پیام ما؛ رسانه توسعه پایدار ایران | میز خبر

میز خبر





۸ خرداد ۱۳۹۵، ۰:۵۶

سخنرانی حاج قاسم سلیمانی در نشست حامیان لاریجانی
تسنیم نوشت: نشست حامیان علی لاریجانی رئیس مجالس هشتم و نهم شورای اسلامی و منتخب مردم قم دیروز 7در تالار مدرس ساختمان مشروطه مجلس برگزار شد.
سردار قاسم سلیمانی فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران نخستین سخنران این نشست بود.
امام جمعه بافت:
مجلس خبرگان بصیرت سیاسی خود را در انتخاب آیت‌الله جنتی
نشان داد
فارس نوشت: حجت الاسلام مهدی زاده امام جمعه بافت گفت: اعضای مجلس خبرگان رهبری با بصیرت سیاسی و دشمن‌شناسی خود در انتخاب آیت‌الله جنتی، نشان دادند که انقلابی مانده‌اند.
آیت الله خاتمی:
انتخاب آیت الله جنتی تودهنی به آمریکا و انگلیس بود
انتخاب نوشت: آیت‌الله سیداحمد خاتمی نقطه برجسته پنجمین اجلاس خبرگان رهبری را انتخاب فقیه مجاهد آیت‌الله جنتی به ریاست مجلس خبرگان رهبری دانست و گفت: آنچه خبرگان انجام داد در حقیقت مردم انجام دادند و تودهنی محکمی به آمریکا و انگلیس و رسانه‌های ضداستکباری زدند.
آیت‌الله ممدوحی:
انتخاب آیت‌الله جنتی مهر تاییدی بر انقلابی بودن مجلس خبرگان زد
تسنیم نوشت: آیت الله ممدوحی عضو مجلس خبرگان رهبری انتخاب آیت‌الله جنتی را مهر تاییدی بر انقلابی بودن مجلس خبرگان دانست و گفت: این انتخاب، توطئه‌‌هایی را که دشمنان برای بدست آوردن مجلس خبرگان داشتند را نقش بر آب کرد.
عارف: نباید تعهدی که به مردم دادیم را فراموش کنیم
ایرنا نوشت: محمدرضا عارف گفت: وزن لیست امید تهران از نظر شناخت افراد در مجلس را مقایسه کنید این پیام زیادی دارد چرا که مردم انسجام را تحسین کردند بنابراین نباید به تعهدی که به مردم دادیم و میثاقی که با انها بسته ایم را فراموش کنیم.
باهنر: به نظرم حتما عارف باید کاندیدا شود
ایسنا نوشت: رییس جبهه پیروان خط امام و رهبری پیش‌بینی می‌کند که علی لاریجانی رئیس مجلس دهم خواهد شد. محمدرضا باهنر با اشاره به اینکه گفته می شود بهتر است عارف کاندیدای ریاست مجلس نشود، تصریح کرد:‌ به نظرم حتما آقای عارف باید کاندیدا شود چون اصلا فعال سیاسی که نمی‌تواند اینگونه عقب نشینی کند.
آیت الله هاشمی: هر زمان نگاه باندی، عامل تفرقه شد
حرکت توسعه کشور نیز متوقف شده است
ایلنا نوشت: آیت الله هاشمی رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام در پیامی به مجمع نمایندگان ادوار مجلس شورای اسلامی گفت: هر وقت منافع ملی، اساس وحدت و همدلی شده، کشور در مسیر پیشرفت قرار گرفت و هر زمان نگاه باندی و جناحی، عامل تفرقه شده، هم حرکت توسعه کشور در ابعاد داخلی کند و متوقف شده و هم در سیاست خارجی برای دفاع از عملکرد انقلاب به لکنت افتادیم.
حسام الدین آشنا: نگذاریم حاج قاسم را چون محسن و باقر
به کارزار کلید و گاز انبر بکشانند
خبرآنلاین نوشت: مشاور رییس‌جمهور در امور فرهنگی، در حساب توییتری خود با اشاره به برخی اخبار مبنی بر احتمال حضور سردار سلیمانی در انتخابات ریاست جمهوری سال آینده، از او خواست که به عنوان اسطوره‌ای در دفاع از حرم اهل بیت (ع) باقی بماند. حسام الدین آشنا در حساب توییتر خود نوشت: بگذاریم حاج قاسم در قله اسطوره‌ای دفاع از حریم و حرم بماند،نگذاریم او را چون محسن و باقر به کارزار کلید و گاز انبر بکشانند.

به اشتراک بگذارید:





پیشنهاد سردبیر

مسافران قطار مرگ

مسافران قطار مرگ

نظر کاربران

نظری برای این پست ثبت نشده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *