پیام ما؛ رسانه توسعه پایدار ایران | رضا عبدالرشیدی کارشناس فوتبال: با کارهایمان فضا را برای مدیران تنگ نکنیم

رضا عبدالرشیدی کارشناس فوتبال: با کارهایمان فضا را برای مدیران تنگ نکنیم





۶ خرداد ۱۳۹۵، ۰:۴۸

رضا عبدالرشیدی کارشناس فوتبال:
با کارهایمان فضا را برای مدیران تنگ نکنیم

رضا عبدالرشیدی از کارشناسان فوتبال و مسئول کمیته آموزش هیات فوتبال استان کرمان در رابطه با انتخاب وینگو بگوویچ در ابتدای فصل به جای اکبر میثاقیان با بیان اینکه باشگاه می توانست انتخاب بهتری انجام دهد افزود: بگوویچ امتحان خود را در فوتبال ایران پس داده است و هیچگاه موفق نبوده است. وی تصریح کرد: آقای بگوویچ در رفسنجان سال ناموفقی را پشت سر گذاشت و علیرغم اینکه در نیم فصل اول عملکرد خوبی را از خود به نمایش گذاشته بود اما در هر صورت انتخاب مناسبی برای باشگاه مس کرمان نبوده است.
وی با بیان اینکه در فصل گذشته اتفاقاتی در ورزش استان رخ داد که بسیار جای تاسف داشت و محرومیت آقای سیف الدینی نیز خارج از آن نمی باشد افزود: به هر حال صلاح بر آن بود که در آن مقطع آقای میثاقیان با تیم نباشند.
کارشناس فوتبال کرمان با اشاره به اینکه متاسفانه لیگ یک ما تبدیل به بازیکنان سریز شده از لیگ برتر شده است خاطرنشان کرد: وقتی که به لیست تیم فوتبال مس نگاه می کنیم می بینیم می شد نفرات بهتری جذب کرد. عبدالرشیدی با بیان اینکه متاسفانه هر بازیکنی به دلیل شرایط خاص و حواشی و اتفاقات گذشته توسط لیدرها و هواداران به کرمان نمی آید خاطرنشان کرد: مراحلی که این تیم باید در مرحله اردو و بدنسازی طی می کرد به خوبی انجام شد اما بعد از آن باز صحبتهایی پیش آمد که جای بحث دارد.
وی تجربه و سن بازیکنان جذب شده را مثمر ثمر دانست و با بیان اینکه بگوویچ کمتر از بازیکنان جوان کرمانی استفاده کرده است افزود: این عامل باعث شد که انگیزه بازیکنان کم شود.
مسئول کمیته آموزش هیات فوتبال کرمان معتقد است:اگر می خواهی در این دنیا زندگی کنی با گوش خودت بشنو،با چشم خودت ببین، با عقل خودت فکر کن و با زبان خودت حرف بزن. پس تا به چیزی مطمئن نشدید درباره آن نباید قضاوت کرد.نگداریم با بلاهایی که بر سر مدیران می آوریم دیگر جایی برای هیچ مدیری نباشد و هیچ کس حاضر به کار نشود.
عبدالرشیدی در بخش پایانی صحبت های خود با بیان اینکه بازیکنان و کادرفنی مهمترین عامل در نتیجه گیری تیم هستند افزود: ما باید در تیم فوتبال مس به سمت بومی گرایی چه در کادرفنی و چه در بازیکنان پیش برویم تا باعث ایجاد انگیزه در بین علاقمندان به فوتبال در استان باشیم و با همدلی همه در کرمان و حمایت همیشگی شاهد حضور مس در سطح اول فوتبال کشور باشیم.

به اشتراک بگذارید:





مطالب مرتبط

نظر کاربران

نظری برای این پست ثبت نشده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *