پیام ما؛ رسانه توسعه پایدار ایران | نماینده ولی فقیه در استان کرمان: امیدواریم نمایندگان در بررسی برجام خوب عمل کنند

نماینده ولی فقیه در استان کرمان: امیدواریم نمایندگان در بررسی برجام خوب عمل کنند





۷ خرداد ۱۳۹۵، ۱۵:۵۵

نماینده ولی فقیه در استان کرمان: امیدواریم نمایندگان در بررسی برجام خوب عمل کنند
نماینده ولی فقیه در استان کرمان همانطور که پیش از این با میانه روی به بیان مواضع خویش می پرداخت این بار از نمایندگان مجلس خواسته در بررسی برجام خوب عمل کنند.
آیت ا… جعفری به مناسبت 26 مرداد سالروز ورود آزادگان به کشور در دیدار با جمعی از آزادگان گفت: زمانی که دین و ایمان به خدا نباشد، دنیا روی سعادت را نخواهد دید و 1+5 کوچک ترین ایمانی ندارند. آیت ا… جعفری با اشاره به بررسی برجام توسط مجلس شورای اسلامی بیان کرد: امیدواریم نمایندگان در این زمینه خوب عمل کنند.
به گزارش ایسنا آیت ا… سیدیحیی جعفری همچنین اظهار کرد: زمانی که رفتار بعثی ها را با اسراء می خوانم، نمی توانم تحمل کنم، خواندن و شنیدن این شکنجه ها برای من سخت است، خداوند چه طاقتی به آزادگان عنایت کرده که توانسته اند این شکنجه های قرون وسطایی را تحمل کنند؟
امام جمعه کرمان با بیان اینکه اجر آزادگان از خیلی ها بیشتر است و آنها با ایمان و تقوا سختی های دوران اسارات را تحمل کردند افزود: امام خمینی(ره) خدمت بزرگی به کشور کردند و آزادگان برای خدا رفته و سختی ها را تحمل نمودند. بنده به حال شما غبطه می خورم، نباید غرور داشته باشیم و شما آزادگان از ایثارگران و اولیاءا… هستید.
نماینده ولی فقیه در استان کرمان گفت: کشور گرفتار مشکلات متعدد اقتصادی، فرهنگی و سیاسی است و مستکبران غربی همواره دروغ می گویند، اقدام روحانی در بحث هسته ای خوب بود اما غربی ها دائم تهدید می کنند.

به اشتراک بگذارید:





نظر کاربران

نظری برای این پست ثبت نشده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *