سایت خبری پیام ما آنلاین | خبر

خبر





۷ خرداد ۱۳۹۵، ۱۸:۰۲

احمد نخعی سرپرست تیم فوتبال مس کرمان شد
احمد نخعی طی حکمی از سوی سرپرست باشگاه مس کرمان، سرپرست تیم فوتبال بزرگسالان مس شد. حجت جهرمی که پیش از این سمت سرپرستی تیم فوتبال مس کرمان را بر عهده داشت به دلیل مشکلات شخصی و خانوادگی از سمت خود کناره گیری کرد تا احمد نخعی جانشین وی شود. نخعی بازیکن، کاپیتان و مربی سابق تیم مس کرمان، سابقه سرپرستی تیم مس را در لیگ 90-91 بر عهده داشته است و دوباره به این سمت انتخاب شد. نخعی به دلیل حضور پیوسته و مداومش در فوتبال کرمان در این سمت قطعا موفق خواهد بود.

عجیب‌ترین خبر از تیم ستاره‌ها
بانک ورزش- در شرایطی که تیم ستاره‌های ایرانی برای بازی با منتخب جهان آماده می‌شود، خبری عجیب از حاشیه تمرینات این تیم به گوش خبرنگار بانک ورزش رسید. بر همین اساس شنیدیم یحیی گل‌محمدی برای پیوستن به تمرینات ستاره‌ها با کفش استوک راهی محل شده، اما یاریار، مربی تیم بعد از یک گفتگوی خصوصی کوتاه با وی عذر او را خواسته است. هنوز دلیل این اتفاق عجیب روشن نیست. همچنین تتلو هم روز چهارشنبه از تمرینات این تیم جواب شد تا دست خالی به خانه برگردد.

حرف‌های قشنگ مظلومی
بانک ورزش- پرویز مظلومی اخیرا بدجوری از کارلوس کی‌روش حمایت می‌کند و جوری که انگار قصد دارد لج امیر قلعه‌نویی را دربیاورد، مثلا می‌گوید: «کاش بازیکنان بیشتری در تیم ملی داشتیم!» به هر حال اینطور به نظر می‌رسد که او گذشته‌اش را به کلی فراموش کرده؛ همان روزهایی که حتی در خانه هم ول‌کن مربی پرتغالی نبود. مثلا به این بخش از مصاحبه استاد در تاریخ 16 تیر 93 توجه کنید: « کی‌روش که دائم لیگ را تعطیل می‌کرد، باعث مصدومیت چند بازیکن کلیدی استقلال مثل تیموریان، خسرو حیدری و مجتبی جباری شد و این مصدومیت‌ها قهرمانی را از استقلال گرفت. اگر استقلال قهرمان می‌شد الان من خانه‌نشین بودم؟ قهرمان می‌شدم هیچ کسی نمی‌توانست از استقلال تکانم بدهد.»

یک وقت آبروریزی نشود!
بانک ورزش- فیفا پرسپولیس را به کسر امتیاز به خاطر پرونده ممدوتال تهدید کرده است. این باشگاه موظف شده تا سه هفته آینده طلب بازیکن ناکارآمد سابقش را بپردازد. دفعه قبلی به دلیل مشابه شش امتیاز از پرسپولیس کسر شد و اگر قرار باشد حالا هم همین اتفاق تکرار شود، ممکن است آبروریزی راه بیفتد! فعلا و تا پایان هفته سوم سرخپوشان یک امتیاز دارند. این در حالی است که تا پایان مهلت فیفا سرخپوشان دو بازی لیگی دیگر انجام خواهند داد که باید هر دوی آنها را ببرند تا هفت امتیازی بشوند. در این صورت فیفا برای کسر امتیاز از پرسپولیس دچار مشکل نخواهد شد، وگرنه سرخپوشان باید با امتیاز منفی به کارشان ادامه بدهند!

ایثار جیرفت فعلا تنها نماینده استان کرمان است
پس از انجام قرعه‌کشی جام حذفی فعلا ایثار جیرفت تنها نماینده استان کرمان است.
در قرعه‌کشی جام حذفی جدول در دو ردیف A و B طراحی شده که تیم‌ها بر این اساس به دیدار یکدیگر می‌روند. در ردیف B این جدول نفت نوین آبادان با ایثار جیرفت دیدار می‌کند. برنده این مسابقه با برنده قهرمان استان و شیرین‌فراز گلستان روبرو می‌شود که برنده این دیدار در مرحله یک شانزدهم نهایی به مصاف فولادخوزستان می‌رود. احتمال رویارویی استقلال تهران و فولادخوزستان در مرحله یک هشتم نهایی وجود دارد. لازم به ذکر است تیم‌های مس رفسنجان و گل گهر سیرجان از شرکت در این رقابت‌ها انصراف داده‌اند و تیم مس کرمان هم گویا قرار است با تیم «ب» خود وارد شود که احتمالا از مرحله یک شانزدهم رقابت‌ها به جمع تیم‌های حاضر اضاف خواهد شد.

به اشتراک بگذارید:





نظر کاربران

نظری برای این پست ثبت نشده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *