پیام ما؛ رسانه توسعه پایدار ایران | افزایش 11 درصدی اعتبارات شهرستان جیرفت

افزایش 11 درصدی اعتبارات شهرستان جیرفت





۵ خرداد ۱۳۹۵، ۱۸:۲۷

افزایش 11 درصدی اعتبارات شهرستان جیرفت
فرماندار شهرستان جیرفت با بیان این مطلب که امسال 430 میلیارد ریال اعتبار به شهرستان اختصاص یافته است، گفت: این میزان اعتبار نسبت به سال قبل 11 درصد افزایش داشته است. به گزارش ایرنا، احمد امینی روش روز پنجشنبه در نشست کمیته برنامه ریزی شهرستان افزود: از بودجه 430 میلیارد ریال سال جاری شهرستان تا کنون 30 درصد آن جذب شده است. وی تصریح کرد: سعی شده در خصوص توزیع اعتبارات بین دستگاه های اجرایی، شهرستان جیرفت یک برنامه ریزی دقیق و کارشناسی صورت گیرد. فرماندار جیرفت با بیان این مطلب که همدلی و همکاری راه حل همه مشکلات است، تصریح کرد: این افزایش بودجه نشان دهنده سالی خوب در زمینه بودجه برای دولت و مردم است که امیدواریم در سایه وحدت حاکم بر شهرستان مشکلات را یکی پس از دیگری مرتفع کنیم.
وی با بیان این مطلب که چهار هزار پروژه نیمه تمام در استان کرمان وجود دارد، خاطر نشان کرد: در زمینه تخصیص اعتبارات، طرح های نیمه تمام در اولویت است.
امینی روش با تاکید بر نظارت مستمر به طرح ها اظهار داشت: مدیران دستگاه های اجرایی باید به کیفیت کار بیشتر از کمیت توجه کنند زیرا همه فعالیت های انجام شده توسط مردم رصد می شود. وی با بیان این مطلب که بودجه دولتی به تنهایی قادر به تامین نیاز ها نیست، افزود: نگاه مدیران باید نسبت به تامین اعتبار و جذب بودجه ها عوض شود و زیر ساخت را برای مشارکت بخش خصوصی فراهم کنند. فرماندار جیرفت گفت: در بخش زیرساخت ها کمبود های زیادی وجود دارد به گونه ای که هم اکنون 162 روستا فاقد آب آشامیدنی می باشند و رفع این مشکلات نیاز به مشارکت بخش خصوصی دارد.
امینی روش با اشاره به کیفیت کار و کاهش هزینه ها در بخش خصوصی تصریح کرد: دولت باید در کارهای اجرایی حضور خود را کم رنگ کند و زمینه را برای فعالیت بخش خصوصی فراهم نماید و خود به عنوان نظار بر کارها نظارت کند. وی افزود: در شرستان جیرفت 270 فضای آموزشی غیر استاندارد وجود دارد که برای ساخت این مدارس نیاز به حضور جدی خیران مدرسه ساز است. فرماندار جیرفت تاکید کرد: مدیران اجرایی شهرستان با روحیه جهادی، صرفه جویی و تدبیر هزینه های دستگاه مربوطه را مدیریت کنند. شهرستان جیرفت با 280 هزار نفر جمعیت در فاصله 230 کیلیومتری جنوب مرکز کرمان واقع شده است.

به اشتراک بگذارید:





پیشنهاد سردبیر

مسافران قطار مرگ

مسافران قطار مرگ

نظر کاربران

نظری برای این پست ثبت نشده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *