پیام ما؛ رسانه توسعه پایدار ایران | این فکر که با توافق هسته ای با آمریکا آشتی می کنیم، غلط است

این فکر که با توافق هسته ای با آمریکا آشتی می کنیم، غلط است





۷ خرداد ۱۳۹۵، ۱۸:۴۵

این فکر که با توافق هسته ای با آمریکا آشتی می کنیم، غلط است
امام جمعه تهران با بیان اینکه توافق هسته ای برکاتی دارد، گفت: توافق به معنای این نیست که فکر کنید با آمریکا آشتی کردیم و این فکر غلط است، چرا که برائت ستون دین ما است. اهم اظهارات آیت ا… موحدی کرمانی را به نقل از خبرآنلاین بخوانید:
رهبر معظم انقلاب دردیدار شرکت کنندگان در اجلاس مجمع جهانی اهل بیت (ع) و اتحادیه رادیو و تلویزیون های اسلامی به خطر اختلاف اشاره کردند که اختلاف سومین عذابی است که خدا در قرآن مطرح می کند. هنگام اختلاف مشت هایی که باید به سر دشمن کوبیده شود بر سر یکدیگر کوبیده می شود.
رهبر معظم انقلاب فرمودند به مقدسات اهل سنت نباید اهانت کرد و اگر کسی اهانت کند از ما نیست و دچار انحراف شده است؛ تشیعی که در لندن سخن می گوید ارتباطی با شیعه ندارد آن ها عوامل امریکا هستند که می خواهند اختلاف شیعه و سنی را تشدید کنند.
مساله توافق یک مساله خاص خود است و مساله ای است که برکاتی نیز دارد اما معنای توافق این نیست که فکر کنید که همه چیز تمام شد و با آمریکا آشتی کردیم، این فکر غلط است چرا که برائت ستون دین ماست.
در مذاکره با 1+5، ایران به عنوان یک ابر قدرت در جهان مطرح شد و منطق قوی ایران به گوش دنیا رسید. با مذاکرات هسته ای مظلومیت ایران و ظالمانه بودن تحریم ها روشن شد و ثابت شد که ایران دنبال سلاح هسته ای نیست. دراین مذاکرات برخلاف دروغ ها که دشمن می گفت و ایران هراسی می کرد،معلوم شد ایران دنبال سلاح هسته ای نیست چرا که دین به ما اجازه نمی دهد ما سلاحی داشته باشیم که وقتی بکار می بریم مظلوم و ظالم را هر دو باهم از بین ببریم.

به اشتراک بگذارید:





مطالب مرتبط

نظر کاربران

نظری برای این پست ثبت نشده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *