پیام ما؛ رسانه توسعه پایدار ایران | مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری:جشنواره فرهنگی و اقتصادی کرمان باعث انسجام بین شهرستان ها شد

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری:جشنواره فرهنگی و اقتصادی کرمان باعث انسجام بین شهرستان ها شد





۷ خرداد ۱۳۹۵، ۱۷:۵۵

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری:جشنواره فرهنگی و اقتصادی کرمان باعث انسجام بین شهرستان ها شد

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری کرمان گفت: جشنواره فرهنگی اقتصادی استان کرمان در تهران بین شهرستان های استان، وحدت و انسجام خوبی ایجاد و هر شهرستان سعی کرد توان خود را به نمایش بگذارد.
فاطمه السادات حسینی افزود: این جشنواره یک فرصت بسیار عالی بود از این جهت که مردم خوب و نجیب کرمان توانستند ظرفیت ها و پتانسیل استان در حوزه های مختلف را به مرحله بروز و ظهور برسانند.
وی بیان کرد: کرمانی ها در یک فضای همدلی سعی کردند وحدت خود را در اجرای این جشنواره به نمایش بگذارند.
وی گفت: معرفی توانمندی های ملموس و ناملموس استان نه تنها برای مردم پایتخت بلکه برای کرمانی های مقیم تهران نیز جالب و دیدنی بود.
مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری کرمان افزود: ما باید خودمان را به خودمان معرفی می کردیم و این فرصت به گونه ای بود که مردم کرمان هم پی بردند چنین ظرفیتی دارند و به قول استاندار ما روی گنج هستیم ولی در رنج هستیم.
وی اظهار کرد: در این نمایشگاه دیدیم که چقدر توانمند هستیم و می توانیم از این توانمندی خودمان برای مقابله با مشکلات اقتصادی و فقر بهره بگیریم.
حسینی گفت: در حوزه زنان ما هم سعی کردیم توانمندی بانوان استان را ارایه دهیم و اولین استانی بودیم که زنان استان در جشنواره بخوبی ورود کردند چرا که هم نمایشگاه و هم همایش داشتیم.
وی با اشاره به اینکه 80 درصد از غرفه های جشنواره فرهنگی اقتصادی کرمان متعلق به بانوان بود افزود: می طلبد وقتی این ظرفیت خوب را داریم از این قشر حمایت و نمایشگاهایی را برگزار کنیم که بتوانند تولیدات خود را به بازار عرضه کنند.
مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری کرمان بیان کرد: مدت یک هفته برای برگزاری این نمایشگاه کم بود چرا که خیلی افراد در روزهای آخر متوجه شدند جشنواره در برج میلاد در حال برگزاری است.
وی گفت: زنان و مردان استان کرمان دوش تا دوش یکدیگر می توانند قدم های مثمر ثمری بردارند که به رشد اقتصادی استان کمک کند.
جشنواره فرهنگی اقتصادی کرمان شانزدهم تا بیست و سوم مرداد امسال در برج میلاد تهران برگزار شد.
سمینار بانوان کارآفرین یکی از برنامه های این جشنواره بود که با حضور معاون امور بانوان و خانواده رییس جمهوری و استاندار کرمان برگزار شد.

تغییرات در ارشاد کرمان
طی احکامی جداگانه از سوی مدیر کل ادار فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان، مدیر روابط عمومی، رییس حراست و مسوول اداره امور شهرستانهای اداره کل فرهنگ وارشاد اسلامی مصنوب شدند.
طی حکمی از سوی مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان، «سعید کوشش» به عنوان سرپرست روابط عمومی این اداره کل منصوب شد
متن حکی که به همین منظور از سوی فرشید فلاح صادر شده؛ آمده است:
«جناب آقای سعید کوشش
سلام علیکم
با استعانت از پروردگار متعال ، نظر به تعهد ،کارآیی و سوابق ارزنده جنابعالی به موجب این ابلاغ به سمت «سرپرست روابط عمومی اداره کل» منصوب می‌شوید .
در سالی که به فرموده مقام منیع ولایت به عنوان «دولت وملت،همدلی و همزبانی» مزین است و در دوره ای که دولت تدبیر و امید، نگاهی ویژه به توسعه فعالیتهای فرهنگی و هنری دارد، از جنابعالی انتظار دارم با توجه به نقش زیربنایی و جایگاه راهبردی روابط عمومی ضمن تعامل با مجموعه روابط عمومی های ادارات و دستگاه های اجرایی استان و وزارت در راستای نهادینه کردن فرهنگ سازمانی، تقویت ارزشهای فرهنگی و تحقق اهداف فرهنگی نظام مقدس کشورمان با استفاده از ابزار موثر فرهنگ،هنر و رسانه اهتمام ورزید.»
همچنین طی حکمی از سوی مدیر کل ارشاد کرمان، «محمد شریفی» که پیش از این مدیریت روابط عمومی ارشاد کرمان را بر عهده داشت به عنوان رئیس حراست این اداره کل منصوب شد.
همچنین طی حکمی از سوی مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان، «محمدرضا ضیا الدینی» به عنوان مسوول اداره امور شهرستانهای این اداره کل منصوب شد.

به اشتراک بگذارید:





پیشنهاد سردبیر

مسافران قطار مرگ

مسافران قطار مرگ

نظر کاربران

نظری برای این پست ثبت نشده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *