سایت خبری پیام ما آنلاین | رییس پارک علم و فناوری: جشنواره تجاری سازی فناوری های پیشرفته مهرماه برگزار می شود

رییس پارک علم و فناوری: جشنواره تجاری سازی فناوری های پیشرفته مهرماه برگزار می شود





۷ خرداد ۱۳۹۵، ۱۶:۲۸

رییس پارک علم و فناوری: جشنواره تجاری سازی فناوری های پیشرفته مهرماه برگزار می شود

در حاشیه برگزاری جشنواره فرهنگی و اقتصادی استان کرمان در برج میلاد تهران، رئیس پارک علم و فناوری استان کرمان از برگزاری جشنواره تجاری سازی فناوری های پیشرفته در 22 مهرماه 1394 خبر داد.
دکتر عباس قوام اعلام کرد: هدف اصلی این جشنواره، شناسایی ایده های برتر و معرفی آنها به سرمایه گذاران است و برنامه آن معرفی فرصت های سرمایه گذاری و فروش فناوری خواهد بود.
دکتر قوام حوزه های تخصصی زیست فناوری، طب سنتی، تجهیزات پزشکی، صنعت ساختمان، انرژیهای نو، صنایع معدنی، اطلاعات و میکروالکترونیک، نفت و گاز، سلولهای بنیادی، خودرو، نساجی، کشاورزی، نانوفناوری و سایر حوزه های مرتبط با فناوریهای پیشرفته را به عنوان محورهای اصلی این جشنواره ذکر کرد.
وی خاطرنشان کرد: این جشنواره ارتباط چند سویه ای را بین مخترعین، تولیدکنندگان، سرمایه گذاران، متخصصان، شرکتهای دانش بنیان برقرار خواهد نمود و تلاش خواهد شد تا شبکه ارتباطی منسجم و مستحکمی با هدف شناسایی دستاوردهای بخش علمی و پژوهشی و معرفی آنها به سرمایه گذاران بخش خصوصی و همچنین بخش صنعتی و خدماتی کشور به منظور پاسخگویی به نیازهای این بخش برقرار گردد.
دکتر قوام همچنین از تلاش برای جذب نیازهای تکنولوژیکی سازمانها و صنایع و ارائه آنها به صاحبان فکر و اندیشه به منظور جهت دهی به ایده ها، طرح ها و اختراعات تولیدی در راستای نیازهای بخش صنعتی و خدماتی کشور و ایجاد ثروت به عنوان سایر اهداف این جشنواره نام برد.
رئیس پارک علم و فناوری استان کرمان در ادامه تاکید کرد که طرح های ارسال شده به دبیرخانه جشنواره پس از بررسی توسط هیأت داوران در نمایشگاه جانبی جشنواره به صورت پوستر ارائه خواهد شد و همزمان با این جشنواره، سمینار تخصصی «آشنایی با روش های نوین کارآفرینی و جذب سرمایه گذار» توسط مدرسان بنام دوره های مدیریت، کارآفرینی، اصول و فنون مذاکره و روش های جذب سرمایه گذار برگزار خواهد شد.
در پایان، دکتر قوام اظهار امیدواری کرد که این جشنواره با استقبال چشمگیر ایده پردازان و فعالان حوزه صنعت و فناوری کشور روبرو شده و بطور منظم و سالانه برگزار گردد.

به اشتراک بگذارید:





پیشنهاد سردبیر

مسافران قطار مرگ

مسافران قطار مرگ

نظر کاربران

نظری برای این پست ثبت نشده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *