پیام ما؛ رسانه توسعه پایدار ایران | مدیرعامل شرکت پست استان کرمان خبر داد راه اندازی پست تلفنی 193 به منظور انجام خدمات مورد نیاز شهروندان

مدیرعامل شرکت پست استان کرمان خبر داد راه اندازی پست تلفنی 193 به منظور انجام خدمات مورد نیاز شهروندان





۶ خرداد ۱۳۹۵، ۰:۲۶

مدیرعامل شرکت پست استان کرمان خبر داد
راه اندازی پست تلفنی 193
به منظور انجام خدمات مورد نیاز شهروندان
عطیه بهره بر- پست تلفنی 193 یکی از بارزترین خدمات شرکت پست جمهوری اسلامی ایران می باشد که در حال حاضر در استان کرمان توسط بخش خصوصی و با نظارت کامل اداره کل پست استان کرمان به منظور انجام کلیه خدمات مورد نیاز شهروندان راه اندازی شده است.
رییس هییت مدیره و مدیرعامل شرکت پست استان کرمان در خصوص مزایای این طرح گفت: شهروندان می توانند از طریق تماس با 193 خدمات شهروندی از جمله خدمات پستی،خدمات پیکی، خدمات غیر پستی و … دریافت کنند.
حسین مهری اظهار داشت: تهیه بلیط هواپیما، اتوبوس، خدمات پستی،خدمات پیکی نیز از دیگر خدمات پست تلفنی 193 می باشد. همچنین قصد داریم با توسعه فعالیت های دیگر از جمله ارایه خدمات عمومی مثل اعزام نیروی متخصص و معتمد و همچنین مورد تایید اداره اصناف استان کرمان و انجام خدمات جهت سرویس، راه اندازی، تعمیر و … در همه ی اصناف ( لوله کشی، قفل سازی، کامپیوتر و …) خدمات بیشتری به شهروندان ارایه دهیم.
وی با تاکید بر اینکه اداره پست در قبال خدماتی که ارایه می کند پاسخگو می باشد، تصریح کرد: اداره پست بر اساس تعهداتی که دارد در مدت زمان یک ساعت مراجعه می کند و نهایتا ظرف مدت سه ساعت با توجه به مسافت خدمات را در سطح شهر ارایه خواهد کرد.
رییس هییت مدیره و مدیرعامل شرکت پست استان کرمان اظهار داشت: تعرفه های خدمات پستی که ارایه می دهیم مشخص است و به باجه های پست داخلی و بین الملل تحویل داده شده است. یکی از مزایای این طرح این است که به جای مراجعه شهروندان به باجه های پستی، ما به درب منازل مراجعه و خدمات جابجایی کالا، خرید، ارسال، تحویل و توزیع را ارایه می دهیم.
مهری با تاکید بر اینکه پست تلفنی 193 در خدمت تمامی شهروندان کرمان می باشد، گفت: این سامانه تا به امروز تنها در کلان شهرها از قبیل تهران، مشهد و اصفهان اجرا و با موفقیت و استقبال بی نظیر مردم مواجه شده است همچنین امیدواریم که این خدمات در کرمان نیز توسعه پیدا کند. وی در پایان اظهار داشت: این سامانه بصورت کشوری می باشد و همزمان می تواند 9 هزار تماس را پاسخ دهد و قابل توسعه نیز می باشد.
لازم به ذکر است که این سامانه همه روزه از 8 صبح الی 20 شب آماده پاسخگویی و ارایه انواع خدمات به شهروندان کرمان می باشد.

به اشتراک بگذارید:





مطالب مرتبط

نظر کاربران

نظری برای این پست ثبت نشده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *