پیام ما؛ رسانه توسعه پایدار ایران | آماده شهردار شدن هستم

آماده شهردار شدن هستم





۵ خرداد ۱۳۹۵، ۱۱:۵۱

آماده شهردار شدن هستم

عصر دیروز در حاشیه بازدید سرپرست شهرداری کرمان از نمایشگاه هفته فرهنگی و اقتصادی کرمان در برج میلاد و در گفتگو با پیام ما در خصوص وضعیت ادامه کار پروژه های شهرداری با توجه به تغییرات اخیر اظهار داشت: با رفتن سیف اللهی تغییری در بطن شهرداری اتفاق نیافتاده است و معاونین و مدیران شهرداری مسیر پیشین کاری خود را به همان شکل دنبال می کنند و چه بسا سرعت کارها افزایش یابد.
وی در همین خصوص ادامه داد: از سر گیری پروژه پل سیّدی که مدتی تعطیل بود چند روزی است که آغاز شده و به سرعت ادامه خواهد یافت و همچنین بهسازی میدان شهدا در دست پیگیری می باشد.
بابایی با اشاره به توانمندی شهردار سابق کرمان گفت: هر کسی توانایی های خاص خود را دارد و با توجه به شناختی که سیف اللهی از شهرداری دارد، حضور وی در جایگاه دیگری می تواند به پروژه های شهرداری سرعت بیشتری دهد.
وی در جواب به این سوال که آیا همسو نبودن مواضع شهردار بعدی با دولت و استانداری فعلی ممکن است خللی در این سیستم ایجاد کند اذعان داشت: پشتوانه استانداری خارج از پروژه های خاتم الانبیا به طور کلی یکی از اصلی ترین مسائل مرتبط با شهرداری است و عامل اصلی این است که استانداری، شهرداری و شورای شهر بتوانند با هم کار کنند.
بابایی در ادامه با اعلام آمادگی خود از منصوب شدن به عنوان شهردار تایید کرد که با وی مذاکراتی در خصوص این انتصاب انجام شده اما تصمیم گیری نهایی با شورا می باشد.
سرپرست شهرداری کرمان در جواب به این سوال که آیا انتصاب وی به عنوان شهردار، سیف اللهی را به عنوان شهردار در سایه جلوه می دهد بیان داشت: سیف اللهی 8 سال شهردار بوده و با توجه به اینکه سیاست های شهرداری بهم پیوسته هستند پس منطقی است که من یا هر کس دیگری که شهردار شود از تجربیات شهرداران پیشین بهره ببرد.
وی در پایان گفت: شهرداری بر اساس مصوبات شورا سیاست های خاصی دارد و قطعا راهنمایی های مدیران قبلی می تواند موثر باشد.

به اشتراک بگذارید:





پیشنهاد سردبیر

نظر کاربران

نظری برای این پست ثبت نشده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *