پیام ما؛ رسانه توسعه پایدار ایران | زهرا نعمتی خط خورد

زهرا نعمتی خط خورد





۷ خرداد ۱۳۹۵، ۱۹:۲۴

زهرا نعمتی خط خورد
مجید کهتری در‌ رابطه با علت حذف زهرا نعمتی از مسابقات جهانی آلمان برای کسب سهمیه پارالمپیک، اظها‌ر کرد: پس از نشستی که فدراسیون جانبازان و معلولان، کمیته ملی پارالمپیک و انجمن تیر‌و‌کمان معلولان داشت تصمیم بر این شد که برای حفظ انسجام تیمی، زهرا نعمتی تیم ‌ملی را در مسابقات جهانی آلمان برای کسب سهمیه پارالمپیک همراهی نکند تا بتواند پس از ریکاوری و استراحت خود را برای مسابقات آسیایی تایلند که آن هم برای کسب سهمیه پارالمپیک است، آماده کند.
وی خاطر‌ نشان کرد: این تصمیم گیری تنها به این دلیل است که وی قرار بود بعد از مسابقات جهانی دانمارک که برای کسب سهمیه المپیک بود، همانند ابراهیم رنجبر دیگر در جا‌م جها‌نی لهستان حضور نداشته باشد و با شرکت در اردوهای تیم ‌ملی جانبازان و معلولان بتواند خود را برای مسابقات جهانی آلمان آماده کند، اما متاسفانه وی با وجود قولی که به مربی و انجمن تیر‌و‌کمان داده بود، هب این موضوع عمل نکرد و از دانمارک برای حضور در اردوی یک هفته‌ای در لهستان و شرکت در مسابقات جا‌م جها‌نی لهستان عازم این کشور شد. هر چند که وی طی ایمیلی که به من داده بود اعلام کرده بود که بیست و هشتم مرداد ماه برای حضور در آلمان در اردوی تیم ‌ملی معلولان حضور خواهد داشت، اما ما به ایمیل وی هیچ پاسخ مثبتی ندادیم.
کهتری خاطر‌ نشان کرد: پیش از اعزام وی به مسابقات جهانی آلمان ما به وی اعلام کرده بودیم که آلمان برای ما به خاطر کسب سهمیه پارالمپیک مهم‌تر‌ از لهستان است و برای شرکت در مسابقات جهانی آلمان نباید به جا‌م جها‌نی لهستان برود. البته این به منزله حذف زهرا نعمتی از مسابقات کسب سهمیه پارالمپیک نیست، زیرا ما فرصت دیگری به وی داده‌ایم تا با عملکردی بهتر و موفق‌تر برای کسب سهمیه پارالمپیک در تایلند حضور داشته باشد.
کهتری تصریح کرد: هر چند که ما فرصت دوباره ای به زهرا نعمتی برای کسب سهمیه پارالمپیک داده‌ایم، اما وی به ما اعلام کرده که باید در این زمینه بررسی‌های لازم را انجام بدهد و تصمیم نهایی خود را به کمیته ملی پارالمپیک اعلام کند. امیدوارم که نعمتی در این زمینه عاقلانه‌ و منطقی تر برخورد کند و تصمیم درستی در این زمینه بگیرد.
وی در پایان ترکیب تیم ‌ملی تیر‌و‌کمان معلولان اعزامی به مسابقات جهانی آلمان را به شرح زیر اعلام کرد.
ریکرو مردان: ابراهیم رنجبر، غلامرضا رحیمی
ریکرو زنان: راضیه شیر محمدی و محدثه کهنسال کامپوند مردان: شهاب ریحانی ، هادی نوری و مجید کاکوش (کلاس W1)
کامپوند زنان: سمیه عباس پور و فرزانه عسگری
این مسابقات دوم شهریور ماه به مدت 9 روز در شهر دوناشینگن آلمان برگزار خواهد شد.

به اشتراک بگذارید:





نظر کاربران

نظری برای این پست ثبت نشده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *