سایت خبری پیام ما آنلاین | خبر

خبر





۷ خرداد ۱۳۹۵، ۱۸:۰۸

آماده‌سازی 300 هیئت برای اجرای طرح توسعه ورزش
مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان گفت: در مرحله اجرایی طرح توسعه ورزش همگانی و قهرمانی و افتتاح آکادمی‌ها، طی سه روز اخیر با مسئولان 300 هیئت ورزشی جلسه توجیهی برگزار کرده‌ایم. محمود محمودی‌نیا اظهار داشت: مرحله اجرایی و راه‌اندازی آکادمی یکی از مراحل حساس و قابل توجه در طرح توسعه ورزش همگانی و قهرمانی است.وی افزود: ما برای توجیه مسئولان تمام هیئت‌های ورزشی درگیر با اجرای این طرح در مرحله نخست در سه روز اخیر جلسات فشرده را با 300 هیئت ورزشی در سرتاسر استان کرمان برگزار کرده‌ایم تا با توجیه مسئولان امر خواسته خود را از اجرای این مرحله از آنان مطالبه کنیم. محمودی‌نیا ادامه داد: در مرحله اجرا و راه‌اندازی طرح توسعه ورزش همگانی و قهرمانی 320 آکادمی برای استعداد‌ها و نخبگان 14 تا 18 سال ورزشی در سراسر استان کرمان فعالیت خود را از شهریور ماه و همزمان با هفته دولت آغاز می‌کنند. وی تصریح کرد: در این مرحله آکادمی‌ها در‌ رشته‌های فوتبال‌، والیبال، بسکتبال‌، هندبال، ووشو، کاراته، تکواندو، دوومیدانی‌، کشتی و پهلوانی و زورخانه‌ای ‌راه‌اندازی و فعالیت خود را دنبال می‌کنند‌.

گل‌محمدی سرپرست هیئت کاراته کرمان شد
با تصمیم مدیریت ورزش استان کرمان مبنی بر تغییر و تحول در برخی هیئت‌ها‌، ناصر گل‌محمدی به عنوان سرپرست هیئت کاراته استان کرمان منصوب شد. به گزارش واحد خبر اداره کل ورزش و جوانان ، با توجه به وضعیت فعلی کاراته ‌و با تصمیم مدیریت ورزش استان کرمان در یکی از هیئت‌های کلیدی ورزش تغییر مدیریت انجام گرفت. کاراته که روزگاری در دهه 70، سوگلی ورزش کرمان بود و قهرمانان و بزرگان زیادی از کرمان توانسته بودند‌ تا فتح تیم‌های ملی راه یابند در یکی دو دهه اخیر وضعیت نابسامانی داشت و دیگر از آن روزهای خوب هیچ نشان و اثری نبود. بر همین اساس با تصمیم مدیریت ورزش استان کرمان پس از رایزنی‌های مختلفی با فدراسیون کاراته تغییر جدیدی در راس این هئیت انجام شد تا از این پس ناصر گل‌محمدی، ‌معاون‌ توسعه و امور ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان کرمان سرپرستی هیئت کاراته کرمان را بر عهده گیرد.اداره کل ورزش و جوانان با قدردانی از خدمات حسین فتاحی رئیس سابق این هیئت اعلام کرد از تمام‌ اهالی خانواده بزرگ کاراته تقاضا دارد تا برای رونق و پیشرفت دوباره این رشته با یکدیگر اتحاد و تعامل داشته باشند‌.

عنوان سومی قهرمانی نونهالان کشور به کرمان رسید
مسابقات زورخانه ای قهرمانی کشور سرانجام پس از دو روز رقابت میان نونهالان در زورخانه بزرگ امیرالمومنین (ع) استان کرمانشاه به پایان رسید. در این مسابقات مدعیان قهرمانی در رشته های هنرهای فردی ، سنگ، کباده، چرخ تیز، چرخ چمنی، ۲ میل بازی، ۴و۳ میل بازی، تیمی زورخانه ای، مرشدی و میانداری با یکدیگر به رقابت پرداختند. در پایان این مسابقات استان اصفهان با ۶۸۵ امتیاز و غلبه بردیگر حریفان خود در مجموع امتیازات رشته های یاد شده به عنوان قهرمانی کشور این دوره از پیکارهای نونهالان در سال ۱۳۹۴ دست یابد. نونهالان استانهای کرمانشاه، کرمان، یزد، کردستان و خراسان رضوی نیز به ترتیب با ۶۵۵، ۶۰۴، ۵۸۴، ۵۷۵ و ۴۷۹ امتیاز در رده های دوم تا ششم قرار گرفتند. گفتنی است تیم استان کرمان بعد از قهرمانی در سه گانه تیمی (پازدن) به فینال تیمی زورخانه ای راه یافت و توانست مقام سوم را از آن خود کند. همچنین در بخش انفرادی نونهال کرمانی آقایان ایمان ملک زاده در رشته هنر مرشدی مقام سوم ، محمدطاها ترکزاده در ۲ میل بازی مقام سوم ، علی فکری در رشته میانداری مقام چهارم ، ابوالفضل موسی زاده در رشته چرخ تیز مقام پنجم ، محمدعماد سروستانی در رشته چرخ چمنی مقام ششم از آن خود کرده تا تیم استان کرمان بتواند در مجموع مسابقات با جمع آوری ۶۰۴ امتیاز به مقام سوم برسد.

انوان کونگ‌فوکار کرمانی قهرمان کشور شدند
دبیر هیأت کونگ‌فوی گفت: بانوان کونگ‌فوکار کرمانی در رقابت‌های قهرمانی کشور مقام نخست را از آن خود کردند. علی‌رضا همتی گفت: «هلیا رضایی»، «نگین نعمتی»، «بهاره جمالی‌زاده»،«پریسا شیخ‌خوشکار»، «سحر ابراهیمی»، «زینب ساعدی»، «عاطفه عسکرپور»، «فاطمه گیلانی» و «مریم پورمحمدی» موفق به کسب مدال طلای این رقابت‌ها شدند. وی با بیان این‌که «فهیمه موسی‌زاده»، «سوده فردوسی»، «الهه الهی»، «سپیده سپیدبخت»، «فاطمه مهدی‌زاده»، «کوثر احمدی» و «پردیس ستوده» مدال نقره‌ی این رقابت‌ها را از آن خود کردند، گفت: «درسا شریفی»، «سارا صالحی»، «پریسان کاردوست»، «فاطمه عرب‌زاده»، «نگین صحرایی»، «فاطمه کریمی»، «زهرا زنگی‌آبادی» و «فاطمه خودسر» نیز مدال برنز را بر گردن آویختند. وی هم‌چنین گفت: مسابقات قهرمانی کونگ‌فو توتایما در رده‌ی آقایان نیز با شرکت 300 ورزش‌کار در چهار رده‌ی سنی برگزار شد و در پایان «حکمت مهدی‌زاده» با کسب مدال طلا، ستاره‌ی مسابقات شد و «محمدرضا ایران‌نژاد» و «امیرحسین کاردوست» نیز مدال طلای این رقابت‌ها را از آن خود کردند. وی افزود: «صالح فتحی»، «علی کریم‌زاه» و «اسماعیل کاردوست» نیز سوم شدند و مدال برنز را به دست آوردند.

به اشتراک بگذارید:





پیشنهاد سردبیر

مسافران قطار مرگ

مسافران قطار مرگ

نظر کاربران

نظری برای این پست ثبت نشده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *