پیام ما؛ رسانه توسعه پایدار ایران | خبر

خبر





۷ خرداد ۱۳۹۵، ۱۸:۴۳

حضور فعال شرکت توزیع برق جنوب در جشنواره کرمان
به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق جنوب استان کرمان شرکت توزیع نیروی برق جنوب استان کرمان به منظور معرفی توانمندی‌ها و پتانسیل‌ها و همچنین معرفی فرصت های سرمایه گذاری و جذب سرمایه گذاری برای پروژه های خود اقدام به بر پایی غرفه در جشنواره فرهنگی اقتصادی کرمان در برج میلاد تهران نمود. در این نمایشگاه، فرصت های سرمایه گذاری در حوزه عملیاتی شرکت و در زمینه اختراعات و ابداعات انجام گرفته و فرصت سرمایه گذاری در تجاری سازی این محصولات از جمله سکوی برقکار،کمربند ایمنی با طناب مضاعف و جعبه انشعاب هوشمند، همچنین پتانسیل سرمایه گذاری در زمینه انرژی بادی در شهرستان نرماشیر، احداث نیروگاه خورشیدی، جایگزینی الکترو موتور های پر بازده، برقی نمودن چاه های کشاورزی و طرح های کاهش تلفات انرژی برای بازدید کنندگان ارائه گردید. در مدت 8 روز برپایی این نمایشگاه مقاماتی از استان و شرکت توانیر از غرفه شرکت توزیع برق جنوب استان کرمان بازدید به عمل آوردند.

معرفی فرصت های سرمایه گذاری کشاورزی جنوب در جشنواره کرمان
به گزارش روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی جنوب کرمان، همزمان با برگزاری جشنواره فرهنگی اقتصادی استان کرمان در برج میلاد، نمایشگاه توانمندی‎های کشاورزی این منطقه برپا شد. در این نمایشگاه که از تاریخ 16تا 23 مردادماه به مدت یک هفته برگزار شد، بخش کشاورزی جنوب کرمان توانایی‎ها و ظرفیت‎های خود را در 13غرفه به نمایش گذاشت. سازمان جهاد کشاورزی، کشت و صنعت، دامپزشکی، منابع طبیعی و امور آبخیزداری، تحقیقات و تعاون روستایی و همچنین بخش‎های خصوصی کشاورزی جنوب کرمان از جمله غرفه‎های برپا شده در نمایشگاه بودند. در نمایشگاه فرهنگی اقتصادی استان کرمان افراد زیادی از جمله سرمایه‎گذاران، استادان، دانشجویان و … از ظرفیت‎های کشاورزی جنوب کرمان بازدید به عمل آوردند و فرصت‎های سرمایه‎گذاری این بخش کشاورزی در قالب کتاب، بروشور، بنر و کلیپ ارائه شد. همچنین در این نمایشگاه علاوه بر به نمایش گذاشتن ارقام مختلف مرکبات، خرما و عسل، این محصولات از طریق بخش‎های خصوصی به فروش رسید.

مبارزه با قاچاق کالا بزرگترین حمایت از تولید است
نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی گفت: مبارزه با قاچاق کالا، بزرگترین حمایت از تولید در کشور است. به گزارش ایرنا محمدرضا پورابراهیمی در نشست شورای گفت و گوی استانی دولت و بخش خصوصی در استانداری افزود: 50 درصد احکام قانون مبارزه با قاچاق کالا و ارز زمین مانده، آیین نامه اجرایی ندارد یا اجرایی نشده است. وی گفت: باید بدانیم گره کار متناسب با ظرفیت های استانی چیست، زیرا موارد بسیاری از ظرفیت های بهبود فضای کسب و کار در کشور ما معطل ابلاغ آیین نامه های اجرایی است با اینکه بیش از سه سال از تصویب و ابلاغ این قانون می گذرد و وارد سال چهارم می شویم. وی تصریح کرد: هفته گذشته در کمیسیون ویژه اقتصادی موضوع هیات مقررات زدایی که مهمترین موضوع بحث ماست و در استان ها بشدت با آن درگیر هستیم مطرح شد. نایب رییس کمیسیون ویژه حمایت از تولید و سیاست های اصل 44گفت: برآورد ما این است که دو هزار مجوز به دستگاه های مختلف داده می شود که بیشترین مجوزها مربوط به جهاد کشاورزی، صنعت و معدن و شبیه اینهاست.

برای بهبود وضعیت امامزاده تلاش مضاعفی صورت گرفت
حجت الاسلام والمسلمین محمدقاسمی زاده مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان با تبریک دهه کرامت و گرامیداشت این دهه و روز احمد بن موسی(ع)با اشاره به غیرقابل قیاس بودن وضعیت کنونی امامزاده محمد در مقایسه با چند سال قبل، گفت: امروز، فضا کاملاً یک مرکز فرهنگی و دینی و علوم و معارف اسلامی شده است. وی با اشاره به نخستین همایش بزرگداشت امامزاده محمد کرمان با حضور حجت الاسلام والمسلمین سیدمهدی رجایی خراسانی گفت: وی جانشین آیت الله مرعشی نجفی در علم انساب سادات و یکی از کسانی هستند که با آیت الله مرعشی نجفی مأنوس و در علم انساب، تخصص فراوان و خوبی دارند. قاسمی زاده با اشاره به مکاتبات فراوان صورت گرفته در خصوص این امامزاده جلیل القدر و تأئید حجت الاسلام والمسلمین رجایی خراسانی، این همایش را نتیجه این امر دانست و افزود: برای بهبود وضعیت امامزاده تلاش مضاعفی توسط شهرداری و شورای شهر صورت گرفته است. این مسئول گفت: تربت خانه مضجع امامزاده بازسازی، ضریح آن تعویض و دو سالن در دو طرف در حال تکمیل است.

به اشتراک بگذارید:





مطالب مرتبط

نظر کاربران

نظری برای این پست ثبت نشده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *