پیام ما؛ رسانه توسعه پایدار ایران | مهندس سعیدی ریس سازمان کشاورزی شمال: وزیر کشاورزی به سمینار روز ۲۲ مرداد برج میلاد می‌آید

مهندس سعیدی ریس سازمان کشاورزی شمال: وزیر کشاورزی به سمینار روز ۲۲ مرداد برج میلاد می‌آید





۵ خرداد ۱۳۹۵، ۱۰:۵۳

مهندس سعیدی ریس سازمان کشاورزی شمال: وزیر کشاورزی به سمینار روز ۲۲ مرداد برج میلاد می‌آید

سعیدی در حاشیه بازدید از نمایشگاه توانمندی های استان در ایام جشنواره فرهنگی ، اقتصادی کرمان در تهران به خبرنگار «پیام ما»گفت: ابتدا باید تشکر کنم از آقای استاندار ریس و آقای سلیمانی دبیر جشنواره که زمینه این اتفاق را به این شکل در پایتخت ایران فرآهم کردند. این نمایشگاه فرصتی برای ارایه توانمندیهاست که باعث شده انچه به شکل بالقوه هست به بالفعل در بیاید. این نمایشگاه هم به لحاظ تنوع اقلیمی و اب هوایی که از ویژگی های جغرافیایی منطقه کرمان است . در بخش کشاورزی بسیار کتنوع ظاهر شده ایم در نمایشگاه و باعث شده توانمندیهای استان معرفی شود. وی افزود: امیدواریم با مراجعه نمایندگان شرکت های معتبر در ایام جشنواره و انعقاد قراردادهای همکاری باعث رشد و توسعه هرچه بیشتر حوزه کشاورزی باشیم. ایشان گفت:تقریبا اکثر قریب به اتفاق غرفه ها انعقاد قرارداد داشتند با خریداران داخلی و خارجی که این می تواند بر روی رونق اقتصادی کشاورزی استان تاثیرگذار باشد.
سعیدی از برگزاری سمینار کشاورزی استان کرمان در روزهای آینده خبر داد و گفت: در روز پنج شنبه که همایش کشاورزی و فرصت های سرمایه گذاری برگزار می شود شاهد حضور وزیر کشاورزی در برج میلاد خواهیم بود. در ایام نمایشگاه هم تعداد زیادی از کارشناسان وزارتخانه از جشنواره بازدید کرده اند.
ریس جهاد کشاورزی شمال کرمان در پایان گفت:برای روز پنج شنبه سازمان نظام مهندسی کشاورزی، خانه کشاورز استان و سازمان جهاد کشاورزی از فعالین بخش کشاورزی و شرکت های فعال در این زمینه دعوت به عمل آمده است.

به اشتراک بگذارید:





نظر کاربران

نظری برای این پست ثبت نشده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *