پیام ما؛ رسانه توسعه پایدار ایران | خبر

خبر





۷ خرداد ۱۳۹۵، ۱۹:۴۳

نیکزاد خبر داد: موفقیت دختران کیوکشین کار کرمانی در مسابقات کشوری
مسئول سبک کیوکوشین کاراته iku از موفقیت ورزشکاران اعزامی این تیم به مسابقات کشوری خبر داد.
محمد رضا نیکزاد امروز در گفت وگو با واحد خبر اداره کل ورزش و جوانان با بیان این خبر اظهار داشت: مسابقات کیوکوشین کاراته iku سی ام مرداد ماه به میزبانی تهران برگزار شد. در این مسابقات خانم ها بهاره ذوالعلی ، عهدیه نیک طبع و اسماء رضوانی نیا به مقام نخست و قهرمانی رسیدند. وی افزود: ریحانه سادات میرزایی ، مرضیه علینقی زاده و نجمه سقایی به مقام دوم رسیدند و عاطفه زاهدی ، نگین مظفری زاده و مینو نامجو به عناوین سومی مسابقات دست یافتند. نیکزاد گفت: هدایت این تیم در این دوره از مسابقات بر عهده سعیده میرزایی بود .

جشنواره فرهنگی ورزشی کارکنان دولت برگزار می شود
مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان گفت: با شرکت بیش از 2 هزار نفر سومین دوره جشنواره فرهنگی ورزشی کارکنان دولت گرامیداشت شهید باهنر در کرمان برگزار می‌شود.
محمود محمودی‌نیا اظهار داشت: جشنواره فرهنگی ورزشی شهید باهنر ویژه کارکنان دولت چهارم شهریور ماه با حضور بیش از 2 هزار نفر از کارکنان دستگاه‌های دولتی در 10 رشته ورزشی افتتاح می‌شود. مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان بیان کرد: این جشنواره با شعار دولت تدبیر و امید، دولت همدل مردم و با هدف رونق سلامت و ترویج ورزش همگانی در بین کارکنان دستگاه‌های دولتی برگزار می‌شود. وی با بیان اینکه برگزاری این جشنواره یکی دیگر از اهداف و برنامه‌های مد نظر اداره کل ورزش و جوانان در طرح توسعه ورزش همگانی و قهرمانی است، گفت: در یک سال و نیم اخیر سه دوره جشنواره فرهنگی ورزشی کارکنان دولت در کرمان برگزار شده است. محمودی‌نیا خاطرنشان کرد: این جشنواره در بخش انفرادی در رشته‌های دارت، شنا، شطرنج، بدمینتون، دوومیدانی، تنیس روی میز و آمادگی جسمانی و در رشته‌های تیمی در طناب‌کشی، فوتسال و والیبال در دو بخش آقایان و بانوان برگزار می‌شود.

تیم کاراته استان کرمان در بخش کاتا نایب قهرمان کشور شد
رییس انجمن کاراته کارگران استان کرمان گفت: تیم های کاتای این استان در رده های سنی نونهالان، نوجوانان و جوانان در مسابقات کشوری در مجموع مقام دوم را کسب کرد.
محسن رشیدی نژاددر گفت گو با خبرنگار ایرنا افزود: مسابقات کاراته (کاتا) قهرمانی کشور در روزهای 22 و 23 مرداد ماه در استان مرکزی و شهر اراک برگزار شد.
وی ادامه داد: استان کرمان با 22 ورزشکار در این مسابقات شرکت کرد و توانست مقام دوم کشوری را بعد از استان تهران کسب کند و تیم های فارس و قم به ترتیب سوم و چهارم شدند.
رشیدی نژاد گفت: کاتاروهای کرمان در قسمت انفرادی توانستند توسط ابوالفضل شیخ شعاعی مقام دوم، سالارعباسی مقام دوم، حمید رضا پوراعماء مقام سوم و امیر حسن معین الدینی مقام سوم انفرادی را کسب کنند. وی ادامه داد: در مسابقات کاتای تیمی نیز در رده نوجوانان تیم کاتای کرمان(شهر اختیار آباد) مقام اول کشوری و تیم کاتای کرمان باشگاه (شهدا) مقام سوم کشوری را کسب کردند. وی بیان کرد: در مسابقات کاتای جوانان تیم کاتای کرمان (شهر اختیار آباد ) مقام سوم کشوری و تیم کاتای کرمان (شهر زنگی آباد ) مقام چهارم کشوری را به دست آوردند.
وی به اسامی مربیان که در این مسابقات تیم استان کرمان را همراهی کردند اشاره کرد و گفت: مربیان مهدی محمدی، ناصر یعقوبی، مهدی شجاعی،ناصر فاضلیان، هادی حسینی زاده، و ناصر هاتفی تیم را همراهی کردند.
سرمربی اعزامی تیم کاتای استان در مسابقات کشوری در استان مرکزی (اراک ) محسن رشیدی نژاد بود.
تیم کاتای استان کرمان سالهاست که در جمع سه تیم برتر کشور قرار دارد.

به اشتراک بگذارید:





مطالب مرتبط

نظر کاربران

نظری برای این پست ثبت نشده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *