پیام ما؛ رسانه توسعه پایدار ایران | خبر

خبر





۸ خرداد ۱۳۹۵، ۱۰:۴۱

پلمب یک واحد رستوران
در کرمان
رئیس شبکه دامپزشکی شهرستان کرمان از پلمب یک واحد رستوران به دلیل عدم رعایت موازین بهداشتی در شهرستان کرمان خبر داد. به گزارش ایسنا مهدی رادمهر با اشاره به نقش دامپزشکی در تامین سلامت جامعه گفت: با حضور معاون دادستان و کارشناسان شبکه دامپزشکی و مرکز بهداشت شهرستان کرمان یک واحد رستوران به دلیل عدم رعایت موازین بهداشتی و نگهداری مقادیر قابل توجهی گوشت نامناسب و غیر قابل مصرف پلمب شد. وی افزود: بیش از 146 کیلوگرم فرآورده خام دامی اعم از گوشت قرمز، ماهی و میگو در این واحد متخلف جمع آوری، ضبط و معدوم گردید. رادمهر با اشاره به اینکه کارشناسان دامپزشکی بر کلیه مراکز تولید، توزیع و عرضه فرآورده های خام دامی نظارت مستمر و با متخلفین بهداشتی برخورد قانونی دارد گفت: تمامی شهروندان عزیز باید در هنگام خرید فرآورده های خام دامی به تاریخ تولید ، و انقضاء و برچسب نظارت و مهر و لیبل بهداشتی دامپزشکی توجه ویژه ای نمایند.

با هرگونه تجمع غیرقانونی در کرمان برخورد می شود
مدیرکل امنیتی و انتظامی استانداری کرمان به ایسنا گفته با هرگونه تجمع غیرمجاز در این استان برخورد می شود. خلیل همایی راد درباره ساماندهی اتباع بیگانه در استان کرمان اظهار کرد: اتباع بیگانه و به ویژه افاغنه بیش از 30 سال است که میهمان ما بوده ضمن آنکه تعدادی دارای کارت بوده و به صورت قانونی وارد کشور و استان کرمان شده اند. وی افزود: تعدادی نیز در مقاطع مختلف به علت فشاری که به آنها آمده، به صورت موجی از پناهندگی در کشور وارد شده و کرمان یکی از گذرگاه هایی است که به آن وارد شده و از اینجا به سایر استان ها می روند. همایی راد با بیان اینکه حدود 100 هزار نفر اتباع افغانه دارای مجوز در استان کرمان هستند، تصریح کرد: تلاش می کنیم به سمت ساماندهی همه افاغنه چه مجاز چه غیرمجاز وارد شده اند، برویم و این افراد براساس یک مکانیزم به عنوان نیروی کار با کارفرمایی که تقاضا دارد از آنها استفاده کند به صورت قانونمند و سازمان یافته مرتبط شوند. سخنگوی کمیسیون اطلاع رسانی امنیت استان کرمان خاطر نشان کرد: با هر گونه تجمع غیرقانونی، تهدید و آزار و اذیت افاغنه به شدت برخورد می کنیم.

فرمانده جدید ناحیه مقامت بسیج شهرستان بم معرفی شد
به گزارش روابط عمومی فرمانداری بم مراسم تکریم و معارفه فرمانده ناحیه مقامت بسیج شهرستان بم با حضور جانشین سپاه ثارالله استان، فرماندار بم، و جمعی از مسئولین و بسیجیان برگزار شد. در این مراسم سردار محمد مطهری ضمن تبریک دهه کرامت و بیان فضایل اخلاقی امام رضا (ع) اظهار داشت: همه انسان ها در هر پست و مقام وجایگاهی که باشند مورد مواخذه قرار می گیرند. وی با بیان این که با تشییع شهدای غواص در استان و کشور فضای معنوی خاصی حاکم شد خاطرنشان کرد: تعدادی از این شهدای گرانقدر عملیات کربلای چهار متعلق به استان کرمان بودند که همراه با تعدادی از شهدای گمنام در نقاط مختلف استان دفن شدند. جانشین سپاه ثارالله استان کرمان تصریح کرد: شهدای ما با اعتقاد به خدا، دوری از ریا و جهاد در راه خدا در برابر دشمان ایستادگی کرده و جان خود را نثار کردند و امروز همه ما باید در برابر دشمنان آمادگی داشته باشیم. سردار مطهری گفت: حمایت از ولایت فقیه نیز از جمله خصوصیات شهدای گرانقدر ماست و در وصیت نامه اکثر شهدا به آن اشاره شد و ما باید بدانیم اگر پشتیبان ولایت فقیه باشیم به ما آسیبی نخواهد رسید. وی افزود: اگر حمایت از رهبری و نظام انجام نشود ما هم همچون کشورهای همسایه دچار مشکلاتی از جمله ناامنی خواهیم شد.

به اشتراک بگذارید:





پیشنهاد سردبیر

نظر کاربران

نظری برای این پست ثبت نشده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *