پیام ما؛ رسانه توسعه پایدار ایران | توافق هسته ای نیازی به تصویب مجلس ندارد

توافق هسته ای نیازی به تصویب مجلس ندارد





۵ خرداد ۱۳۹۵، ۱۶:۱۷

توافق هسته ای نیازی به تصویب مجلس ندارد
نماینده مردم زرند و کوهبنان در مجلس شورای اسلامی در حاشیه بازدید از غرفه های نمایشگاهی جشنواره فرهنگی اقتصادی کرمان پیام ما به گفت: زحمت زیادی کشیده شده است و دوستانی که دست اندرکار بودند تلاش زیادی کردند تا این جشنواره برگزار شود. دکتر امیری افزود: با توجه به اینکه استان کرمان در حوزه های مختلفی مثل گردشگری و کشاورزی پتانسیل های زیادی دارد، کار بزرگی برای معرفی این پتانسیل ها انجام شد.
وی تصریح کرد: امروز تمام صنایع استان با توان کامل در جشنواره حضور پیدا کردند و استان را بگونه ای معرفی کردند که الان استان کرمان به عنوان بهشت سرمایه گذاری مطرح است.
امیری با اشاره به چالش بحران آب در کرمان گفت: با توجه به امکانی که بند ق در قانون برای سرمایه گذاران ایجاد کرده است، فرصت مناسبی برای شرکت هایی که در حوزه آب در کرمان می خواهند ورود کنند بوجود آمده است. نماینده مردم زرند و کوهبنان خاطر نشان کرد: اگر در استان کرمان ما حداقل 10 درصد صرفه جویی کنیم آب صنایع تامین خواهد شد. امروز هنر ما کرمانی ها و کشاورزان کرمانی در این است که باغات را با صرفه جویی در اب نجات دهند و این صرفه جویی جز با مکانیزه کردن سیستم آبیاری رخ نمی دهد. امیری یادآور شد: دولت هم تا 85 درصد به کشاورزانی که قصد مکانیزه کردن سیستم آبیاری را دارند کمک بلاعوض می دهد.
وی درباره آلودگی هوای زرند که از کارخانه های قطران و کک سازی حاصل می شود هم گفت: تاکنون چندین جلسه را با خانم ابتکار دراین مورد داشته ام و با مدیران کارخانه هم مذاکراتی انجام شده و خوشبختانه با اوضاع رو بهبود است.
امیری همچنین در پاسخ به این سوال که آیا برجام نیاز به تصویب در مجلس دارد یا نه گفت: طبق مصوبه ای که مجلس یک ماه پیش از توافق هسته ای داشت باید نظر شورای عالی امنیت ملی کشور در این خصوص تامین شود و به نظر من نیازی به تصویب در مجلس ندارد.

به اشتراک بگذارید:





نظر کاربران

نظری برای این پست ثبت نشده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *