سایت خبری پیام ما آنلاین | عباس دعاگویی مشاور مدیرعامل شرکت گل گهر سیرجان: نمایشگاه بومی سازی قطعات شرکت گل گهر برگزار می‌شود

عباس دعاگویی مشاور مدیرعامل شرکت گل گهر سیرجان: نمایشگاه بومی سازی قطعات شرکت گل گهر برگزار می‌شود





۸ خرداد ۱۳۹۵، ۹:۵۹

عباس دعاگویی مشاور مدیرعامل شرکت گل گهر سیرجان: نمایشگاه بومی سازی قطعات شرکت گل گهر برگزار می‌شود

عطیه بهره بر
کنفرانس خبری مدیر نمایشگاه بومی سازی قطعات و ماشین آلات شرکت معدنی و صنعتی گل گهر و شرکت های وابسته یک شهریور در محل دفتر کرمان، شرکت گل گهر برگزار شد.
عباس دعاگویی مشاور مدیرعامل شرکت گل گهر سیرجان روز یکشنبه در نشست خبری با بیان اینکه نمایشگاه بومی سازی قطعات و ماشین آلات شرکت معدنی و صنعتی گل گهر و شرکت های وابسته از روز پنجشنبه پنجم شهریور ماه به مدت پنج روز در محل نمایشگاه های بین المللی جنوبشرق کشور در کرمان برگزار می شود بیان داشت: این نمایشگاه در فضایی به مساحت یک هزار و 200 متر برگزار می شود.
وی ادامه داد: در 30 غرفه از این نمایشگاه حدودا دو هزار قطعه به نمایش گذاشته می شود. این قطعات مربوط به بخش های مختلف از جمله ریخته گری، ساخت و سازه و موارد دیگر می باشد که حدود 11 هزار شناسنامه فنی برای قطعه ها تهیه و تنظیم شده و ارزش تقریبی محصولات به نمایش گذاشته شده در این نمایشگاه به 500 میلیارد ریال می رسد.
دعا گویی خاطر نشان کرد: مهندس ناصر تقی زاده ، مدیرعامل شرکت گل گهر گهر برنامه هایی را برای این بخش مدنظر قرار دادند که از جمله آن اولویت استفاده از صنایع و امکانات بومی می باشد و همچنین در بخش اشتغال در شرایط مساوی، اولویت با نیروهای بومی با شرایط و ضوابط مشخص می باشد که در گذشته هم چنین بوده است.
وی ادامه داد: تقی زاده بخشنامه ای دادند که خرید های شرکت های معدنی و صنعتی گل گهر ابتدا از سیرجان و اگر کمبود داشت از مرکز استان و نهایتا در سایر شهرها و استان های کشور خریداری شود به جهت اینکه حق هم جواری مسئولین و مردم است که از این منابع استفاده کنند.
مدیر نمایشگاه بومی سازی قطعات و ماشین آلات شرکت معدنی و صنعتی گل گهر و شرکت های وابسته اظهار کرد: یکی از مطالبات مسوولان و مردم و رسانه های استان کرمان از شرکت های توانمند و بزرگ این است که در جهت تقویت صنایع استان و رونق اقتصادی استان تلاش کنند و از جمله مطالبات، استفاده از نیروهای بومی در صنایع می باشد.
وی تقویت بنیه صنعتی، ترغیب و تشویق صنعتگران استان در ساخت قطعات و ماشین آلات در کرمان، ارتقای کیفیت قطعات تولیدی در استان، ایجاد اشتغال، تقویت خودباوری صنعتگران استان و اعتماد به نفس بیشتر، افزایش سرمایه گذاری در بخش هایی از جمله قطعه سازی، ایجاد مهارت و تقویت نیروی انسانی و همچنین صرفه جویی ارزی برای گل گهر را از اهداف این نمایشگاه دانست.
دعاگویی یاداور شد: یکی از امکانات این نمایشگاه این است که صنعتگرانی در استان که قادر به تولید قطعات حتی در حد یک پیچ می باشند در قالب تفاهم نامه می توانند با شرکت گل گهر همکاری داشته باشند.
مشاور مدیرعامل شرکت گل گهر سیرجان در بخش دیگری از سخنان خود گفت: چند طرح بزرگ هم اکنون در حال انجام است که در هفته دولت با حضور معاون اول رییس جمهوری تعدادی از آنها به بهره برداری می رسد.
شرکت معدنی و صنعتی گل گهر با داشتن معادن غنی سنگ آهن به عنوان یکی از قطب های فعال معدنی و صنعتی در خاورمیانه مطرح است که دارای قابلیتهای بسیاری برای تبدیل شدن به یک شرکت بزرگ و رقابتی در سطح ایران و حتی جهان می باشد.

به اشتراک بگذارید:





مطالب مرتبط

نظر کاربران

نظری برای این پست ثبت نشده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *