پیام ما؛ رسانه توسعه پایدار ایران | خبر ورزشی

خبر ورزشی





۷ خرداد ۱۳۹۵، ۱۶:۳۴

عنوان چهارمی تیم کرمان در جشنواره مهر رضوی شنا
به گزارش واحد خبر اداره کل ورزش و جوانان در این مسابقات که با حضور 53 ورزشکار از 15 استان کشور در 38 ماده و طی دو روز برگزار شد، خراسان رضوی با 163 امتیاز به مقام نخست رسید . تیم های تهران و زنجان با 151 و 93 امتیاز به عناوین دوم و سوم رسیدند و تیم کرمان با 78 امتیاز در پله چهارم این مسابقات جای گرفت.
تیم شنای زیر 20 سال معلولین کرمان در این مسابقات به مربیگری سید شورش دلپسند و با کسب 12 مدال به عنوان چهارمی این مسابقات دست یافت. شناگران کرمانی ازاین مسابقات موفق به کسب 4 مدال طلا، 4 مدال نقره و 3 مدال برنز شدند .
سینا ضیغمی نژاد، رامین شاه خسروی، ایلیا کاظمیه، ابولفضل نگارستانی، امیر رضا نجفی نژاد، فرزاد حسین آبادی اعضا تیم کرمان در این مسابقات بودند.

آماده سازی 300 هیئت برای اجرای طرح توسعه
مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان گفت: در مرحله اجرایی طرح توسعه ورزش همگانی و قهرمانی و افتتاح آکادمی‌ها، طی سه روز اخیر با مسئولان 300 هیئت ورزشی جلسه توجیهی برگزار کرده‌ایم.
محمود محمودی‌نیا اظهار داشت: مرحله اجرایی و راه‌اندازی آکادمی یکی از مراحل حساس و قابل توجه در طرح توسعه ورزش همگانی و قهرمانی است.
وی افزود: ما برای توجیه مسئولان تمام هیئت‌های ورزشی درگیر با اجرای این طرح در مرحله نخست در سه روز اخیر جلسات فشرده را با 300 هیئت ورزشی در سرتاسر استان کرمان برگزار کرده‌ایم تا با توجیه مسئولان امر خواسته خود را از اجرای این مرحله از آنان مطالبه کنیم.
محمودی‌نیا ادامه داد: در مرحله اجرا و راه‌اندازی طرح توسعه ورزش همگانی و قهرمانی 320 آکادمی برای استعداد‌ها و نخبگان 14 تا 18 سال ورزشی در سراسر استان کرمان فعالیت خود را از شهریور ماه و همزمان با هفته دولت آغاز می‌کنند.
مدیر‌کل ورزش و جوانان استان کرمان خاطرنشان کرد: در این آکادمی‌ها استعداد‌یابی و نظارت بر فعالیت نخبگان ورزشی انجام می‌شود‌.

پیگرینی آقای خاص را سر جایش نشاند
سرخیو آگوئرو، ونسان کمپانی و فرناندینیو گل زدند تا منچسترسیتی در ورزشگاه اتحاد چلسی را در هم بکوبد و بعد از دو بازی فاصله‌ای پنج‌امتیازی با مدافع عنوان قهرمانی ایجاد کند؛ سیتی هفته اول هم همین نتیجه را در زمین وست‌برومویچ به دست آورده بود و مانوئل پیگرینی نخستین پیروزی‌اش را برابر ژوزه مورینیو از زمان بازگشت مربی پرتغالی به لیگ برتر رقم زد. سیتی حالا با تفاضل گل بهتر نسبت به لسترسیتی و منچستریونایتد در صدر جدول قرار دارد.
از طرف دیگر این باخت هفته سخت مورینیو را تکمیل کرد که به خاطر رفتارش با اوا کارنیرو و جان فیرن، پزشک چلسی بعد از تساوی خانگی هفته گذشته با سوانزی به شدت مورد انتقاد قرار گرفته. چلسی برای نخستین بار بعد از سال 1998 نتوانسته در دو بازی ابتدای فصل بردی به دست آورد. جان تری کاپیتان تیم میهمان هم روز بدی را پشت سر گذاشت چون نیمه دوم بازی را از روی نیمکت تماشا کرد، این نخستین بار در 177 بازی چلسی در لیگ برتر با مورینیو بود که او کاپیتان تیمش را تعویض کرد.

به اشتراک بگذارید:





مطالب مرتبط

نظر کاربران

نظری برای این پست ثبت نشده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *