرید.
بروید رئیس دولت اصلاحات و بقیه را دستگیر کنید و شر همه را کم کنید و بروید.» گفتم: «مرد حسابی! چه می‌گویی؟ می‌روی مصاحبه و سخنرانی می‌کنی و می‌گویی خس و خاشاک و آت و آشغال. الان همه به خیابان‌ها ریخته‌اند و بحران است و نمی‌شود قضیه را به این سادگی جمع کرد و حالا می‌گویی بگیرید ببرید و تمام؟!»

به اشتراک بگذارید:





مطالب مرتبط

نظر کاربران

نظری برای این پست ثبت نشده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *