پیام ما؛ رسانه توسعه پایدار ایران | مراسم تجلیل از خبرنگاران در غرفه مفاخر و نام آوران برگزار شد/ دکتر شایق: خبرنگار یک شخصیت فاخر است

مراسم تجلیل از خبرنگاران در غرفه مفاخر و نام آوران برگزار شد/ دکتر شایق: خبرنگار یک شخصیت فاخر است





۵ خرداد ۱۳۹۵، ۱۰:۵۲

مراسم تجلیل از خبرنگاران در غرفه مفاخر و نام آوران برگزار شد/ دکتر شایق: خبرنگار یک شخصیت فاخر است

شامگاه دوشنبه در غرفه مفاخر و نام آوران از خبرنگاران کرمانی تجلیل شد. رئیس کمیته مفاخر و نام آوران جشنواره فرهنگی اقتصادی کرمان گفت: با توجه به اینکه جشنواره فرهنگی و اقتصادی است و در حوزه انعکاس هر رویدادی رد قلم یک خبرنگار به عنوان سفیر خبری دیده می شود و هر جشنواره و هر همایشی که برگزار شود پای ثابت آن خبرنگاران هستند، تصمیم گرفتیم از این عزیزان تجلیل کنیم.
دکتر عشرت شایق افزود: کمیته مفاخر در عین حالی که ۲ جلد کتاب چاپ کرده و آمادگی دارد مستندات بعدی را هم چاپ کند و اطلاع رسانی و پوشش خبری این اقدامات توسط قشر زحمت کش خبرنگار صورت می گیرد، از طرف دیگر رسالتی که خبرنگاران برعهده دارند یک نسبت فاخر است یعنی ذاتا یک خبرنگار یک شخصیت فاخر است و در مسیر افتخارات کشور، منطقه و حوزه مربوط به خودش حرکت می کند مگر اینکه خلافش ثابت شود.
وی تصریح کرد: ایام جشنواره هم متقارن بود با روز شهادت شهید صارمی و روز خبرنگار و ما تصمیم گرفتیم از خبرنگاران تجلیل کنیم. منتهی بدلیل ترافیک کاری قرار بر این شد در شب شهادت امام جعفر صادق (ع) از خبرنگاران تجلیل شود. به هر ترتیب خود امام صادق (ع) در عین امامت جزو سفرای کبرای ابلاغ رسالت دینی هستند و همه ما می دانیم امام صادق در جامعه ما جایگاه ویژه ای دارد.
دکتر شایق اظهار داشت: با تدبیری که صورت گرفت و با همکاری دبیرخانه جشنواره و شخص آقای سلیمانی، کمیته مفاخر از خبرنگارانی که از قبل و در حین جشنواره زحمت کشیدند و اطلاع رسانی کردند، تجلیل کرد تا این عزیزان بدانند بیادشان هستیم.

به اشتراک بگذارید:





مطالب مرتبط

نظر کاربران

نظری برای این پست ثبت نشده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *